beuzzie schreef: [..] dat klinkt een beetje raar...je had toch niet toevallig ook een tennisrokje aan? en volgens mij had je me plechtig beloofd om te winnen!

Volgende wedstrijd sluit ik winnend af. Kars is het slachtoffer :!:

Martijn schreef: [..] Volgende wedstrijd sluit ik winnend af. [...]

En wanneer wordt ik afgeslacht?

Antnan schreef: [..] En wanneer wordt ik afgeslacht?

Dat zal wel niet zo makkelijk gaan ben ik bang. Maar ik heb eerst maar even een afspraak gemaakt met Kars omdat jij ook al met Liesbeth ging tennissen hoorde ik van haar. Volgende week donderdag ga ik als het goed is de partij tegen Kars spelen. Als je aan het begin van de week wil tennissen en er zijn nog banen vrij dan wil ik nog wel een wedstrijd spelen! Is alleen maar goed voor mijn ervaring, zo gaat het afslachten van Kars alleen maar makkelijker :wink: Maandag kan ik niet heel erg vroeg omdat ik dit weekend bij mijn ouders verblijf. Verder kan ik eigenlijk vrijwel altijd.

Mmm, volgende week zit alles al vol zag ik. Moeten we maar even zaterdag voor maandag over 2 week regelen ofzo...

iemand nog tennissen volgende week?

Kars, heb je al een baan geregeld? In het weekend kan ik de gehele maand april niet tennissen. Heb elke week andere verplichtingen elders.

Joachim Sickbock
beuzzie schreef: iemand nog tennissen volgende week?
Ja, volgende week kan ik wel: op woensdag en in de weekende. Heb je al wat gereserveerd?
Joachim Sickbock

Wie wil er woensdag a.s. van 900 tot 1000 in de tapijthal?

symfysis schreef: Wie wil er woensdag a.s. van 900 tot 1000 in de tapijthal?

ik wil wel.ik heb zelf nog nix gereserveerd.

Over een week gaan de buitenbanen waarschijnlijk open, vet relaxed.

Martijn schreef: Kars, heb je al een baan geregeld? In het weekend kan ik de gehele maand april niet tennissen. Heb elke week andere verplichtingen elders.

Ik kan de eerstkomende drie weken eigenlijk helemaal niet :oops: Ik ben full-time aan het werk en ik ben al die tijd bij mijn ouders. Even een wedstrijd tennissen gaat dan niet zo makkelijk.

Joachim Sickbock

So hé, klop gehad van Breunis: bk - mf: 6-3 en 4-1. Maak je borst maar nat Rob!

je vergeet er wel bij te zeggen dat de je je de laatste set met een racket van de aclo moest behelpen omdat de jouwe de geest gaf...

Gisteren weer eens getennisd, tegen Anton dit keer. Ben behoorlijk roemloos ten onder gegaan, 6-1 en 2-1 als ik mij niet vergis. (Volgens mij zit hij gewoon in de verkeerde poule.) Ik kan er dus ook geen spannend verslag over schrijven, want het was niet spannend. Maar het was wel weer leuk, en het was buiten. Hoewel ik daar volgens mij wel een keelpijn aan heb overgehouden, maar dat terzijde.

Wordt er verder nog getennisd eigenlijk? De buitenbanen zijn nu open, en je kunt 's ochtends een baan reserveren voor diezelfde dag.

Ja, Stiekene, wanneer?

ja robbie wanneer? morgen? of wim?

Nou breunis, druk bezig met het verslag over de grote mentale strijd?

ejvb schreef: Nou breunis, druk bezig met het verslag over de grote mentale strijd?

ja sorry, nog steeds bezig met het rouwproces. strontchagrijnig ben ik!

EJ v B- BK: 6-4 5-3

ik ben ook weer in groningen, wil graag weer een wedstrijd spelen
kars? anthon?

Martijn schreef: ik ben ook weer in groningen, wil graag weer een wedstrijd spelen kars? anthon?

maandagmiddag?