Joachim Sickbock

Hé GSV-er!

Nadat U hebt kunnen oefenen in klaverjascompetitie (die vooral inzicht vereist) en de poolcompetitie (inzicht- en enige fysieke vereisten) is het tijd voor een competitie waarin mentale én fysieke krachten bij uitstek bijeenkomen: de tenniscompetitie!

• Heeft U altijd al willen tennissen, maar kwam het er niet van? Doe mee!
• Wilt U zich meten met die ene amica? Doe mee!
• Wilt U vrijblijvend maar niet al te vrijblijvend sporten? Doe mee!

• Het is de bedoeling de competitie in poules te verdelen. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zal er een aparte competitie voor mannen en vrouwen zijn.
• Een wedstrijd kan door de spelers zelf gepland worden: flexibiliteit.
• Als U geen racket heeft, kan die voor zeer weinig geld gehuurd worden bij de ACLO.
• Bij de ACLO kan binnen getennist worden (tapijt) en in de blaashal (gravel), ook in het weekend, en ook ’s avonds!
• Opgeven kan tot en met 30 januari!
• Bij mij (matthijsfleurke@hotmail.com) of op het forum.

ik geef mij op, maar ik wil ook tegen meisjes tennissen!

Ik doe mee!

Liever niet tegen meisjes, volgens mij zijn er geen talentvolle tennisvrouwen op de GSV... Gemixed dubbel zou eventueel een leuke extra kunnen zijn.

ik doe ook mee!!

als je graag wilt winnen matthijs kun je jezelf natuurlijk ook bij de meisjes indelen...

Joachim Sickbock

Nou, nu heeft iedereen een GSV-mail hierover gehad, dus het lijkt me nu tijd voor massale aanmelding :!:

Tjonge zeg, ik dacht dat er veel meer belangstelling was :shock:

't Is heel vrijblijvend hè, je zit (haast) nergens aan vast en het sowieso na de tentamenperiode :idea:

Misschien zijn al die sportieve tennissers niet van die forumfreaks... Het zou best handig zijn om vanavond een eenvoudig bericht op een eenvoudig papiertje op de soosdeur te plakken (niet met plakband).

Schrijf mij ook maar in. Zal ik Koos nu wel een pak rammel geven.

Misschien wil ik ook wel meedoen, past in ieder geval goed bij mijn goede voornemens. Ben trouwens wel voor gescheiden poules; ik wil wel een beetje uitdaging hebben.

Gemengd ben ik niet helemaal voor, dan ben je zo afhankelijk van je partner.

Zijn oud-GSV'ers ook potentials? Dan denk ik aan Snoep, Bezem, Ynsos, Schaap, Havinga en meer van dat soort rakkers...
Verder heb je ook nog Praamstra volgens mij en Van Bentem.

symfysis schreef: Tjonge zeg, ik dacht dat er veel meer belangstelling was :shock: 't Is heel vrijblijvend hè, je zit (haast) nergens aan vast en het sowieso na de tentamenperiode :idea:

Als je deze competitie in september laat starten ben ik ook zeker van de partij, nu komt het ff niet uit :cry:
Maar wel een tof idee!

Zet mij ook maar op de lijst

Erg leuk initiatief, zet mij d'r ook maar bij.

Jo, ik join ook. Wel inmiddels vijf jaar geleden dat ik voor het laatst een (tennis)bal geraakt heb, maarja, we zien wel.

Ik doe ook mee... Ik? Ja ik het is wat.

Joachim Sickbock

Vergeet u zich niet aan te melden!

Wordt als bijvoorbeeld of als weet ik veel, als . Geheel willekeurig hoor, deze voorbeelden.

He mensen, ik wil best meedoen, maar ik kan alleen maar hard lopen ben ik bang. Ik ben meer van het type campingtennis, zoals gedefinieerd door KooS L. Is dat een probleem?

RJ schreef: He mensen, ik wil best meedoen, maar ik kan alleen maar hard lopen ben ik bang. Ik ben meer van het type campingtennis, zoals gedefinieerd door KooS L. Is dat een probleem?

Natuurlijk niet, gewoon meedoen.

doe ook mee. Ik hoop dat het goed te doen is tijd te vinden om alle wedstrijden te spelen. Ik wil wel meer informatie over de opzet, eigenlijk.

Ik wil wel tegen Jurgen :P . Maar het wordt echt lastig om alles te spelen, aangezien de banen slechts sporadisch leeg zijn (zoals zondagochtend 8 uur). Zelfs acht dagen vantevoren zit het al vol, zo lijkt het. Maar goed, dat is van later zorg. Eerst maar een paar poules vol krijgen...

Ik snap het al. De tennisbaans zijn omgeswitcht tot tentamenhal... Dus over paar weeks komt dat wel goed.
Hoeveel aanmeldings tot nu toe, Matthijs?

Joachim Sickbock

Niet meer dan op het forum, helaas. Maar goed, wat nauwelijks is, kan nog komen :idea:

Maar ook met weinigen gaan we door natuurlijk :!:

En... iedereen kan zich nog aanmelden :!: (wat leuk)