Bruins schreef: ...maar op zich wel wil schreeuwen en tegenstanders met een laserlampje in hun ogen schijnen ofso. of iets anders 'ludieks'.

Hahaha. Supergoede ideeën heb jij!

Je kan toch ook een slaapadres regelen of niet?
Kan dat ook als je komt supporten?:)

Moet je met Richard komen, kun je daar ook mooi slapen.;)

ah, puik plan!

Geef es antwoord op mn sms

Paula Lunenborg

Als er dan ook nog mensen zijn met familie daar dan kunnen sommige supporters ook nog ergens slapen; is dat ook weer opgelost!

Christine H

Welke wedstrijden gaan jullie winnen?

Alles. We gaan dit jaar niet voor de gezelligheid, maar voor de winst. Dus geen avondjes Pimpelaer/Witterbrug voor ons. Netjes om 12 uur in bed en de volgende dag weer om half 9 in de sporthal.

Je vergeet de supporters, waarvan er zoveel zijn dat we nog meer gaan winnen.
Leuk dat je ook komt aanmoedigen Christine!

Die zin snap ik niet.

Niet alleen door niet naar de Pimpelaer te gaan, maar ook door de supporters gaan we alles winnen. Dat vergat je nog erbij te zeggen.

Aha, nu is ie iets duidelijker. Klopt wel wat je zegt.
Leuk dat jullie met zn allen ons komen aanmoedigen. Vooral de finale, zaterdagmiddag rond een uur of 3, wordt leuk. Lekker met 100 GSV-ers aanmoedigen. Echt leuk.

roelofgunnink
Robert schreef: Aha, nu is ie iets duidelijker. Klopt wel wat je zegt. Leuk dat jullie met zn allen ons komen aanmoedigen. Vooral de finale, zaterdagmiddag rond een uur of 3, wordt leuk. Lekker met 100 GSV-ers aanmoedigen. Echt leuk.

Ik ben benieuwd of en vooral hoe je dat klaar wilt gaan spelen Robert...

Christine H

Dat 06 nummer zal wel flink helpen.

Paula Lunenborg

Let op je woorden :|

loisvdiermen

Wie gaat er donderdag om kwart voor vijf mee met de trein richting PVT?! (Of bekijken alleen volleyballers dit topic;)?)

Ik wil zelf ook nog komen kijken op vrijdag of zaterdag of op beide dagen. Maar staat er ook ergens een programma ofzo wanneer er wedstrijden zijn van de GSV en wanneer alles begint etc?

Webcie, sticky?

Ik kom wellicht donderdagavond nog even kijken hoe het gebrek aan voetballers de heren naar een top-4 klassering gaat helpen.

loisvdiermen schreef: Wie gaat er donderdag om kwart voor vijf mee met de trein richting PVT?! (Of bekijken alleen volleyballers dit topic;)?)

Meld u aan!

Op www.pvt-assen.nl staat het wedstrijdschema..

Arend schreef: Webcie, sticky? Ik kom wellicht donderdagavond nog even kijken hoe het gebrek aan voetballers de heren naar een top-4 klassering gaat helpen.

Tof, moet je doen!