Pieternel

Wie vinden jullie trouwens de leukste vrouw van idols?

Tja, als er dan weer niemand reageert.... Ik vind Maud het leukst!
En ik baal er nog steeds van dat Robin er uit is.....

DebbieDebora

Maud is wel leuk, toch vind ik dat ze het lang niet haalt bij Hind. En die werd slechts 3e...

Ik vind Maud wel echt heel tof, maar inderdaad, of ze het gaat maken tot de nummer 1 idol? Dat denk ik niet.

Ik ben ook voor vrouwen aan de macht! Volgend jaar ga ik voor novcie en het jaar daarna voor praeses! :girl1:

Tof zeg, wat een ambitie! Ik ben wel voor een geheel vrouwelijke senaat en novcie volgend jaar....

Sabine schreef: Ik vind Maud wel echt heel tof, maar inderdaad, of ze het gaat maken tot de nummer 1 idol? Dat denk ik niet.

Dat denk ik ook niet. Dit is niet mijn favolijst, maar ik denk dat t zo gaat lopen.

  1. JK
  2. Boris
  3. Marlies
  4. Maud
  5. Irma
  6. Eric
  7. Alice
  8. Ron
  9. Robin
  10. Meike

Gok ik zo. Eigenlijk.

Sabine schreef: Tof zeg, wat een ambitie! Ik ben wel voor een geheel vrouwelijke senaat en novcie volgend jaar....

ik niet

Ey Pieternel nog ff over die vrouwtjes van Idols.

Ik vind, hoe stom of triest het ook mag klinken, dat er deze keer geen een leuk of normaal meisje in zit.
maud marlies en irma kunnen nog wel zingen, maar zodra je je begeeft op het, altijd toch weer belangrijke gebied, van het uiterlijk, dan is dat echt niet om aan te zien.
Marlies spant de kroon. Ik heb zo'n gigantische hekel aan dat kind. Ze loopt een klein beetje als Pavel Nedved (wat trouwens wel een meesterlijke voetballer is). Maud was opzich wel te doen totdat ze haar haar intens lelijk had. En Irma is ook niet je-van-het.
Dan nog even over het gevalletje Alice. Die is gewoon zielig. Ze kan niet zingen, maar probeert er toch altijd weer leuk uit te zien. Haar gedrag is trouwens vreselijk.

Boris of JK zijn de enige die het verdienen te winnen. Boris is mijn kandidaat.

ik kijk niet vaak, maar zaterdagavond heb ik me bescheurd van het lachen bij Boris' Queenvertoning. werkelijk GENIAAL!!

Op mijn tv was het Erik.....

EJ schreef: ik kijk niet vaak, maar zaterdagavond heb ik me bescheurd van het lachen bij Boris' Queenvertoning. werkelijk GENIAAL!!

Nee EJ, das duidelijk dat jij het niet vaak kijkt. Erik deed dat namelijk

Maar boris als 'kindervriend' Michael Jackson was ook lachen, hij leek best wel echt :wink:

Ja helemaal door z'n schitterende make-up...... MJ is toch wit???? Waarom was Boris dan oranje?????

van der Jagt schreef: Ey Pieternel nog ff over die vrouwtjes van Idols. Ik vind, hoe stom of triest het ook mag klinken, dat er deze keer geen een leuk of normaal meisje in zit.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk welke eisen jij stelt aan een leuk of normaal meisje dan...

Sabine schreef: MJ is toch wit???? Waarom was Boris dan oranje?????

Wat een toffe Mandarijnen-actie! :lol:

Pieternel schreef: [..] Ik ben wel benieuwd eigenlijk welke eisen jij stelt aan een leuk of normaal meisje dan...

Daar ben ik over het algemeen, van iedereen dus, wel benieuwd naar!

Voor iedereen die het zaterdag om wat voor reden dan ook heeft gemist: vanavond de idols herhaling!!!

Wie heeft nu bedacht dat de kleinkunstavond tijdens Idols moet zijn?

Sabine schreef: Daar ben ik over het algemeen, van iedereen dus, wel benieuwd naar!

Een normaal meisje, wie zal haar vinden?

Vriend Niels

Tijdens de eerste ronde werd Alice mijn favoriet. En ik blijf deze knappe en spontane meid trouw. Dus ik hoop en veronderstel dat Alice Idols II gaat winnen...