Nou ze nam het goed op, vond ik zelf.

Ja, de vorige keer huilde ze keihard om Erik, moet ze het zelf bezuren en dan doet ze net alsof het haar niks doet. Soms snap ik helemaal nix van Idols. Maar Erik en Irma zijn dus wel een stelletje he! Of 'setje' zoals ze zelf zegt, maar ze doen het wel rustig aan........

Kun je die Tooske en Reinout ook wegstemmen...?

Sabine schreef: Ja, de vorige keer huilde ze keihard om Erik, moet ze het zelf bezuren en dan doet ze net alsof het haar niks doet. Soms snap ik helemaal nix van Idols. Maar Erik en Irma zijn dus wel een stelletje he! Of 'setje' zoals ze zelf zegt, maar ze doen het wel rustig aan........

Onjuist: Erik heeft in het legendarische programma 'Life & Coocking' het verhaal van Irma ontkracht. Erik heeft namelijk een andere vriendin en de relatie met Irma was een goede, edoch niet meer dan een relatie om elkaar te steunen in het Idol-zijn. Op de vraag of zijn huidige vriendin (die op de tribune van Life & Coocking zat) de ware was antwoorde Erik: op dit moment wel. Er kan dus nog wel wat in de lucht zitten.

Ik zou het trouwens ook een beetje belachelijk vinden als de leukste Idol van dit jaar iets krijgt met de grootste chagrijn van de wereld.

Leve ons aller Erik en weg met Irma.

(De volgende keer mag Marlies er trouwens van mij uit)

Koning David

Hé, een discussie over Idols! Omdat ik nu een tijdje bij mijn ouwelui heb doorgebracht die - omdat mijn zusjes de baas zijn over de afstandbediening - immer naar dit soort pragramma's kijken kan ik hier ook een beetje over meepraten. Erik is leuk en knap maar kan niet zingen. Irma is lelijk en superwit in badpak (ha, ik mag dit nu weer zeggen!) maar zij kan wel zingen. Hoewel uiterlijk een belangrijke rol speelt gaat het ook om zangkwaliteiten. Marlies is niet zo heel knap maar zei is wel leuk, ze kan goed zingen en ze kiest bovendien een nummer van Kylie Minogue. Van mij mag ze blijven. Ik hoop dat Boris er uit vliegt. Of die gast uit Cuba.

PS
Is onze hockey- en Idols-ster Maud niet een jongere zus van Laurentien?

Rik Torn schreef: [..] Onjuist: Erik heeft in het legendarische programma 'Life & Coocking' het verhaal van Irma ontkracht. Erik heeft namelijk een andere vriendin en de relatie met Irma was een goede, edoch niet meer dan een relatie om elkaar te steunen in het Idol-zijn. Op de vraag of zijn huidige vriendin (die op de tribune van Life & Coocking zat) de ware was antwoorde Erik: op dit moment wel. Er kan dus nog wel wat in de lucht zitten.

Er hangt wel wat in de lucht als het aan Irma ligt geloof ik.......

Ik zou het trouwens ook een beetje belachelijk vinden als de leukste Idol van dit jaar iets krijgt met de grootste chagrijn van de wereld.

Daar ben ik het wel mee eens ja. Vooral dat Erik het leukst was! Van mij had hij de finale wel mogen halen, ook al waren z'n zangkwaliteiten nog niet op en top!

(De volgende keer mag Marlies er trouwens van mij uit)

Ik vind dat JK nu eens aan de beurt is, wat een sukkel.

Wat zijn jullie negatief zeg! Ik merk zelf dat ik steeds meer gehecht raak aan de overgebleven idols... Zelfs Irma vind ik nu leuk!

Dan viel het afscheid je vast zwaar!! Anyways, ik vind het niet erg dat ze weg is. Een beetje gehecht raak ik er ook wel aan hoor, 1 mei is het al afgelopen :cry:

Aan Irma zal ik echt nooit gehecht raken. Prima dat ze eruit is. Momenteel vind ik alleen Boris en Maud nog leuke kandidaten. Marlies en JK mogen er van mij uit.

Wel denk ik dat de finale zal gaan tussen Boris en Marlies en dat Boris wint. En eerlijk gezecht vind ik Boris wel een leuke en terrechte winaar.

