beuzzie schreef: [..] wil iemand nog tegen mij? volgende week of in het weekend? eef-jan?

Ik kan volgende week maandag alleen 's middags en dinsdag en woensdag de hele dag.

Zeg het maar?

Probleem is dat je meer dan een week vantevoren moet reserveren wil je een gratis baantje hebben. Dat is wat lastig, ik prefereer daarom de zondagmiddag: gratis gravelbaan, ideale dag. (Zeker als je tegen Breunis speelt, dit terzijde.)
Ik ben niet echt voor dubbelen. Dat doe je als je half geblesseerd bent of 50+.

Joachim Sickbock

Ik heb een blaashal-baan gereserveerd donderdag a.s. om 12:00 uur. Op goed geluk, want ik weet niet met wie. Dus: wie kan er donderdag? Als het niets wordt, dan zeg ik 'm weer af.

Op zich ben ik wel in voor revanche. Maar eigenlijk moet ik tentamens leren, dus als er mensen zijn die grager willen: go your gang. (Maar niet afzeggen iig die baan!)

symfysis schreef: Ik heb een blaashal-baan gereserveerd donderdag a.s. om 12:00 uur. Op goed geluk, want ik weet niet met wie. Dus: wie kan er donderdag? Als het niets wordt, dan zeg ik 'm weer af.

Ik heb eerst nog even een tentamen, maar ik kan wel.

Joachim Sickbock

Oké, ejvb, dan kom ik, en verwacht ik jou iig. Misschien komen er meer, dan kunnen we dubbelen.
Leuk!

Joachim Sickbock

Zometeen hè, niet vergeten!

Ik ben het niet vergeten en ik kan er zelf optijd zijn.

Vinden jullie die blaashal niet irritant? ik heb er een keer getennist maar ik vind die lucht echt benauwend, niet echt lekkere frisse lucht ofzo..

Fantastisch toch dat je het hele jaar kunt spelen op gravel! En ik vind de tapijtbaan nog benauwder trouwens. En daar komen de beste kanten van mijn tennis niet naar boven...
Wat is het geworden ejvb/symfysis?

K%S aka Boter... 60B schreef: Fantastisch toch dat je het hele jaar kunt spelen op gravel! En ik vind de tapijtbaan nog benauwder trouwens. En daar komen de beste kanten van mijn tennis niet naar boven... Wat is het geworden ejvb/symfysis?

op gravel wel dan? dan heb ik goede hoop voor de return...en els heeft daar wel een puntje

Ik stond met 5-1 voor en daarna.... 5-7. Wat ging het toen slecht.

ejvb schreef: Ik stond met 5-1 voor en daarna.... 5-7. Wat ging het toen slecht.

1 set? dat is toch voor vrouwen?

We hadden maar 1 uur, toen moesten we alweer van de baan af.

sorry beetje laat maar ik heb voor morgen (di) van 11-12 's ochtends een baan gereserveerd, wie durft...???

niemand??

Joachim Sickbock

Ik zou graag willen, maar ik kan helaas niet. Later deze week wel, inclusief het weekend.

Ik wil ook wel deze week. Heb pas Hans vd J ff ingemaakt met 7-5, dus ben in topvorm. He Robbie, waarom zo vroeg, vanmiddag kan ik bijv. wel

Zit meestal vol bij de Aclo...

ik ben van t weekend beschikbaar...