Ik heb niet zoveel zin in puzzelen, dus kan iemand even voor me uittekenen wanneer vanmiddag/vanavond de heren en dames wedstrijden hebben? Top.

Christine H

jaaa en morgen?

Ik ga morgen hoogstwaarschijnlijk wel komen kijken dus ik heb ook ff gepuzzeld:
Als ik het goed heb zijn de vrouwen zijn K4 en spelen morgen om:
10:00 (veld 2)
13:00 (veld 1)
18:00 (veld 1)
21:30 (veld 2)

Mannen
8:30 (veld 3)
9:30 (veld 4)
18:30 (veld 3)
21:30 (veld 3)

Ik ga 's middags vanaf 1 uur daar zijn denk ik. Gaat nog iemand in een auto? Dat is natuurlijk stevig relaxt.

ik ben ook van plan morgen heen te gaan en de wedstrijd van 13:00 mee te pakken

Vergeet de wedstrijd tegen ATV niet.
Waarschijnlijk om 15.00

Hoeveel peoples pakken morgen de trein van 12.06, spoor 3b, ook wel bekend als de Weekend Express? Ik in ieder geval wel!

ik dus ook :)

Ik ben ziek, dus ben er helaas niet bij vandaag. Morgen zeer waarschijnlijk ook niet..

De Senaat is gisteren geweest, ontzettend leuk om heen te gaan als je nog twijfelt.

Een klein jongetje sprak mij aan met 'burgemeester', lintjes maken toch indruk op kleine grefo-kindertjes.

Zijn er nog mensen die de wedstrijden vanaf 18u willen gaan meemaken??

wauw! dat zou echt mijn reden zijn om in de senaat te gaan :D

18u is inderdaad wel even leuk misschien, wie gaat er mee?

waarschijnlijk ga ik naar de laatste wedstrijd van vandaag, om 21.30

Ben, Flip en ik nemen de trein van 14:06 om de clash met ATV (15:00) mee te kunnen maken. Wie haakt aan?

Ik ga waarschijnlijk die van 18.00 uur en 18.30 uur kijken.

Ik heb de trein van 16.46, wie zit daar ook nog in???

Hier had je bij willen zijn geweest.

http://www.youtube.com/watch?v=8soEhAdf5Ig
Edje schreef: Hier had je bij willen zijn geweest. http://www.youtube.com/watch?v=8soEhAdf5Ig

Mooi. Toen ik het filmpje had afgekeken kreeg ik als extragratis kijktip van Youtube de , de Grensevakten, Garnisonen i Sør-Varanger, Noorse grenswachten, harde bazen.

Komen er nog mensen voor de laatste wedstrijden der GSV? Om 21:30 (heren) en 22:00 (dames). Het zou alleen nog iets later kunnen worden.

GSV dames gefeliciteerd met de 7e plek en de heren met een gedeelde 5e plek! Het was erg leuk en gezellig gisteren, bedankt!