Ron-Kruidhof

hahah wij worden soieso geen 1e,, om vrijdagochtend om half 9 spelen en om half 10 weer is mij iets te fanatiek.. 2e is perfect.. beetje nadeel dat we verder wel vroeg moeten, (ben geen ochtendmens)

Paula Lunenborg
Winters schreef: Gezien de tip van Gertjan zoek ik nog een enorme sukkel. Wouter schijnt niet te kunnen...

haha 'vind ik leuk'

Winters schreef: Gezien de tip van Gertjan zoek ik nog een enorme sukkel. Wouter schijnt niet te kunnen...

Mijn broer!

Dit topic moet even omhoog dus vandaar.

Eerstejaars verplicht om te komen aanmoedigen (en de rest eigenlijk ook) :)

ps. Webcie plakkertje?

Paula Lunenborg

En na donderdag worden er natuurlijk nog veeeel meer wedstrijden gespeeld; omdat we allemaal doorgaan naar de volgende rondes en dan weer; dus komt allen tezamen.

Jubelend van vreugde?
Geen probleem

Sjaars verplicht, ben ik het voor het eerst mee eens. Maar vraag uw senator eens wanneer zij komen, dan kunt u vast wel mee.

Kan die mooie poster van hierboven niet op de voorkant van de site worden gezet?
zou nóg beter zijn :)
Woensdag is het al zover!!

TheoSikkema

Goedendag, wat een tijden. De Senaat wil graag op donderdag komen, maar op de poster zie ik de barre tijden waarop gespeeld dient te worden. Enerzijds willen we de volleyballers juist daarom een hart onder de riem steken, anderzijds worden we dan ook geacht aanwezig te zijn bij een vergadering van de Universiteitsraad.

Daarom roepen we beide teams op om op zijn minst de vrijdag te halen!

Vrijdag wordt er sowieso gevolleybald Theo, alleen de tijd is nog niet bekend omdat die pas bekend wordt naar aanleiding van de plaatsen in de eerste poule.

Wat Alwin zegt. Na de eerste poulewedstrijden krijgt elk team een nieuw nummertje. Dan is pas bekend hoe laat er donderdagmiddag/avond en vrijdag wordt gevolleybald. Als je veel wint en dus bij de eerste vier eindigt speel je de halve finale op zaterdagochtend. Gaan we natuurlijk vanuit.
Ik hoorde in de wandelgangen al iets met een tondeuse, een coach, een team en de Witterbrug.

TheoSikkema
AlwinS schreef: Vrijdag wordt er sowieso gevolleybald Theo, alleen de tijd is nog niet bekend omdat die pas bekend wordt naar aanleiding van de plaatsen in de eerste poule.

Mooi, aan die voorwaarde is dus al voldaan :-) Welke GSV'ers hebben nog meer alvast een superleipe besteld?

Robert schreef: Ik hoorde in de wandelgangen al iets met een tondeuse, een coach, een team en de Witterbrug.

Echt? Altijd goed die wandelgangen...

Is het leuk om vaste supporter te zijn?
Misschien wil ik me daar wel voor opofferen, omdat ik niet kan volleyballen/sporten. maar op zich wel wil schreeuwen en tegenstanders met een laserlampje in hun ogen schijnen ofso. of iets anders 'ludieks'.
Ik zal als ik thuis ben eens kijken of ik veel tijd heb.
Het is aanstaande week toch?

Whiee, ik heb vét veel zin in PVT!!
Ik hoorde in de wandelgangen iets met borrel, maandag en Harry en Roelof..

Enne, we kunnen idd héél veel aanmoedigers gebruiken! Ik hoor van veel te veel mensen dat ze nog nooit op PVT zijn geweest, dat kan natuurlijk niet..
Gewoon allemaal komen, zo ver is Assen niet. Spandoekje mee, vrienden mee, wordt supertof!

TheoSikkema schreef: Welke GSV'ers hebben nog meer alvast een superleipe besteld?

Kom ik met mijn GSV-papa ook in aanmerking voor een pleeggezin-kaart?

Wat is het idee van een (niet-)pleeggezinskaart?

Dijkio schreef:
TheoSikkema schreef: Welke GSV'ers hebben nog meer alvast een superleipe besteld?

Kom ik met mijn GSV-papa ook in aanmerking voor een pleeggezin-kaart?

Die papa van jou is tijdens PVT gewoon aan 't skiën in Oostenrijk; zulke dingen horen niet te kunnen, maar ze gebeuren helaas. Maar niet getreurd, je mag mijn papa denk ik wel een paar dagen lenen.

Vooral komen dus :)

Dijkio schreef:
TheoSikkema schreef: Welke GSV'ers hebben nog meer alvast een superleipe besteld?

Kom ik met mijn GSV-papa ook in aanmerking voor een pleeggezin-kaart?

Als jij met je GSV-papa in Assen woont en er spelers bij jou kunnen overnachten, kom je in aanmerking ja.
Ik vreest alleen dat dit niet het geval is, dus het antwoord is nee.

Een gezinskaart voor een 'niet-pleeggezin' is voor gezinnen die wel komen kijken maar geen pleeggezin zijn.

Gewoon een 4-dagenkaart bestellen. Die kan al uit als je twee dagen komt kijken waarvan één een vrijdag of zaterdag is.

Zoiets noem je dan toch een gastgezin? Ik krijg nu de indruk dat er honderden probleemgezinnen in Assen wonen!