2 febr gaat mij ook niet lukken

mij ook niet.

Skippy schreef: hoppa zie je wel weer dat het veel te kort dag is? :)

Sipko, je weet al een jaar dat het toernooi rond deze tijd gespeeld wordt... ik had van een professioneel darter als jij verwacht dat je gewoon je baan had opgezegd om je te kunnen richten op die felbegeerde titel...

Maar goed, SPAC, het is wel leuk als er zoveel mogelijk mensen meedoen en zeker de finalist van vorig jaar, dus wellicht een idee om het toch een paar weken op te schuiven?

Ik kan overigens wel gewoon...

Het is inderdaad kort dag. Maar als je de even de GSV agenda er bij pakt, dan blijkt dat 9 (lezing), 16 (debat), 23 (HV) en 2 (kleinkunst) februari bezet zijn.

2 februari? ik neem aan dat je 2 maart bedoeld?

Je hebt gelijk Henk-Jan. Bovendien heeft nog niemand gezegd: tof dat er nu al een datum is. Bij dezen: SPAC, wat goed dat jullie zo doorpakken!
Maar wat Lennert zegt, het is wel een stuk leuker wanneer (bijna) iedereen erbij kan zijn. Mijn voorstel is dan ook: 9 maart. Dan kan ik nog ruim een maand trainen, wat ik wel nodig heb...

(Ja Henri, 2 maart.)

Ohja, dat was ik ook vergeten: Respect voor de SPAC, die zo adequaat handelt!

2 februari, 9 maart het is mij om het even. Doe maar de datum waarop zoveel mogelijk mensen mee doen. Kunnen alle mensen die 2 februari niet kunnen wel op 9 maart? Anders heeft het geen zin om te verzetten natuurlijk...

Henri L schreef: Fernands dartbord ligt hier, kan ik wel meenemen naar soos, kan Fernand dat ding zelf mee terug nemen.

Hee, dat wist ik niet! Kom em maar eens langs brengen.

waarom moet het trouwens perse op een donderdag??? WE kunnen toch ook gewoon een keer de soos op maandag/vrijdag/zaterdag/zondag afhuren? Als je het pas ergens in maart doet is de jaarlijkse 'after-lakeside-rage' ook wel weer een beetje over... maar 2 febr. is idd veel te vroeg.

Laten we sowieso 9 maart vastleggen als officiële toernooi-datum, wel zo praktisch. Verder ben ik wel voor een andere keer, een vrijdagavond ofzo lijkt mij heel geschikt!

Ok. Aangezien voor velen aankomende donderdag te kort dag is, verschuift de SPAC (het enige echte officiële dart organisatie orgaan van de GSV) het toernooi naar 9 maart. Aanmelden kan over 2 weken op dit topic.
Voor tips & trucs kunt u zich melden bij Mark Kruidhof, hij is in het bezit van de officiële “lets play darts” DVD van Co Stompe.

Henk-Jan schreef: Aanmelden kan over 2 weken op dit topic.

waarom kan ik me nu nog niet aanmelden?

Het staat in m'n agenda SPAC, goed bezig! Over twee weken meld ik me aan. Geen vragen stellen Henri, de SPAC heeft het zo bepaald.
En nu ga ik weer oefenen.

voor de ware dartkunstenaar is er nu de kans om te oefenen tegen de vermaarde leden van le cercle. zaterdag 11 februari. tenminste als je ook sooscie wilt draaien..

Doe ik het een beetje netjes als ik in 23 pijlen uitgooi (501)?

Koos L schreef: Doe ik het een beetje netjes als ik in 23 pijlen uitgooi (501)?

Dan begin ik me wel zorgen te maken ja... Trouwens hoorde ik Anton laatst zeggen dat ie in 18 pijlen uitgooide. Maar de vraag is; kun je het ook op het podium van de GSV Lakeside?

Precies! Darten kan iedereen die veel oefent (en een beetje goeie motoriek heeft), maar als je op het podium staat is alles anders!

Ik weet inderdaad niet op ik het op een podium zou kunnen, de vorige keren ging het zeker niet beter dan gewoon thuis gooien. Maar die 23-darter was wel in een (oefen)wedstrijd.

Anton kan het in 18 pijlen dus. Is er nog meer vergelijkingsmateriaal? Iedereen vanaf nu ff bijhouden! (Overigens, in de afgelopen week gooide ik 501 uit in 23, 26 en 28 pijlen, maar mijn gemiddelde ligt boven 40 hoor!)

Van afgelopen week is 26 mijn beste geloof ik, maar mijn gemiddelde ligt ook dichter tegen de 40 dan de 30 geloof ik...

laatst 301 gegooid in 14 pijlen. Maar ik dart tegenwoordig bijna nooit meer, geen dartbord in groningen501 is ook moeilijker trouwens, moet je meer beurten goed gooien