ja ik heb vrijdag nog tentamen, dus vrijdagmiddag komt het beste uit...

beuz??

Zozozo gemeente! Komende tijd ga ik minstens 4 keer tennissen:

  • vrijdag van 14-15 uur met Snoep;
  • zondag van 13-15 uur, nog geen tegenstander;
  • maandag van 10-11 uur, nog geen tegenstander;
  • dinsdag van 9-11 uur, nog geen tegenstander.
    Wie biedt?
Joachim Sickbock

Ja, maandag van 10 - 11 wil ik wel!

Zondag lijkt mij wel prima. Ik ben meer een speler die graag vrije rally's speelt. Maar ja, uitdager beslist.

maandag of dinsdag is voor mij

Joachim Sickbock

Zondag wil ik ook, we kunnen ook dubbelen. Maar daar heeft K%S aka Boter... 60B volgens mij geen zin in, toch :?: Ik zal kijken of ik dan ook nog een baan kan huren en singelen met iemand anders.

ik ben ook niet vies van dubbelen, alleen betwijfel ik of ik er zondag ben...

Okee, ik heb nagedacht. Nog niet besloten. Ligt bijvoorbeeld aan het niveau van Beekie. Ben je een waardige tegenstander op wedstrijdniveau, rvaag ik me zo af Wim. Vrije rally's is voor mensen die niet tegen wat druk bestand zijn...

K%S aka Boter... 60B schreef: Okee, ik heb nagedacht. Nog niet besloten. Ligt bijvoorbeeld aan het niveau van Beekie. Ben je een waardige tegenstander op wedstrijdniveau, rvaag ik me zo af Wim. Vrije rally's is voor mensen die niet tegen wat druk bestand zijn...

Ik speel het liefst met 'veel' risico. Dan is het logisch dat je liever vrije rally's speelt.
Daarnaast is service niet mijn sterkste punt, ik breng de bal in het spel maar van echte servicedruk kun je niet spreken.
Verder kan ik er weinig over zeggen. Ik heb een keer tegen Kiffen gespeeld, die heb ik gewonnen. Ik ga mezelf niet ophemelen maar ook niet afzeiken. Ik zou zeggen bekijk het eens een keer.

Okee ik ben eruit. Wim gaat er zondag tussen 13-15 uur (gravel) vanaf geslagen worden. Maandag tussen 10-11 uur (tapijt) is Matthijs de klos. Dinsdag tussen 9-10 uur (tapijt) is Breunis de klos. Dat wordt lachen!

Koos, ik begrijp dat je zaterdag om 20.00 uur op bed ligt. Heb je wel nodig.

Mbeki schreef: Koos, ik begrijp dat je zaterdag om 20.00 uur op bed ligt. Heb je wel nodig.

....net als maandag

Mbeki schreef: Ik heb een keer tegen Kiffen gespeeld, die heb ik gewonnen. Ik ga mezelf niet ophemelen maar ook niet afzeiken. .

Zal IK jou es afzijken?

Okee, nieuwe opties. Als ik zaterdag niet hoef te voetballen (gezien het weer een grote kans daarop), dan ga ik om 14 uur tennissen. Met wie?
Verder heb ik woensdagochtend om 9 uur een baan. Met wie ga ik dan tennissen?
(Dat gaat betekenen dat ik van vrijdag tot woensdag elke dag minstens een uur ga tennissen! Goed bezig Koosie!)

Joachim Sickbock

Ja, zaterdag wil ik ook wel! En als K%S aka Boter... 60B toch moet voetballen, kan er ja wel iemand anders enkelen ja, de baan is er nu toch. Is het tapijt?

Ja precies. Laten we afspreken dat jij in ieder geval gaat tennissen zaterdag, Matthijs. Als je zelf voor een eventuele back-up zorgt wordt die baan iig benut!
Het is tapijt.

Vrijdag tegen Snoep, zaterdag Fleurke, zondag Beekie, maandag Fleurke en dinsdag Breunis, klopt dat nu? Liefhebber voor woensdagochtend 9 uur? Rob B of Eef-Jan van B?

Nou vooruit, ik wil woensdagochtend dan wel afgeslacht worden... :roll:

Gemeente, tennis van morgen gaat mijnerzijds niet door... Aangezien Snoep daarom ook maar afhaakt ligt er een gravelbaan van 14-16 uur vrij (eerst op mijn naam, 2e uur op Ards naam). Wie wil die mag!

En Bügel, helaas: de woensdagochtend was inmiddels geclaimd door Snoep.

Joachim Sickbock

Is er meer bekend over voetbalafgelastingen? Als 't afgelast wordt, dan speel ik morgen (zaterdag dus) van 14-16 met K%S aka Boter... 60B.

Als het niet afgelast wordt speel ik met... WIE WIL?

Joachim Sickbock

Hé!

Jij!

Wil jij tennissen morgen?

Het is om 1200 uur in de blaashal. Dat is een stukje suboptimaliteit, maar met iets van een goede attitude richting de gegeven baanomstandigheden heb ik zoiets van: oké!