Ik heet geen Anton N. hoor... Wat een deceptie zo'n toernooi, ik neem een sabbatical 8)
En we hebben weer een mooie winnaar, Thijs gefeliciteerd!

Thijs gefeliciteerd! Wat heeft je secondant als beloning gekregen?

Zelf wel lekker gedart, ging beter dan ik dacht.

ja was erg leuk toernooi! Eva en Hankeyspankey, leuk gedaan! Thijs gefeliciteerd!

Jammer dat ik die achtste finale na een kwartiertje dubbel 2 moest verliezen.. Verder was het een mooi toernooi met een goeie winnaar: Thijs gefeliciteerd! Spac, bedankt he!

nu dan de foto's van dit spektakel

klik voor het album

Nog ff een herinnering ophalen:

Thijs gooit uit pure frustratie 180, voorafgegaan door de uitspraak: "heb ik überhaupt een triple gegooid?" Prachtig!

Thijs gefeliciteerd, ben ik tenminste tegen de winnaar uitgeschakeld.

Leuke foto's! Thijs, nog gefeliciteerd.

Heeej Thijs heb je je trofee al trug? Ik zeg je ik heb hm aan cor gegeven....

Ik hoorde dat dat ding verkocht is voor bier?

Hee, trofeetje? geef mij de rest van dat dooie halve biertje maar...

Ik heb te laat gepiekt jongens, zondag een 22-darter gegooid...
En het schijnt dat Rob B. iets met die trofee heeft gedaan.

komt er nou een darts competitie??? lijkt me wel tof!

inderdaad gewoon af en toe een pot spelen en aan het eind van het jaar de stand opmaken. Ik doe mee!

Neee, dat dus juist niet... Het moet wel serieus zijn en niet af en toe een pot. Op regelmatige (maand?) basis serieus darten in best-of-fives of zo.
Volgens mij zijn er zeker 10 mensen die dit erg leuk lijkt, kan dus een mooi dartjaar worden. Ben blij dat ik doortrain.

Koos L schreef: Neee, dat dus juist niet... Het moet wel serieus zijn en niet af en toe een pot. Op regelmatige (maand?) basis serieus darten in best-of-fives of zo. Volgens mij zijn er zeker 10 mensen die dit erg leuk lijkt, kan dus een mooi dartjaar worden. Ben blij dat ik doortrain.

dat bedoel ik ook, gewoon serieus, en iets regelmatiger dan de klaverjascompetitie.

Dan wordt het tijd om mn bord op te hangen. Henri wanneer kom jem brengen?

Ik ben ook voor!

boothuis schreef: Dan wordt het tijd om mn bord op te hangen. Henri wanneer kom jem brengen?

brengen, nooit.