Ik doe ook mee, eventuele walkovers kunnen we wel op papier afhandelen :lol:

Ik zit nog te twijfelen of ik mee zal doen of niet. Het is echt al een tijd geleden dat ik heb getennist, en ik weet niet zeker of ik m'n sportschoenen nog pas. daarbij komt dat ik ook geen aclo-kaart bezit en denk dat ik toch niet ga winnen...
klinkt heel dramatisch allemaal, maar dat valt op zich nog wel mee. ik moet dus gewoon nog een paar dingetjes regelen. maar het lijkt me wel leuk!
onder voorbehoud doe ik dus ook mee.
ben ik nu de 2e vrouw?

Wordt het enkel/dubbel? En als dubbel: gemengd of ongeëmancipeerd? Op zich is enkel wel leuker lijkt me, maar als er maar 2 dames zijn krijgen die een vrij saaie competitie...

Marat Safin rules the tennis-scene!

Joachim Sickbock
Antnan schreef: Wordt het enkel/dubbel? En als dubbel: gemengd of ongeëmancipeerd? Op zich is enkel wel leuker lijkt me, maar als er maar 2 dames zijn krijgen die een vrij saaie competitie...

Nee, het is de bedoeling om gewoon te enkelen. En als er niet meer dames komen, dan kunnen we gewoon een poule doen met mensen die zich heel slecht inschatten en mensen die zich een beetje slecht inschatten (om het maar eens negatief te zeggen).

Wanneer gaan we beginnen?

Ik meld me ook aan!!

symfysis schreef: • Opgeven kan tot en met 30 januari!
:lol:

De competitie is nog niet begonnen. Er valt vast wel wat te regelen.

Joachim Sickbock

GSV tenniscompetitie – fase I

(Wedstrijd)regels:
• Spreek zelf af met je tegenstander. Kies de wedstrijd in de daarvoor aangegeven tijd. Meestal hoef je slechts 1 wedstrijd per 2 week te spelen.

• Het maakt niet uit waar je tennist, zolang het maar op een tennisbaan is waarmee beide spelers akkoord gaan.

• ACLO - reserveringsnummer: 050-363 80 63

• Spreek zelf af hoe te winnen. Voorbeeld: 1 uur tennissen, wie na 1 uur voorstaat wint. Ander voorbeeld: winnaar is degene die het eerst 2 sets gewonnen heeft (best of three) of 3 sets gewonnen heeft (best of five).

• Na het poulesysteem komen finales, waarschijnlijk kruisfinales. Hangt een beetje van het niveauverschil af. Wordt dus vervolgd.

• Geef de standen en winnaars na elke wedstrijd door aan mij.

Als het goed is heb je het schema per email gekregen. Behalve RJ, want die heeft zijn inbox vol. Snel leegmaken, RJ!

ik weet dat ik me niet heb opgegeven voor de sterke pool en t dus mn eigen schuld is dat ik in de ietwat zwakkere pool speel...maar mogen er dan asjeblieft wel kruisfinales komen? :D :D :D

p.s. in het geheel niet arrogant bedoeld :D

Respect voor Matthijs, super geregeld!

Ik heb voor zondag 12 uur, maandag 12 uur en dinsdag 11 uur een tennisbaan geregeld, alle op gravel in de blaashal.
Verzoekjes om tegen mij te mogen tennissen kunnen worden ingediend.

Joachim Sickbock

Hier dan de indeling (zonder pouleaanduiding):

Wk 6 of 7 (ma 7 t/m za 17 feb.)
Koos vs. Rob
Breunis vs. Liesbeth
Matthijs vs. Eef-jan
Anton vs. Kars
Martijn vs. Wim
René vs. Jurgen
Wim vs. Fop
Jurgen vs. Stieneke

Wk 8 of 9 (ma 21 t/m za 5 mrt)
Koos vs. Matthijs
Breunis vs. Anton
Eef-Jan vs. Martijn
Kars vs. René
Martijn vs. Fop
René vs. Stieneke

Wk 10 of 11 (ma 7 t/m za 17 mrt)
Koos vs. Eef-jan
Breunis vs. Kars
Rob vs. Matthijs
Liesbeth vs. Anton
Eef-Jan vs. Wim
Kars vs. Jurgen

Wk 12 of 13 (ma 21 t/m za 2 apr)
Koos vs. Martijn
Breunis vs. René
Rob vs. Eef-jan
Liesbeth vs. Kars
Matthijs vs. Martijn
Anton vs. René
Eef-Jan vs. Fop
Kars vs. Stieneke

Wk 14 of 15 (ma 4 t/m za 16 apr)
Koos vs. Wim
Breunis vs. Jurgen
Rob vs. Martijn
Liesbeth vs. René
Matthijs vs. Fop
Anton vs. Stieneke

Wk vs. 16 of 17 (ma 18 t/m za 30 apr)
Koos vs. Fop
Breunis vs. Stieneke
Rob vs. Wim
Liesbeth vs. Jurgen
Rob vs. Fop
Liesbeth vs. Stieneke
Matthijs vs. Wim
Anton vs. Jurgen

Je moet er trouwens bij het reserveren wel op laten waar je speelt:
Binnenbanen maandag t/m vrijdag 8.00 uur tot 13.00 uur (dinsdag tot 15.00 uur)
Zaterdag 8.00 uur tot 19.00 uur (2 banen)

Blaashal maandag t/m vrijdag 11.00 uur tot 17.00 uur
Zondag 8.00 uur tot 19.00 uur

Die blaashal is volgens mij gravel en de binnenbaan tapijt ofzo

Koos L schreef: Ik heb voor zondag 12 uur, maandag 12 uur en dinsdag 11 uur een tennisbaan geregeld, alle op gravel in de blaashal. Verzoekjes om tegen mij te mogen tennissen kunnen worden ingediend.

Niemand?

dinsdag 11 uur kan ik wel, weet niet of ik zondag in groningen ben, anders dan ook wel.
Maar kweet eigenlijk niet zo goed wat mijn niveau is eigenlijk :?
Maar ik durf de uitdaging wel aan :)

Antnan schreef: Je moet er trouwens bij het reserveren wel op laten waar je speelt: Binnenbanen maandag t/m vrijdag 8.00 uur tot 13.00 uur (dinsdag tot 15.00 uur) Zaterdag 8.00 uur tot 19.00 uur (2 banen) Blaashal maandag t/m vrijdag 11.00 uur tot 17.00 uur Zondag 8.00 uur tot 19.00 uur Die blaashal is volgens mij gravel en de binnenbaan tapijt ofzo

Wat denk je van dinsdag om 09.00 uur?

Koos L schreef: [..] Niemand?

ik mag niet tegen jou

Hoeft niet voor de competitie te zijn hoor. Ik blik je met plezier nog een keertje in...

Martijn, heb je een stabiele forehand, een redelijke backhand, kun je een beetje serveren en win je wel eens een wedstrijd? (Oftewel: doe eens een indicatie van je niveau.)

beuzzie schreef: [..] ik mag niet tegen jou

Nee, je moet tegen mij. Jammer joh...

Ik kan volgende week wel, maar niet 's avonds, liefst eind van de middag. (Woensdag niet).