Nylez schreef: Tijdens de eerste ronde werd Alice mijn favoriet. En ik blijf deze knappe en spontane meid trouw. Dus ik hoop en veronderstel dat Alice Idols II gaat winnen...

Maar niels het is toch ook belangrijjk dat mensen kunnen zingen. Ik denk trouwens dat het niet logisch is als een meisje idols wint. Niet lullig ofzo maar kijk, als een jongen ergens optreedt en hij ziet er goed uit, dan zijn er allemaal gillende meisjes en die zijn dan zo gek om zijn nummers te kopen enzo. Dan barst er helemaal een hype los. Maar als een meisje wint dan staan er dnek ik niet allemaal jongetjes te springen en hysterisch te doen als hun Idol optreedt (uitzonderingen daargelaten). Maar ik denk dat het gewoon vanuit commercieel oogpunt beter is als een (knappe) jongen wint, hij moet natuurlijk wel kunnen zingen.

krakrak schreef: [..] Maar niels het is toch ook belangrijjk dat mensen kunnen zingen. Ik denk trouwens dat het niet logisch is als een meisje idols wint. Niet l*llig ofzo maar kijk, als een jongen ergens optreedt en hij ziet er goed uit, dan zijn er allemaal gillende meisjes en die zijn dan zo gek om zijn nummers te kopen enzo. Dan barst er helemaal een hype los. Maar als een meisje wint dan staan er dnek ik niet allemaal jongetjes te springen en hysterisch te doen als hun Idol optreedt (uitzonderingen daargelaten). Maar ik denk dat het gewoon vanuit commercieel oogpunt beter is als een (knappe) jongen wint, hij moet natuurlijk wel kunnen zingen.

je hebt gelijk krakrak. Meisjes zijn daar gevoeliger voor. Trouwens, who is Alice? die miep van Twarres?

De jeugd vindt voornamelijk Boris een geweldige kandidaat als ik mijn leerlingen moet geloven. En ook Maud is een van de favorieten volgens hun, maar zoals hiervoor al beschreven, het zal vast een jongen zijn die Idols wint, dus als Boris een beetje zijn best blijft doen, moet ie bijna wel winnen!!

Maar Boris is niet extravert genoeg. Je denkt steeds dat ie iets interessants gaat zeggen, maard r komt niets uit. Afgelopen zaterdag heeft JK aan mij bewezen dat hij goed om kan gaan met dergelijke aandacht bij het presenteren van de making of van de videoclipjes. Dusss, Boris kan wel beter zingen, maar dat is gewoon niet t enige wat telt.

Pieternel schreef: Maar Boris is niet extravert genoeg. Je denkt steeds dat ie iets interessants gaat zeggen, maard r komt niets uit. Afgelopen zaterdag heeft JK aan mij bewezen dat hij goed om kan gaan met dergelijke aandacht bij het presenteren van de making of van de videoclipjes. Dusss, Boris kan wel beter zingen, maar dat is gewoon niet t enige wat telt.

T gaat ook om de inhoud (van horen zeggen)

Pieternel schreef: Wie heeft nu bedacht dat de kleinkunstavond tijdens Idols moet zijn?

Bizar inderdaad! Er was zo makkelijk en goedkoop een toffe activiteit van te maken door de ABC en dan wordt er weer niet aan gedacht! Misschien dat ik het op kan nemen en dat we dan op soos zondag met z'n allen gaan kijken???

Wat ik net hoor bij Barend en Van Dorp: er is helemaal geen sperma nodig voor de voortplanting. met een beetje geknoei met eitjes kan je gewoon een embryo maken! En dat worden wel alleen maar meisjes, maar ja, waarom ook niet? Haha! Mannen zijn overbodig! Ik wist het! :lol:

Kiffen schreef: T gaat ook om de inhoud (van horen zeggen)

De inhoud van de liedjes? De inhoud van Boris?

Pieternel schreef: Wat ik net hoor bij Barend en Van Dorp: er is helemaal geen sperma nodig voor de voortplanting. met een beetje geknoei met eitjes kan je gewoon een embryo maken! En dat worden wel alleen maar meisjes, maar ja, waarom ook niet? Haha! Mannen zijn overbodig! Ik wist het! :lol:

Joehoe! Vrouwen aan de macht!

Dat ligt dus aan die eitjes....... sperma zorgt dus oa voor het geslacht van het kind :shock: als je alleen maar wat gaat rommelen met eitjes kunnen daar dus geen mannetjes uit geboren worden!

Hmz ja dat klinkt wel logisch. Ik heb daar ook niet zo heel veel verstand van; k weet niet precies wanneer het geslacht van een baby vaststaat en bepaald wordt, maar ik dacht zelf altijd dat dat een tijdje duurde.

En tja, dit bericht verbaast mij, dus wie weet worden we in de volgende aflevering van Barend en van Dorp nog meer verbaasd. Met het resultaat dat er nu tóch een jongetje of iets nóg anders uit komt. :shock:

PS: die Sabine is echt snél op 't forum! Voordat ik een aangepaste versie had geplaatst had zij al weer gereageerd. Ik had voor het bericht van Sabine dus gevraagd of mannetjes ook konden...

Sinds wanneer kun je berichten weghalen??? Als we op deze manier bezig gaan kan mijn post ook wel weer weg want het slaat natuurlijk nergens op dat ik ineens over sperma en jongens/meisjes begin, waar is die post van Carloz gebleven????/ :evil:

Welke post? ;)

Als nog niemand heeft gereageerd nadat je een post hebt geplaatst, kun je zelf je post weghalen. Naast de 'quote-knop' zit dan een kruisje, waarmee je je eigen bericht kan verwijderen.... HAHA!

Nou ik houd er maar over op. Carloz, huiswerk voor jou: lees hoofdstuk 6 nog maar eens goed door :lol:

Gelukkig, eindelijk Alice eruit zeg.......

't Arme meisje eindelijk uit haar lijden verlost.

Nou volgende slachtoffer is naar mijn mening, Eric. Die kerel kan echt niet zingen. Iedereen vindt hem leuk omdat toevallig zijn wenkbrauwen scheef staan.

Neeeeeeeeee! Erik is leuk! Als er dan toch iemand uit moet doe dan maar die glijer van een JK!

Maud mag ook van mij.

Ja, Maud mag wel winnen! Alleen vind ik haar kapsel niet zo cool... :roll: