Joachim Sickbock

Oh ja, en we moesten ook eens een competitie doen ofzo. Iedereen die kan tennissen dan tegen elkaar. Da's echt leuk! Doe je mee?

Ik ga winnen.

Ik weet wel beter. Helaas geen ACLO kaart, ik doe wel weer mee v/d zomer :)

Ja, ga jij dat regelen, Matthijs? Ik weet inmiddels hoe ik je moet verslaan...

Joachim Sickbock

Ja, dat wil ik wel doen, maar wie wil er potverdorie nou tennissen morgen om 12:00 uur :?:

Ik wil dolgraag, maar zit vastgeroest op school... Ik zou maar mensen bellen ofzo.

he matthijs ik wil wel!

Joachim Sickbock

Nou, dat was weer wat zeg hé :!: Ingemaakt door Rob. Niet weer doen hè, Rob :!:

Echt waar? Hoeveel is het geworden dan? Ik ben verbaasd...

Koos L schreef: Echt waar? Hoeveel is het geworden dan? Ik ben verbaasd...

ik ook. ben ik toch nog niet zo slecht...

wie kan er morgen tennissen (eigenlijk vandaag...) om 2 uur s middags? tot 3?

Niet voor de competitie maar wel interessant (voor mezelf): ik heb eindelijke weer eens van Bruines gewonnen! Uiterst moeizaam werd in een slopende wedstrijd punt voor punt binnengesleept, om uiteindelijk met 7-6 (3), 3-6, 6-3 te zegevieren. Moeten we vaker doen met deze hitte!

Is er überhaupt iemand die kan en wil tennissen vandaag? Bel me!

Joachim Sickbock

Ik kan helaas niet: m'n racket ligt al sinds weet ik hoe lang bij de bespanningsservice, terwijl ik vooralsnog niet genoeg aards slijk weet vrij te maken om 'm weer op te halen. Ik weet überhaupt niet of-ie nog wel in dat portiershokje ligt. Misschien hebben ze 'm bij het grof vuil gedaan.

Wie wil en kan (en heeft een redelijk niveau) tegen mij tennissen vandaag? Liefst zo snel mogelijk! Bel me! (Het mag zelfs een noviet zijn!)

Okee, het is gruwelijk mooi lenteweer, dus ik wil graag buiten tennissen? Het liefst morgen tegen het eind van de middag, of anders zondagmiddag tussen een paar kerkdiensten door. Mag ook allebei natuurlijk!
Wie, met enig niveau, durft?

aangezien het weer mooi weer is en de buitenbanen bij de ACLO weer zijn vrijgegeven lijkt het me wel tijd om dit topic ook weer omhoog te halen.

Oftewel: wie (in het bezit zijnde van een aclo-kaart) heeft binnenkort tijd om te tennissen

Pieterz schreef: aangezien het weer mooi weer is en de buitenbanen bij de ACLO weer zijn vrijgegeven lijkt het me wel tijd om dit topic ook weer omhoog te halen. Oftewel: wie (in het bezit zijnde van een aclo-kaart) heeft binnenkort tijd om te tennissen

Vanaf volgende week kan ik wel, het liefst woensdag of donderdag.

Ingrid en ik doen de beginnerscursus tennis van de ACLO. Ook een aanrader! Als ik later groot ben en iets beter ben in tennissen, doe ik ook eens mee.

Zijn er nog mensen die zin heben om zo'n cursusje te volgen? Kost dat duur? En welke niveaus zijn der dan?

Beginners en gevorderden. Volgens mij kost het 10 euro borg, die je terug krijgt als je de meeste lessen gevolgd hebt. Tel uit je 'winst'.

BJ, Toon en Fop, volgende week woensdagmiddag dubbelen?