Hanke schreef: [..] Moet lukken koos, in het grijze verleden heb ik hem al eens alle hoeken van de baan laten zien. ;P

ga fietsen aap. dat was zes jaar geleden en toen sloeg ik je van de baan met 6-0 6-0. die jongen kan nog niet eens fatsoenlijk een racket vasthoude. koos, jongen, kom maar op met die 6-0 en 6-1. zoveel beter kun je nooit zijn

(is dus niet nodig om rob mee te nemen. niet persoonlijk hoor robbie, anders vin ik t zo zielig voor koos...)
welke hal trouwens, koos?

beuzzie schreef: [..] ga fietsen aap. dat was zes jaar geleden en toen sloeg ik je van de baan met 6-0 6-0. die jongen kan nog niet eens fatsoenlijk een racket vasthoude. koos, jongen, kom maar op met die 6-0 en 6-1. zoveel beter kun je nooit zijn

jaja, daarom hebben je ouders je daarna maar direct op tennisles gedaan, om er als nog wat van te maken?!?

Hanke schreef: [..] jaja, daarom hebben je ouders je daarna maar direct op tennisles gedaan, om er als nog wat van te maken?!?

ze zagen het grote geld in de vorm van mij en mn broertje. :D helaas, niet te combineren met geloofsovertuiging, anders was ik een serieuze bedreiging geweest voor roger federer...btw, ik zat al op tennisles, waarom dacht je anders dat je zo dik verloren had :)

Oh en nu mag jij wel op zondag tennissen van je geloof? Anyways, het moet tapijt zijn, anders moeten we lappen.
(Komt goed uit, ik heb speciale tapijtschoenen! En afgelopen zaterdag m'n nieuwe racket ingeslagen in de tapijthal.)

K%S schreef: Oh en nu mag jij wel op zondag tennissen van je geloof? Anyways, het moet tapijt zijn, anders moeten we lappen. (Komt goed uit, ik heb speciale tapijtschoenen! En afgelopen zaterdag m'n nieuwe racket ingeslagen in de tapijthal.)

als ik er niks mee verdien mag het wel, zegt mijn geloof.

en tapijt...daar heb ik nog nooit op getennist. alleen hard co(u)r(t)e en heeeel af en toe gravel. of bedoel je soms kunstgras?

Hardcourt heb ik dan weer zelden op getennist. Tapijt ligt op praktisch elke binnenbaan in Nederland, lijkt me gek als je daar weinig ervaring mee hebt. En heb je dan ook les gehad op hardcourt? Is vreemd, dat is dan weer meestal buiten op gravel...
Anyways, reserveer nou maar!

Beter topic Koos! Heb je vrijdag eind vd middag wat te doen? Uurtje of 5/6? Heb wel weer zin om wat scriptie-frustratie in de tennisballen te leggen...

Vrijdag is de dies van jouw en mijn vereniging, amiesje Sjaap.

Ik ben trouwens genadeloos van de baan gemept door Fleurke. Goede aanwinst voor het (voor mij bekende) GSV-tennis-circuit. Volgende keer breng ik mijn topvorm mee...

beuzzie schreef: ik wil komend weekend, tussen de zondagse erediensten door wel ff lekker een balletje slaan. tegen wie dan ook. k moet zeggen dat koos wel hele hoge verwachtingen schept...

Lieffijn - Kuijsten: 6-4 / 0-6 / 7-5.

K%S schreef: [..] Lieffijn - Kuijsten: 6-4 / 0-6 / 7-5.

moet dat nou, koos... :D wel bedankt dat je het commentaar achterwege laat

kben toch wel benieuwd naar het verhaal van de 2e set, blessure van koos? of een stukje doping bij beushaas (bananen doen soms wonderen!)

Jurrian schreef: kben toch wel benieuwd naar het verhaal van de 2e set, blessure van koos? of een stukje doping bij beushaas (bananen doen soms wonderen!)

ok, hier je wedstrijdverslag: de start van de partij was uiterst merkwaardig te noemen. de vorm van beushaas was in geen velden of wegen te bekennen en er moest duidelijk even gewend worden aan de (niet zo hele goede)gravelbaan, ook door kaas trouwens. toch kwam kaas al op een snelle 4-0 voorsprong, waarna beushaas sterk terug kwam tot 5-4 maar toch nog de set uit handen gaf aan een beter spelende kaas. beushaas kon de goede lijn, die aan het eind van de eerste set opgepakt was, goed doorzetten in de tweede set en walsde over kaas heen. kaas die op dat moment leed aan ernstig concentratieverlies. de set was in een spreekwoordelijke vloek en een zucht voorbij. ook de derde set leek goed te gaan voor beushaas, daar hij al snel op een 2-0 voorsprong kwam. toen kreeg hij echter last van het eerder genoemde verlies, namelijk die van de concentratie, zodat kaas heel goed terug kon komen tot zelfs 5-3 in het voordeel van hem. de wedstrijd mondde uit in een bloedstollend spannend slot, waarbij kaas op de service van beushaas verschillende matchpoints kreeg bij 5-4. na minstens 10 keer deuce was deze game toch voor beushaas, 5-5, en leek het erop dat hij de wedstrijd kon pakken, maar kaas steeg boven zichzelf uit, won zijn service game en in een 'ik-scheet-zeven-kleuren'spannende 12e game trok kaas aan het langste eind. een terechte winnaar voor een uiterst merkwaardige pot. zeker voor herhaling vatbaar :D

toch kan beushaas zeggen dat hij 'overall' met 15 tegen 13 heeft gewonnen... :wink:

net als Gore
en Kerry straks :-)

Jurrian schreef: toch kan beushaas zeggen dat hij 'overall' met 15 tegen 13 heeft gewonnen... :wink:

wat doe jij ineens aardig jongen :) bedankt he! ik ben alweer uit mn putje hoor

Ik kan me niet veel herinneren, maar volgens mij liet ik de tweede set bewust lopen, om keihard toe te slaan in de derde :wink: . Dus dat 13-15 gaat natuurlijk niet op... (En ik kwam trouwens van 0-2 op 5-2.)

Who's next?

K%S schreef: Who's next to beat me?

ik heb ook wel zin, maar dan na volgende week woensdag tot die tijd ff 23 ECTtjes binnentikken.

Joachim Sickbock

Ik wil ook wel. Dubbelen lijkt me ook leuk, en ik kan bijna altijd wel.

K%S schreef: Who's next?

Ik wil wel een keer. Vanaf volgende week dinsdag kan ik, alleen in het weekend wordt het moeilijk.

ejvb schreef: [..] Ik wil wel een keer. Vanaf volgende week dinsdag kan ik, alleen in het weekend wordt het moeilijk.

wil iemand nog tegen mij? volgende week of in het weekend? eef-jan?