ik heb alleen vanochtend tegen matthijs gespeeld, maar matthijs wil die wedstrijd vast wel over doen... Was een beetje eentonig en makkelijk voor hem.

beuzzie schreef: [..] bar weinig, volgens mij stond mn eerste voor morgen op de planning, tegen liesbeth. om 1 uur ofzo. die zou je dan meteen over kunnen nemen :) wanneer is jou volgende?

nou speel jij deze wedstrijd maar, heb morgen al een andere afspraak staan

Martijn schreef: ik heb alleen vanochtend tegen matthijs gespeeld, maar matthijs wil die wedstrijd vast wel over doen... Was een beetje eentonig en makkelijk voor hem.

ok, misschien moet je dan ff contact opnemen met liesbeth huisman. als je tijd hebt kun je tegen haar morgen.

zie vorig bericht

Martijn schreef: zie vorig bericht

ow sorry, niet gezien

Joachim Sickbock

Hier is het speelschema, met uitslagen.
1) Geef al de uitslagen zo snel mogelijk door :!:
2) Probeer zoveel mogelijk in de daarvoor aangegeven tijd te spelen :!:

Wijk van deze regels noch ter linker, noch ter rechterzijde af.

Wk 6 of 7 (ma 7 t/m za 17 feb.)
Koos vs. Rob 4-6
Martijn vs. Liesbeth 7-5, 1-4
Matthijs vs. Eef-jan 6 - 4
Anton vs. Kars 6-1, 5-2
Breunis vs. Wim
René vs. Jurgen
Wim vs. Fop 4-6, 7-5, 7-5
Jurgen vs. Stieneke

Wk 8 of 9 (ma 21 t/m za 5 mrt)
Koos vs. Matthijs
Martijn vs. Anton
Eef-Jan vs. Breunis 6-4, 5-3
Kars vs. René 3-6, 0-2
Breunis vs. Fop 6-0, 6-1
René vs. Stieneke

Wk 10 of 11 (ma 7 t/m za 17 mrt)
Koos vs. Eef-jan
Martijn vs. Kars
Rob vs. Matthijs 6-3, 4-1
Liesbeth vs. Anton 1-6, 1-2
Eef-Jan vs. Wim
Kars vs. Jurgen 3-6, 1-1

Wk 12 of 13 (ma 21 t/m za 2 apr)
Koos vs. Breunis 2-6, 6-7
Martijn vs. René
Rob vs. Eef-jan
Liesbeth vs. Kars
Matthijs vs. Breunis
Anton vs. René
Eef-Jan vs. Fop
Kars vs. Stieneke

Wk 14 of 15 (ma 4 t/m za 16 apr)
Koos vs. Wim
Martijn vs. Jurgen
Rob vs. Breunis 6-2, 3-6, 7-5
Liesbeth vs. René
Matthijs vs. Fop
Anton vs. Stieneke

Wk vs. 16 of 17 (ma 18 t/m za 30 apr)
Koos vs. Fop
Martijn vs. Stieneke
Rob vs. Wim
Liesbeth vs. Jurgen
Rob vs. Fop
Liesbeth vs. Stieneke
Matthijs vs. Wim 6-1 6-1
Anton vs. Jurgen

symfysis schreef: Of de uitslag Beuzzie - Koos L. ook meetelt, dat moeten jullie onderling overeenkomen.

Haha, ik weet het antwoord al.

Koos L schreef: [..] Haha, ik weet het antwoord al.

mooizo, is dat geregeld. in the pocket

Tennisgemeente,
Zondag om 12:00 uur heb ik een tennisbaan en maandag om 11:00 uur, beide keren in de blaashal. Aangezien Rob en Eef-Jan dan niet kunnen, nodig ik anderen uit de sterke poule uit om een wedstrijd vooruit te spelen en zich te meten met mij. Wie o wie?
Koos

Koos L schreef: Tennisgemeente, Zondag om 12:00 uur heb ik een tennisbaan en maandag om 11:00 uur, beide keren in de blaashal. Aangezien Rob en Eef-Jan dan niet kunnen, nodig ik anderen uit de sterke poule uit om een wedstrijd vooruit te spelen en zich te meten met mij. Wie o wie? Koos

ik natuurlijk. ik ga voor maandag

Deal. Wie zondag?

rene vs. kars 6-2 (of was het 6-3?) en 2-0

Perikles schreef: rene vs. kars 6-2 (of was het 6-3?) en 2-0

gaat lekker met jou he?

Koos-Kuijsten 2-6 6-7

beuzzie schreef: [..] gaat lekker met jou he?

nou, maar het begint een beetje te komen. Nog een beetje conditie en dan...

Vandaag lekker lopen ballen tegen Bugel. Helaas net de eerste set uit handen gegeven: 6-4. Tweede set aan het begin afgebroken, dus ik sta op 2 verliespartijen.

Maandag heb ik om 10 uur een baan in de tapijthal (!), wie wil dan? Ook dinsdag heb ik om 10 uur een baan, ook op tapijt. Roep maar!

Net mijn eerste wedstrijd tegen Martijn gespeeld. Het was echt heel leuk, ik wist niet dat tennis zo leuk was!

De uitslag:
Martijn vs Liesbeth: 7-5 en 1-4

Wow, je hebt meer games gepakt dan Martijn!

Ik heb net even Fop ingeblikt met 6-2. Kom maar op Matthijs. I lust you raw!

Het was echt een geweldige wedstrijd vanmiddag. Ik had nog wel een uurtje langer door willen spelen. Het ging in de eerste set redelijk gelijk op, scheelde niet veel of Liesbeth had ook de eerste set gepakt. De tweede set ging heel erg snel en werd verdiend met een voorsprong voor Liesbeth beeindigd omdat er alweer een aantal nieuwe vrouwen klaar stonden.

Martijn schreef: Het was echt een geweldige wedstrijd vanmiddag. Ik had nog wel een uurtje langer door willen spelen. Het ging in de eerste set redelijk gelijk op, scheelde niet veel of Liesbeth had ook de eerste set gepakt. De tweede set ging heel erg snel en werd verdiend met een voorsprong voor Liesbeth beeindigd omdat er alweer een aantal nieuwe vrouwen klaar stonden.

dat klinkt een beetje raar...je had toch niet toevallig ook een tennisrokje aan? en volgens mij had je me plechtig beloofd om te winnen!

Koos L schreef: Wow, je hebt meer games gepakt dan Martijn! Ik heb net even Fop ingeblikt met 6-2. Kom maar op Matthijs. I lust you raw!

fop heeft niet erg veel geluk deze week.

breunis- fop: 6-0 6-1