Die Alco-cursus stelt niet veel voor. Ik heb die voor gevorderden gedaan en was van de 16 deelnemers de beste, dat zegt genoeg. Maar als je niet beter bent dan ik kan het best leuk zijn. Maar zeker niet die voor beginners doen (dan leer je de puntentelling en zo)!
Inschrijven is handig, maar vooral bij de na-inschrijving moet je alert zijn, dan is het wie het eerst komt het eerst maalt.

Zuidhof heb jij een beetje niveau? En Eef-Jan, wil je ook een keer 's avonds? Wij moeten nog altijd een keer de krachten meten.

Koos L schreef: Zuidhof heb jij een beetje niveau? En Eef-Jan, wil je ook een keer 's avonds? Wij moeten nog altijd een keer de krachten meten.

kan jij vandaag nog? Kan je dan zien of het voor jou de moeite is om vaker tegen me te tennissen

Mausie schreef: BJ, Toon en Fop, volgende week woensdagmiddag dubbelen?

Prima, dan wel graag wat later op de middag.

Nope. Woensdagmiddag moet ik werken. Donderdag?
@Fop/Maus: iemand vanmiddag nog een balletje slaan?

Koos L schreef: zeker niet die voor beginners doen (dan leer je de puntentelling en zo)!

Nee, je leert er o.a. de back- en forehand. Puntentelling hebben we daarentegen (nog) niet doorgenomen. ;)

Anton, volgens mij moet je tot het volgende ACLO-seizoen wachten totdat je je weer kunt inschrijven voor een cursus. De laatste cursusperiode van dit jaar is inmiddels begonnen.

BJ schreef: Nope. Woensdagmiddag moet ik werken. Donderdag?

Donderdag is ok.

Donderdagmiddag kan ik ook. Alleen Anton nu nog..

Anton kan niet donderdagmiddag. Is er een tennisser die dan met Fop, BJ en mij wil dubbelen?

Vakantie!!!!
Wie heeft er zin om morgen even een potje te tennissen? Ik kan in principe de hele dag. Laat maar horen.

Iemand zin om vanavond van 21-22 of 22-23 even een potje te tennissen?

net te laat nanno. Fernadal en ik hebben net twee vinkies alle hoeken van de vinkhuizenbaan laten zien.

Als dit toch het tennistopic is: mijn voorspelling voor de Wimbledon-finale is 3-1 in sets voor Federer tegen Nadal. What about jullie?

Die vinkhuizenbaan is trouwen reterelaxt! Berend bedankt!

Ik ben keihard voor Federer maar ik vermoedt dat de kansen dit jaar 50-50 zijn. Ik zeg 3-2 Nadal.

Federer in 3 sets, hij heeft nog wat goed te maken van RG.

Zijn er nog liefhebbers voor een potje tennis één dezer dagen? Elke middag van 13.00 uur tot 20.00 uur kun je banen reserveren.

Ik wil vrijdag wel een potje tennissen, wat mij betreft kunnen we ook gewoon in Vinkhuizen tennissen. Rond 11/12 uur.

Laat maar horen.

Heb je geen aclokaart? Vinkhuizen is opzich prima, maar bij de aclo zijn er nu ook heel relaxte banen (een soort tapijt/gravel). Vrijdagochtend kan ik wel, maar smiddags gaan we waarschijnlijk zeilen met regio geel.

Heb wel een aclokaart, als je nog een baan kunt huren bij de aclo vind ik dat ook goed. Niet voor tien uur graag.

Aclo kan alleen smiddags, dus dan wordt het vinkhuizen. Kwart over tien bij de Saffier, half elf erop los?

Dat is goed. Tot dan.