Zo, weer terug van 4 slopende dagen. Echt een top PVT misschien wel de leukste die ik heb gespeeld. Vannacht prachtig afgesloten met een groots klein dansje in de Pimpelaar door de GSV! Zo even wat eten en dan lekker mijn bed in, heb nog zeker 12 uur in te halen!

Het was echt supervet! Nu heel lang slapen!

Simeon, nog even een triviantvraag over jazzmuziek, James Bond en negerzangers? ;)

Zoek Roelof en Milou.

Een prachtig PVT, wat betreft gezelligheid zeker de beste. Coaches, spelers en mensen die langs zijn geweest om te komen kijken/feesten hartstikke bedankt! Gaan we trouwens nog ergens de foto's die gemaakt zijn neerzetten? Robert met bril is namelijk nog lekkerder.

loisvdiermen

Vond het gezellig donderdag!

jaspermann schreef: Gaan we trouwens nog ergens de foto's die gemaakt zijn neerzetten? Robert met bril is namelijk nog lekkerder.

Snap ik niet?

Hartstikke mooi dat PVT! Supporters bedankt voor het aanmoedigen, superleuk dat jullie er allemaal waren! Beide teams en coaches, het was mooi!!

Ron-Kruidhof

PVT was top!

Is je stem alweer terug? ;)

Leonie. schreef: Het was echt supervet! Nu heel lang slapen! Simeon, nog even een triviantvraag over jazzmuziek, James Bond en negerzangers? ;)

Je vergeet keith richards en de tulpenbollen nog..

Wat was dit een prachtig PVT! Teamgenoten, coaches en publiek bedankt!

B IJ Z ondergoed, bijzonder bijzonder bijzondergoed!

Yes, en nu ga ik ook nog even zeggen dat het mooi was!
Ik heb weer ontzettend genoten van de mensen, sfeer, gezelligheid, de kip, het paard, de koe, alle toppers van de GSV, het 'GSV-complex', al ons publiek, natuurlijk het volleybal en nog veeeel meer dingen.. Bedankt allemaal voor deze topweek!

Zoek Roelof en Milou.[/quote]

Eitje,
Milou is dat drankorgel links, daar zal Roelof dan vanzelfsprekend wel naast staan.

Robert schreef: Zoek Roelof en Milou.
Winters schreef: Eitje, Milou is dat drankorgel links, daar zal Roelof dan vanzelfsprekend wel naast staan.

Bernard, herken je dat andere drankorgel ook nog van onze eerder avonturen?

Ron-Kruidhof

mijn stem is weer terug, maar mijn jojo ben ik kwijt geraakt.. had hem zo graag op soos willen showen, inclusief alle trucjes die ik al kon..

Haha. Ben je al bijna jarig? Kan je een nieuwe vragen!

Ron-Kruidhof

hahah 1 augustus pas:(,, ah koop wel nieuwe gauw!:P

Ja ik wil donderdag wel jouw trucjes zien.. Anders heb je voor niets geoefend.

Ron-Kruidhof

regel jij een jojo?:P

Elly en Rickert, jojotruckjes. Waar gaat dat toch heen met de GSV.