Ik vind het persoonlijk erg jammer dat Irma eruit is. Zij was toch een van de minst kleurloze verschijningen (althans in het blanke gedeelte) in Idols. Met haar soms verwend aandoende gedrag had ze al de allure van een onzekere popdiva. Dat niet iederen warm van haar in bikini werd kan ik haar vergeven.
Boris kan leuk zingen, maar ik vind hem saai en een vlakke persoonlijkheid. Marlies is me te sletterig en JK lijdt aan grootheidswaanzin. Blijft Maud over, maar ik vrees dat die het niet redt met alleen haar mooie kop.

Ik weet niet eens precies hoe Maud er uitziet, ze heeft altijd dr haar voor dr gezicht hangen.

Koning David

Zij lijkt op Laurentien Brinkhorst. Ze woont in Leiden en ze zit op Hockey.

Maud vind ik heel leuk! Alleen let ze niet altijd even goed op haar taalgebruik, maar dat is ook wel grappig eigenlijk!!! Zet 'm op Maud!!!

Maud komt overduidelijk uit de meest keurige familie van alle Idolskandidaten ooit. Haar deftige ouders zitten ook altijd op de tribune. Ze is trouwens gestopt met haar studie Psychologie en ze komt volgens mij uit Nijmegen. Maar dat laatste kan natuurlijk ook haar thuis-thuis zijn.

Het rare aan Maud was dat ze niet wist wie Michiel de Ruyter was. Ik denk dat ze dat in scene hebben gezet, want van een academica mag je verwachten dat zij dat weet.

Hoe het ook zij: ik ben en blijf nu voor Boris!

Ik heb het idee dat ik een beetje teveel van de Idols-kandidaten weet. Heb denk ik teveel Boulevard gekeken.

Rik Torn schreef: Maud komt overduidelijk uit de meest keurige familie van alle Idolskandidaten ooit. Haar deftige ouders zitten ook altijd op de tribune. Ze is trouwens gestopt met haar studie Psychologie en ze komt volgens mij uit Nijmegen. Maar dat laatste kan natuurlijk ook haar thuis-thuis zijn. Het rare aan Maud was dat ze niet wist wie Michiel de Ruyter was. Ik denk dat ze dat in scene hebben gezet, want van een academica mag je verwachten dat zij dat weet. Hoe het ook zij: ik ben en blijf nu voor Boris! Ik heb het idee dat ik een beetje teveel van de Idols-kandidaten weet. Heb denk ik teveel Boulevard gekeken.

Rik, ik ga me bijna afvragen of je wel genoeg andere dingen doet. Denk eens aan je studie! :wink:

Hoppa! Marlies eruit! Zie je wel, vrouwen aan de macht!

Je kunt ook zeggen dat de vrouwen een man aan de macht brengen... :D

Hij wordt door vrouwen in die positie gebracht, als ze hem niet meer mogen is hij die ook zo weer kwijt hoor, neem dat van mij aan!

Heeeerlijk programma toch dat Idols gebeuren. Nu is het pas echt leuk. Marlies, mijn grootste ergernis vanaf het begin van het programma, is eindelijk gesneuveld, al zullen we haar natuurlijk vaak genoeg terug zien maar dan op haar 'eigen' manier, tenminste als we haar moeten geloven.

Nou volgensde week Maud eruit, en dan wint Boris. Tenminste dat is mijn grote wens. Het kan natuurlijk voorkomen dat per ongeluk JK er volgende week uit wordt gestemd, dan is het echter alleen maar logischer dat Boris wint.
Maud vind ik trouwens nog steeds wel een beetje iritant hoor. Op een of andere manier lijkt het allemaal een beetje nep wat ze doet. Tja...
Het onderwerp van afgelopen zaterdag (Big Band) lag JK natuurlijk totaal niet. Dat was dan ook duidelijk te horen.

Ik vind Maud nog steeds wél leuk!!
JK mag er van mij zaterdag wel uit. Dan wordt de finale ook nog leuk. JK in de finale lijkt me niks, die vent kan echt niet zingen en ook z'n kleding zag er de afgelopen keer niet uit zeg.
Boris was volgens mij vanaf het begin al voorbestemd om de winnaar te woren. Wel jammer dat het zo voorspelbaar is, maar hij is ook gewoon de allerbeste. Alleen mag er nog wel wat meer humor in van zijn kant, wat een suffe gozer is dat eigenlijk. Maar ja, zingen kan 'ie!