Gertjan

''In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst'' zei de legendarische hoofdcoach PVT 2010 Fleurke tegen het brein achter het succes van het GSV-damesteam technisch directeur Willems laatst nog een keer.

''Maar ik krijg nog wel een euro van je omdat ik een keertje vaker koffie heb gehaald dan jij Berend'' zei het brein vervolgens tegen de hoofdcoach.

''Het is 'als jij'...'' antwoordde de hoofdcoach ''en deze punt telde niet yesss gewonnen!''

En ach, ondanks dat derde niet eerste is en niet-winnen eigenlijk verliezen is hebben de dames uitermate goed gepresteerd. Jammer dat er ook wat rotte appels (Hannieke en Jorien) in het team zaten. Maarja, je komt er ook een beetje voor de gezelligheid.

Maar wij als coaches zien er na een jaar voorbereiding geen heil meer in om met een ander team eenzelfde resultaat te halen. Vandaar de droevige mededeling dat er afscheid genomen moet worden van twee coaches die middels hun eigenaardige maar succesvolle methode toch een tiental vrouwen tot een sportief hoogtepunt hebben gebracht.

Pavlov: twee vacatures voor coach van het GSV-vrouwenteam 2011.
Kerncompetenties zijn vereist.

Sollicitaties (per duo) kunnen gericht worden aan b.k.fleurke@gmail.com.

Bedankt voor de werkelijk onvergetelijke ervaring.

Berend Kneus Fleurke (hoofdcoach)
Gertjan David Willems (technisch directeur)

ps. combinatie van ontzettende sukkel en enorm toffe vent werkt goed

Gertjan, wat bedoel je met Pavlov?

Is lekker. Met ham en kaas, half uurtje in de oven.

Paula Lunenborg

Dit jaar wel winnen van Greijdanus Zwolle - het was een beetje suf dat het vorig jaar 1-1 geworden is natuurlijk.

roelofgunnink

Wat mij betreft betaalt het mannenteam op zaterdag met terugwerkende kracht alle kosten voor drankjes van de vrouwen inclusief coaches wanneer er een beter resultaat wordt neergezet dan afgelopen jaar.

Paula Lunenborg

Deal.

komt daar nog een stemming over?

Nee, voorstel is gelijk aangenomen.

Paula Lunenborg

Mee eens.

Kunnen jullie PVT ook een keer buiten de voorjaarsvakantie om houden? Dan kan ik ook langskomen.

Paula Lunenborg

Nee dat kan niet; dan hebben de middelbare scholieren geen vakantie nl. & die mogen anders geen vrij.

Rotterdam krijgt altijd wel vrij voor PVT.. Dus wie weet is er iets te regelen?

Paula Lunenborg

Oké nou dan moeten we wat met de organisatie regelen voor volgend jaar. Wie gaat dat doen, wouter?

Ja is prima, hebben we meteen een extra Lustrumactiviteitje, PVT in Oktober/November?

ff on topic... Er moet gesolliciteerd worden!

Nieuwe coaches, stellen jullie je ff voor aan de vereniging?

JorienHeijs

Joehoe! Het wedstrijdprogramma van pvt staat online!! www.pvt-assen.nl en dan bij 'de dagen'. Net zoals vorig jaar wij weer belachelijk vroeg en de onderbouw veel later.. Achterlijk..

Meen je niet, hebben al die klachten weer niks geholpen..

Ik zie het al. Als we 2e van de poule worden, hoeven we vrijdag pas om 12 uur te beginnen. Toptijd lijkt me dat.

Klinkt goed inderdaad!

Gezien de tip van Gertjan zoek ik nog een enorme sukkel. Wouter schijnt niet te kunnen...