Mensen die willen meerijden met de auto? Ik wil woensdag- of donderdagmiddag sowieso die kant op, daarom wil ik even weten welke van die middagen het leukst wordt.

Zoals eerder gezegd: Woensdag, donderdag en vrijdag wordt er sowieso gevolleybald door de GSV-teams. Als één van beide teams of beide teams bij de eerste vier eindigen zal er ook op zaterdag worden gevolleybald. Eigenlijk is het elke dag wel leuk en is er elke nacht wel een leuk feestje. Welke nacht het leukst is verschilt eigenlijk per jaar, dus daar kan ik niet zo veel over zeggen.
Kom gewoon allemaal gezellig kijken en maak er een toffe tijd voor jezelf en voor de GSV van.

Ok dan! Mensen kunnen zich hier opgeven om woensdag of donderdag mee te rijden, aan de hand van het animo bepaal ik wanneer ik ga.
Go!

Eerstejaars verplicht om te komen aanmoedigen (en de rest eigenlijk ook) :)
Hier staan de tijden van woensdag en donderdag.

Schrijf maar even in allemaal!
Ik ben hier bij:
Heren:
Woensdag 14-18.30

Woensdag 20.30 - 22

Donderdag 9.30-10
Freerk Jan Bruins

Dames:
Woensdag 14.30-17

Woensdag 17-19.30

Donderdag 8.30-10.30
Freerk Jan Bruins

Woensdag uit: Freerk Jan
Donderag uit: Freerk Jan
Vrijdag en zaterdag vrijgehouden voor activiteiten: Freerk Jan

PVT is gisteravond al begonnen voor Ron en mij. We hebben alweer even oude gevoelens en herinneringen naar boven gehaald met ons lieve oude gastgezin en oud-teamgenoten.

Is er eventueel nog een slaapplek voor mij aankomende nacht?

loisvdiermen

Chris, ik zou graag met je mee willen rijden als je rond een uurtje of vijf gaat! Ben om half a kwart voor vijf klaar met college namelijk. Hoe laat/wanneer ga je weer terug?

FJ, je kan misschien wel bij ons slapen. Moet ik wel even aan ons gastzusje vragen en die slaapt nu zelf.

Wij gaan vet vroeg, namelijk zometeen om half één. Waarschijnlijk wordt het een lange dag en gaan we pas na de laatste wedstrijd terug naar Groningen.

loisvdiermen

Is prima! Morgen ga je niet?

loisvdiermen schreef: Morgen ga je niet?

Anders is er nog zoiets als een .

Ik kan helaas niet i.v.m. killing colleges enzo. Dus geniet er maar dubbel zo hard van, niets is vanzelfsprekend!

@Chris: wat is je planning voor morgen?

hmmm, klopt het zoals ik op de site van pvt zie dat de GSV heren en dames beide hun eerste wedstrijd verloren hebben van de GSR Rotterdam? :(

Ja, dat klopt. Het is een complot tegen de GSV.

Het is ook niet eerlijk als zij havenarbeiders inzetten...

uitslag dag 1

dames: 1 gewonnen, 2 verloren
heren: 2 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren

tgaat heerlijk hier! super goede sfeer, veel GSVers die langs zijn gekomen. Bedankt daarvoor!

tot morgen?

Yehes,

Mannen 3e in de poule. Met de hete adem van Gomarus in de nek. Blijf je derde, vrijdag half 12 eerste wedstrijd. Eindig je vierde in de poule, vrijdag half 9. Genoeg om voor te spelen...

Groeten,

Good Cop.

zijn er ook mensen die vandaag een beetje op tijd die kant op gaan?

yehess, de vrouwen hebben vandaag al weer een wedstrijd gewonnen. de wedstrijd van half 9 helaas verloren. we zijn 4e van de poule geworden dus we spelen vanmiddag om half 2 en half 6. de jongens hebben ook 1 gewonnen en 1 verloren daarom mogen ze morgen om half 9 al spelen. arme jongens.
tis nog steeds supergezellig, maar zonder publiek kakken we wel een beetje in. komen jullie nog kijken vandaag?
groetjes!