van der Jagt schreef: Tja... Het onderwerp van afgelopen zaterdag (Big Band) lag JK natuurlijk totaal niet. Dat was dan ook duidelijk te horen.

en te zien!! volgens mij gaat hij zijn kledingontwerpster ontslaan... De move met de paraplu was ok!!!

maar dan Tooske: "ik ga nu de drummer interviewen", loopt ze naar de pauken, interviewt degene die erachter zit, begrijpt het geroezemoes in de zaal niet en moet er dan op gewezen worden dat de drummer trommels bedient.....

tsjongejonge vrouw en blond... hoe kun je het raden

Nou, zoals een echte 'Star' betaamd gedraagt Boris zich ook. Een beetje mysterieus, niet van deze wereld. On(be)grijpbaar.
Vanuit commercieel oogpunt natuurlijk veel beter voor de markt. Het slaat veel beter aan bij de fans. Daarom gedraagd hij zich zo. Met zijn kwaliteiten is dat natuurlijk volkomen terecht. Hij is goed.

Nou, zoals een echte 'Star' betaamd gedraagt Boris zich ook. Een beetje mysterieus, niet van deze wereld. On(be)grijpbaar.
Vanuit commercieel oogpunt natuurlijk veel beter voor de markt. Het slaat veel beter aan bij de fans. Daarom gedraagd hij zich zo. Met zijn kwaliteiten is dat natuurlijk volkomen terecht. Hij is goed.

je punt is duidelijk...

deboer schreef: [..] maar dan Tooske: "ik ga nu de drummer interviewen", loopt ze naar de pauken, interviewt degene die erachter zit, begrijpt het geroezemoes in de zaal niet en moet er dan op gewezen worden dat de drummer trommels bedient..... tsjongejonge vrouw en blond... hoe kun je het raden

Nou Tooske liep naar de kerel achter de jam bays. (pauken waren er niet). Maar desalniettemin was het erg genant om te zien.

van der Jagt schreef: [..] Nou Tooske liep naar de kerel achter de jam bays. (pauken waren er niet). Maar desalniettemin was het erg genant om te zien.

ik heb er ook geen verstand van maar zag nog wel dat ze de plank enorm missloeg...

Zozo, deboer ook aan het idols kijken????? Anyways, Boris' mysterieuze houding is wel goed, maar een beetje meer spontaniteit kan nooit kwaad denk ik dan.

Sabine over Boris schreef: Alleen mag er nog wel wat meer humor in van zijn kant, wat een suffe gozer is dat eigenlijk. Maar ja, zingen kan 'ie!

Nou ja zeg, je hoeft toch niet altijd grote grappen te maken. Ik vind Boris verre van suf, hij is gewoon erg geconcentreerd en ook nog eens op een m.i. prettige manier. Ik begin Boris i.i.g. steeds leuker te vinden. Daarnaast kan hij ook nog eens goed zingen en derhalve is hij dus de gedoodverfde winnaar van Idols II.

deboer over drs. Tooske schreef: [..] tsjongejonge vrouw en blond... hoe kun je het raden

En doctorandus in de engelse taal en cultuur. Ik zou maar niet te voorbarig zijn met je conclusies drs. de boer.

Rik Torn schreef: Nou ja zeg, je hoeft toch niet altijd grote grappen te maken. Ik vind Boris verre van suf, hij is gewoon erg geconcentreerd en ook nog eens op een m.i. prettige manier. Ik begin Boris i.i.g. steeds leuker te vinden. Daarnaast kan hij ook nog eens goed zingen en derhalve is hij dus de gedoodverfde winnaar van Idols II.

hij kijkt alleen altijd zo moeilijk als ie zingt...er kan geen lachje af net als irma alleen heeft zij daar commentaar op gehad en boris niet (maar verder wordt ie idd de terechte nr.1!)
ennuh die tooske kan ik werkelijk niet uitstaan!!! :angriest:

minkcie schreef: [..] ennuh die tooske kan ik werkelijk niet uitstaan!!! :angriest:

ach, ik mag haar wel. Het is maar net hoe je naar haar kijkt... :roll:

omdat het vrouwen aan de macht! topic nergens over ging, en het nu al een maand over idols gaat is het topic opgesplitst, vrouwen aan de macht is nu gesloten, veel succes met de idolsdiscussie

Goed bezig Tolle!

Ik zeg: mannen aan de macht... ;)

Tolle schreef: omdat het vrouwen aan de macht! topic nergens over ging, en het nu al een maand over idols gaat is het topic opgesplitst, vrouwen aan de macht is nu gesloten, veel succes met de idolsdiscussie

Nou ja, nergens meer over ging... en waarom moet het vadm dan opeens worden gesloten???

Wat bevoogdend zeg.

de boer schreef: maar dan Tooske: "ik ga nu de drummer interviewen", loopt ze naar de pauken, interviewt degene die erachter zit, begrijpt het geroezemoes in de zaal niet en moet er dan op gewezen worden dat de drummer trommels bedient..... tsjongejonge vrouw en blond... hoe kun je het raden
van der Jagt schreef: Nou Tooske liep naar de kerel achter de jam bays. (pauken waren er niet). Maar desalniettemin was het erg genant om te zien.

Tooske fout, de boer fout, van der Jagt fout. Ik zal het ff uitleggen:

Tooske wist dat de drummer bekend is en dat hij Ton heet. Ze liep vervolgens naar de verkeerde persoon, namelijk de percussionist. Ze kwam er vrij snel achter dat ze fout zat, gaf dat direct toe, en improviseerde door toch ook nog even een praatje met de beste man te maken, hoewel hij niet erg bekend is. Uiteindelijk kwam ze toch bij de juiste persoon uit. Dit was Ton Dijkman, vooral bekend als drummer van Marco Borsato.

De percussionist bespeelde geen pauken. Hij bespeelde geen 'jam bays', want deze bestaan niet. Het is 'djembé' en geen 'jam bay'. Maar ook al schrijf je het goed, hij speelde ook niet op djembé's. Hij speelde voornamelijk op twee conga's en daarboven twee bongo's. Daarnaast gebruikte hij nog wat andere instrumenten die percussionisten wel vaker gebruiken. Oké, oké, ik stop al.... :wink:

Ik hoop trouwens dat Maud wint. Wat een mooie stem heeft ze zeg! En de afgelopen ronde was muzikal gezien echt top! Ontzettend goeie big band.

Heej wordt er nog een beetje Idols gekeken tegenwoordig? Heeft iemand al de winnaar ontdekt?
Wat is die Martijn Krabbé meer dan reteirritant trouwens. Blerf!

dat maakt shantal goed.

Jaap schreef: Wat is die Martijn Krabbé meer dan reteirritant trouwens. Blerf!

die martijn is wel een van mijn toppers hoor.....
(om maar niet over rangwaardering op mn lijstje te spreken :wink: )

Ik ga nog steeds voor Floortje, ondanks haar slechte modulatie :wink:
En inderdaad Martijn is hartstikke leuk, veel beter dan die Chantal...