Koos L schreef: ... Martijn, heb je een stabiele forehand, een redelijke backhand, kun je een beetje serveren en win je wel eens een wedstrijd? (Oftewel: doe eens een indicatie van je niveau.)

Das moeilijk te zeggen. Heb in mijn leven wel een aantal keren een racket in mijn handen genomen om er vervolgens een aantal ballen mee weg te slaan. 8) Of mijn forehand, backhand etc. beetje goed zijn weet ik eigenlijk niet. Ik ga uit van mijn algemene sportontwikkeling (als dit bestaat) maar moet misschien eerst eens oefenen met Liesbeth of Agnes om daadwerkelijk iets te kunnen zeggen over mijn niveau!

Koos L schreef: Hoeft niet voor de competitie te zijn hoor. Ik blik je met plezier nog een keertje in... Martijn, heb je een stabiele forehand, een redelijke backhand, kun je een beetje serveren en win je wel eens een wedstrijd? (Oftewel: doe eens een indicatie van je niveau.)

praatjesmaker. ik geloof niet dat iemand twee keer achter elkaar zoveel mazzel kan hebben...

liesbeth schreef: Ik kan volgende week wel, maar niet 's avonds, liefst eind van de middag. (Woensdag niet).

ik vind dinsdag of woensdag wel geschikt.

Perikles schreef: [..] Wat denk je van dinsdag om 09.00 uur?

Mmm, bvk liever niet. Ik kan maandagmiddag wel (nog vrij van 18 to 20 u.). Maar als je maandag niet kon mag het dinsdag ook wel. Wel het liefst minstens voor 2 uur reserveren. Uurtje is te kort denk ik...

Joachim Sickbock

Hebben d'r al mensen 'n wedstrijd gespeeld? Gezellig potje? Ja? Of heb je verloren? Nee? Verliezen is ook best leuk hoor. Na winnen komt bij mij verliezen op 'n goeie tweede.

Bij mij gelijkspelen. Zijn er ook mensen die voor Bugel in kunnen vallen? Die vent schiet echt niet op...

Koos L schreef: Bij mij gelijkspelen. Zijn er ook mensen die voor Bugel in kunnen vallen? Die vent schiet echt niet op...

wat? wou je nog een keer tegen mij?

kan er iemand vanmiddag tussen 2 en 3?

Joachim Sickbock

Hallo hé. Volgens mij wordt er veel te weinig getennist. Ik zie in ieder geval nog geen uitslagen. Ik hoor er ook niets over. Ophouden met dat uitgestel! Kom achter die computer vandaan! Ga eens wat doen!

dinsdag 8 uur krijg je pak slaag matthijs 8)

symfysis schreef: Hallo hé. Volgens mij wordt er veel te weinig getennist. Ik zie in ieder geval nog geen uitslagen. Ik hoor er ook niets over. Ophouden met dat uitgestel! Kom achter die computer vandaan! Ga eens wat doen!

Nou, bij dezen dan de eerste uitslag. Kars en ik hebben gespeelt en ik heb met 6-1 en 5-2 gewonnen. Kom maar op Breunis.

Antnan schreef: [..] Nou, bij dezen dan de eerste uitslag. Kars en ik hebben gespeelt en ik heb met 6-1 en 5-2 gewonnen. Kom maar op Breunis.

wanneer? gehakt, dat zal ik van je maken!

Joachim Sickbock

Eef-Jan vs. Matthijs: 4 - 6

Martijn, kom maar op!

symfysis schreef: Eef-Jan vs. Matthijs: 4 - 6 Martijn, kom maar op!

:cry: roemloos ten onder gegaan tegen Matthijs. :cry:
De eindstand weet ik niet precies meer, maar het was niet best van mijn kant :!:

Martijn schreef: [..] :cry: roemloos ten onder gegaan tegen Matthijs. :cry: De eindstand weet ik niet precies meer, maar het was niet best van mijn kant :!:

wat doe jij dan in die pool?

Misschien niet een goede keuze geweest van mij. Deze poule is misschien een beetje te hoog gegrepen voor mij! Maar als je wil ruilen met mij vind ik dat goed, Matthijs in ieder geval wel. Want ik hoorde van hem dat jij misschien wel beter in de moeilijke poule ingedeeld had kunnen worden.

Hee Rob, ga je nog een keer een baan regelen??

Martijn schreef: Misschien niet een goede keuze geweest van mij. Deze poule is misschien een beetje te hoog gegrepen voor mij! Maar als je wil ruilen met mij vind ik dat goed, Matthijs in ieder geval wel. Want ik hoorde van hem dat jij misschien wel beter in de moeilijke poule ingedeeld had kunnen worden.

je moet me niet meteen te serieus nemen herr keller :D . t was namelijk niet meteen mn bedoeling om vraagtekens te zetten bij je tenniskwaliteiten want ik weet niet hoe je speelt, maar als je dat zelf doet en je wilt met me ruilen zou ik dat heel tof vinden!

heb ik wel meteen vraagje; telt de uitslag van vorige week maandag (of die maandag daarvoor) van 6-2 6-4 tegen koos dan ook mee :)

Dat doe ik ook niet hoor. Maar er mogen best vraagtekens worden gezet bij mijn tenniskwaliteiten. Die zijn niet heel erg goed, ik had bij de indeling niet zo'n grote mond moeten hebben :wink: Dus we ruilen gewoon, lijkt me goed plan.

Maar hoeveel wedstrijden heb jij al gespeeld?

Martijn schreef: Maar hoeveel wedstrijden heb jij al gespeeld?

bar weinig, volgens mij stond mn eerste voor morgen op de planning, tegen liesbeth. om 1 uur ofzo. die zou je dan meteen over kunnen nemen :)

wanneer is jou volgende?