En eigenlijk zingt ze ook niet mooi. Het zou wel leuk zijn als er een vrouw won natuurlijk. Tooske ofzo.

Pieternel schreef: En eigenlijk zingt ze ook niet mooi. Het zou wel leuk zijn als er een vrouw won natuurlijk. Tooske ofzo.

Eigenlijk zingen ze geen van allen écht mooi... :roll:
Maar ik ben idd wel voor een vrouwelijke winnaar, vandaar mijn keus voor Maud :wink:

Ja, die Irma vind ik maar nix eigenlijk. Marlies is op zich ook nog wel stoer.

oochhchcgljkhdkj Afgrijselijk
Ik heb zooon hekel aan Marlies dat ik eigenlijk sprakeloos ben........

Zingen kan ze in elk geval. Haar uiterlijk is niet echt om over naar huis te schrijven, maar dan vind ik die kin/mond van Irma erger!

Kom ik ineens JK tegen tussen de smilies
:altez:

Machteld schreef: Eigenlijk zingen ze geen van allen écht mooi... :roll: Maar ik ben idd wel voor een vrouwelijke winnaar, vandaar mijn keus voor Maud :wink:

Ik vind Boris toch meestal wel erg goed zingen, hoor. En hij lijkt best op een meisje.

Ik vind het echt heel vreselijk dat Erik eruit is! Dat kan toch niet.... Zingen kan hij niet, maar die x-factor was zo tof!

Ik kijk niet vaak Idols, maar dat Erik eruit gekickt is, is erg jammer. Wat een muts is die Irma zeg. Nu eruit!

HaJee... :cry:

Ik weet het jongen, maar zelfs een zelfstandige kerel als ik kan niet altijd een situatie vermijden waarin toevallig naar Idols gekeken wordt. Dus, dan maak ik er maar het beste van...

HaJee schreef: Ik kijk niet vaak Idols, maar dat Erik eruit gekickt is, is erg jammer. Wat een muts is die Irma zeg. Nu eruit!

Hajee, dat Irma een paar uitzendingen geleden een badmuts ophad wil nog niet zeggen dat ze ook een muts is. Ze kan als één van de besten zingen, het is alleen pech voor haar dat ze een meisje is... Het is nu al zeker dat er weer een jongen gaat winnen, let op mijn woorden.

deboer schreef: Hajee, dat Irma een paar uitzendingen geleden een badmuts ophad wil nog niet zeggen dat ze ook een muts is. Ze kan als één van de besten zingen, het is alleen pech voor haar dat ze een meisje is... Het is nu al zeker dat er weer een jongen gaat winnen, let op mijn woorden.

En waarom wint er een man? Omdat de vrouwen kiezen wie er wint! Vrouwen aan de macht! 8)

En waarom wint er een man? Omdat de vrouwen kiezen wie er wint! Vrouwen aan de macht!

los van mijn mening op dit gebied, denk ik niet dat het feit dat het vooral meisjes zijn die kiezen een goed argument is dat ze maar aan de macht moeten. het is slechts een constatering dat vrouwen of liever gezegd meisjes aan de macht zijn, en niet dat dit goed is :D. Willen ze bewijzen dat ze echt de capaciteiten hiervoor hebben, danmoeten ze laten zien dat ze op basis van goede argumenten de juiste persoon kiezen. :P

Pieternel schreef: ....Omdat de vrouwen kiezen wie er wint! Vrouwen aan de macht! 8)

Wacht maar tot de telefoonrekening komt. :lol:

Die betalen de mannen dan weer natuurlijk. Hehe, beetje vrouw speelt dat slim natuurlijk! :lol:

Ow ja? Zijn er mannen die jouw telefoonrekening betalen??? Ik geloof er niks van..

Pieternel schreef: [..] En waarom wint er een man? Omdat de vrouwen kiezen wie er wint! Vrouwen aan de macht! 8)

:wink:

ARD schreef: Ow ja? Zijn er mannen die jouw telefoonrekening betalen??? Ik geloof er niks van..

Ik stem ook niet, dat heb ik al gedelegeerd....

Wie gaat er deze week uit??? Ik gok op Irma en ik zal er niet om rouwen!