nou ha, die stem had je je kunnen besparen, 42% voor floortje, dat is 42x200 stemmen.. is eh.. 8399 stemmetjes min die van jou.. sjonge...!

ik vind martijn wel meevallen trouwens, die chantal is pas iri.....

Hadewig schreef: ondanks haar slechte modulatie...

zoon slechte modulatie (!!) kan de beste overkomen, wat een kippevel (tot de helft (modulatie) dan), en ik ben in één keer verliefd; Lucie Silvas is de gelukkige, wat kan zij lekker zingen!!! wel leuk dat uitgerekend Floortje een nummer van haar zong... :D

verder wil ik geen commentaar meer op Chantal anders laat ik dat off-topic gezeur verwijderen, vraag maar aan Lennert (CC'er van de wepsie)

Robben schreef:
Hadewig schreef: ondanks haar slechte modulatie...

zoon slechte modulatie (!!) kan de beste overkomen, wat een kippevel (tot de helft (modulatie) dan)


Dat zo iemand, die zelfs zo'n simpele modulatie - waar ze nota bene de hele week op heeft kunnen oefenen - helemaal verprutst, 40% van de stemmen krijgt, daar snap ik echt geen hol van. En ook niet even corrigeren, nee hoor, gewoon stug volhouden met de hoop dat de band fout zit, en op die manier een minuut lang net een toon ernaast zitten... Nee, het kippevelgevoel begon natuurlijk pas ná die modulatie...

Voor de mensen die het gemist hebben. Kijk en klik op 'Kijk naar het optreden van Floortje' om jezelf ook nog even dat kippevelgevoel te bezorgen.... rrrrrrr

Vroeger vond ik Idols altijd veel leuker...
Verder valt het me op dat de gemiddelde leeftijd van de deelnemers opeens een stuk omhoog is gegaan. Er doet o.a. een moeder mee. :?
Ik vind die donkere meisjes leuk: ze zingen goed en ze zijn ook openlijk christen. Weet iemand of zij er nog inzitten?! Anders woensdag maar even kijken naar de herhaling.

Sjoerdtje schreef: Vroeger vond ik Idols altijd veel leuker... Verder valt het me op dat de gemiddelde leeftijd van de deelnemers opeens een stuk omhoog is gegaan. Er doet o.a. een moeder mee. :?

Ahum, Dewi was ook al moeder.. En Idols is idd geen hype meer (gelukkig)..

En Boris vader...

Gerard schreef: Dat zo iemand, die zelfs zo'n simpele modulatie - waar ze nota bene de hele week op heeft kunnen oefenen - helemaal verprutst, 40% van de stemmen krijgt, daar snap ik echt geen hol van. En ook niet even corrigeren, nee hoor, gewoon stug volhouden met de hoop dat de band fout zit, en op die manier een minuut lang net een toon ernaast zitten... Nee, het kippevelgevoel begon natuurlijk pas ná die modulatie... Voor de mensen die het gemist hebben. Kijk en klik op 'Kijk naar het optreden van Floortje' om jezelf ook nog even dat kippevelgevoel te bezorgen.... rrrrrrr

Doe niet zo lelijk over Floortje, zij heeft het gewoon wel en misschien wordt nav haar missertje dat moduleren wel helemaal verbannen tot alleen het Eurovisie Song Festival en Opwekking 614, dat is het dan wel waard. Als je dan toch commentaar wilt geven wees een vent en kraak Martijn af!

Nog steeds jammer dat Huib eruit is.

Zijn floortje en Maud niet gewoon zusjes?
Ze hebben dezelfde oogopslag en lach (kan ik wel "heel enthousiast van worden"), zelfde stem en zelfde Gooise naam.