is goed, reserveer jij ff?

Komende maandag dan maar??

Ja is goed, 's middags kan ik wel. Alleen wanneer het uitzendbureau vrijdag belt en vraagt of ik maandag kan werken zal dat voor gaan. Maar je mag wel een baan reserveren voor maandag.

Hier ff een tip: 's ochtends is er bijna niemand. Bel om 8 uur om voor 9 uur een baan te reserveren en vervolgens kun je wel 3 uur tennissen als je wilt..

Breunis - Rob: 2-6, 6-3, 5-7, 1-6

Hoewel we allebei wel eens beter hebben gespeeld, hadden we mooie rally's en spannende games (26x deuce).

ik ben nog ongeslagen...

robbie schreef: ik ben nog ongeslagen..

Dan moeten we daar maar eens verandering in brengen, volgende week?

Joachim Sickbock

Op pagina 5 van dit topic vindt U een zo actueel mogelijk spelschema.

robbie schreef: Hier ff een tip: 's ochtends is er bijna niemand. Bel om 8 uur om voor 9 uur een baan te reserveren en vervolgens kun je wel 3 uur tennissen als je wilt.. Breunis - Rob: 2-6, 6-3, 5-7, 1-6 Hoewel we allebei wel eens beter hebben gespeeld, hadden we mooie rally's en spannende games (26x deuce). ik ben nog ongeslagen...

heeee, die1-6die telt niet! die was voorspek en bonen :D

Ja klopt, sorry. Die was niet echt serieus meer inderdaad.

hmm, lekker actief topic is dit. Loopt die competitie eigenlijk nog een beetje?

Onlangs (misschien al wel weer twee weken geleden) heb ik tegen Rene gespeeld. Helaas was de overwinning niet zo groot als gehoopt, sterker nog, ik heb verloren. Volgens mij was het iets van 6-1 en 3-1 maar ik kan me vergissen.

Hoeveel partijen zijn er eigenlijk al gespeeld en wie moeten allemaal nog?