Koos L

Dit topic is voor de amicale tennissers die eens een balletje willen slaan. Hier kun je afspreken waar, wanneer en vooral tegen wie.

Om af te trappen (mooie tennis-term): er zijn morgen (zondag 24) genoeg banen vrij bij de Aclo. Ik zoek een tennisser of tennister van het niveau Schaap/Snoep/Fleurke/Bezemer/Molema (nee Boerma jij hebt dat niveau niet) die geen prinicipiƫle problemen heeft met tennissen op zondag, in het bezit is van een geaclotiveerde collegekaart en tussen de kerkdiensten door tijd en zin heeft om te tennissen. Reageer hier of call me on my mobile!

Wat voor niveau is dat dan ongeveer?

ik denk niet zo hoog als jouw niveau eef-jan!

Zo goed ben ik nou ook weer niet.

Dat je aardig kunt serveren, een degelijke fore- en backhand hebt, beetje kunt volleren en passen, hard kunt meppen. Het is niet van dat camping-tennis...

wie kan er deze week dan? ik kan bijv. woensdag de hele dag...en donderdag geloof ik ook...robbie? koos? EJ?

Zit de hele week al vol op de vrije uren. Daarom is het weekend bij uitstek geschikt.

Joachim Sickbock

Wat leuk, een topic hierover. Ik denk dat het niveau D2/D1 is. Maar dat is al een verouderde indeling, hoorde ik.

symfysis schreef: Wat leuk, een topic hierover. Ik denk dat het niveau D2/D1 is. Maar dat is al een verouderde indeling, hoorde ik.

Klopt, tegenwoordig gaat het met cijfers. E=9, D2=8, D1=7 enz.

K%S schreef: Zit de hele week al vol op de vrije uren. Daarom is het weekend bij uitstek geschikt.

ok. zaterdagochtend dan maar? :D

Misschien ook wel leuk om een keer te gaan dubbelen...

robbie schreef: Misschien ook wel leuk om een keer te gaan dubbelen...

Goed idee, koos en beuzzie tegen ons twee.

Dubbelen? Dat is voor mensen die oud of lui zijn. Tennis moet een gevecht van man tot man zijn!

ik vind alles best. hoewel het vaak zo is dat mensen die niet van dubbelen houden vaak egocentrisch zijn, slecht samen kunnen spelen en niet tegen hun verlies kunnen moet ik zeggen dat ik toch ook wel de voorkeur geef aan singelen...maar een potje dubbel op z'n tijd...leuk! zullen we koos eens leren hoe dat moet :wink:

ik heb ook wel weer eens zin een potje. Kmoet nog wraak neem op www.rob.nl

beuzzie schreef: ik vind alles best. hoewel het vaak zo is dat mensen die niet van dubbelen houden vaak egocentrisch zijn, slecht samen kunnen spelen en niet tegen hun verlies kunnen moet ik zeggen dat ik toch ook wel de voorkeur geef aan singelen...maar een potje dubbel op z'n tijd...leuk! zullen we koos eens leren hoe dat moet :wink:

Geniale eigenschappen voor een enkelspeler zeg ik!

Ik moet jullie ook nog ff vertellen dat de enige tennisprijs in mijn kast een zilveren medaille in het dubbelspel is.

Inderdaad, een mooie site.
Ik heb nu 1 keer getennist en ik moet zeggen dat het me tot zover verrassend goed afging, in ogenschouw genomen mijn verwachtingen. Dus ik zal vast & zeker menig man van de baan afslaan. Als het zover ooit nog eens komt: niet boos worden, K%S. Als iemand nog een sparringpartner nodig heeft: ik ben beschikbaar. Laat mijn onsportieve uitstraling je niet afschrikken. Er zit genoeg achter dat jou gravel zal doen happen.

ik wil komend weekend, tussen de zondagse erediensten door wel ff lekker een balletje slaan. tegen wie dan ook. k moet zeggen dat koos wel hele hoge verwachtingen schept...kun je op zondag trouwens ook een racket huren ofzo? betaal ik maandag wel :)

Lachen die Turkstra! Ga eerst maar oefenen tegen RP, dan praten we verder.

Beusje, zondag gaan wij tennissen. Ik trakteer je op 6-1 6-0.

K%S schreef: Beusje, zondag gaan wij tennissen. Ik trakteer je op 6-1 6-0.

Moet lukken koos, in het grijze verleden heb ik hem al eens alle hoeken van de baan laten zien. ;P

Ga je niet menen! Jij hebt al moeite met Boerma, wat nu? Neem rob.nl dan ook maar mee, Kneuzzie, dan mep ik jullie samen wel van de baan...

Reserveer jij ff voor 13uur, dan doe ik dat voor 14 uur.