5 volgens mij

er waren er vijf en er werd gespeeld op maximaal 4

dat dartbord aan de rechterkant als je binnenkomt is echter in een retedonker hoekje... dus SPAC, zorg voor goed licht! :P

en zoals het er dus naaruit ziet doe ik niet mee. Aangezien ik om acht uur nog niet vrij ben.

Okee, even wat gehakte knopen van de spac: De dartcompetitie begint om 20 uur. Zorg dat je er dan ook bent! Het is het verstandigst als je je eigen pijlen meeneemt, of regelt dat je op 1 of andere manier daar onderling wat kunt ruilen: als je geen pijlen heb wanneer je moet spelen is het over. Waarschijnlijk komt er nog wel een schema op dit topic gezet, zodat je evt al kunt zien tegen wie je moet spelen. Dan kun je je mentaal en fysiek misschien nog even voorbereiden. Als je nog een goed dartbord hebt liggen mag je die evt meenemen, kan nooit kwaad... Succes nog met trainen!

Oef, gister een heerlijke training gehad in Café Royal! Samen met Jongsma en Zuidhof een paar mooie potjes op het bord gelegd, onder toeziend oog van vele (bemoeizuchtige) kenners. Persoonlijke hoogtepunten waren wel de uitgooi van 65 in twee pijlen (single bull, tops) en 138 in 4 pijlen. René is weliswaar wisselvallig, maar uiterst gevaarlijk met een 30-darter in zijn gespannen arm. Wordt vervolgd...

zuidhof daarentegen stond zeer slecht te gooien en plaatst zich bij deze in de underdog-positie

Jo Spac, is er al een schema bekend?

BTW, dit is Julian

Dorine schreef: BTW, dit is Julian

Ik kan namelijk niet darten ;)

Hmm, lekker getraind net. Ik was op een gegeven moment zo lekker aan het gooien dat ik na 15 pijlen op 54 stond. Helaas had ik er vervolgens 11 pijlen voor nodig... (Helemaal zuur omdat ik een leg later 72 in 2 pijlen uitgooide...)
M'n daggemiddelde ligt bij een uitgooi tussen de 32 en 38 pijlen, niet slecht voor mijn doen. Verder geen aanspraak voor eremetaal vrees ik.

gisteravond bijna de hele avond gedart, ging vrij aardig. Heeft iemand nog pijlen voor mij, die ik vanavond kan lenen?

Als Wouter G meedoet, beschouw ik hem als outsider voor de titel. Als die kerel loskomt is er geen houden meer aan.

Je mag mijn pijlen gebruiken. Zijn wel erg licht.

Als De Kever meedoet is hij normaliter topfavoriet voor de titel. Helaas heeft hij spierpijn van het basketballen en voetballen van gisteren, en blaren door de slechte schoenen die hij daarbij droeg. Dus beschouw hem nu maar als competitievulling oid.

boothuis schreef: Je mag mijn pijlen gebruiken. Zijn wel erg licht.

ik zal is even kijken.

Ik kan er toch bij zijn vanavond!

Pfff, net een zenuwslopende partij tegen Zwier gespeeld (best of 5 legs), dat belooft nog wat voor vanavond... Dubbel 4 brengt mij in ieder geval geluk, want Smittieboy is nu voor me aan het koken. Wat is winnen toch heerlijk.

Geniet er nu nog maar even van Koosje. Straks sta je tegenover mij in de finale....

Henri L schreef:
boothuis schreef: Je mag mijn pijlen gebruiken. Zijn wel erg licht.

ik zal is even kijken.

Oke prima, dan weet ik genoeg..

Darten is stom, heel stom.

boothuis schreef:
Henri L schreef:
boothuis schreef: Je mag mijn pijlen gebruiken. Zijn wel erg licht.

ik zal is even kijken.

Oke prima, dan weet ik genoeg..

ach pijltjes geleend, kwam allemaal wel goed.

Wederom een Molema die het toernooi wint, volgend jaar moet dat anders zijn.

Lekker voor je Rob

Ook de recreantenpoul was dit jaar erg spannend. Iedereen was aan elkaar gewaagd. Er kon er echter maar één de slechtste zijn.........sorry Anton N.!! :shock: