En als je hem nu nog niet ziet kun je ook even langs komen fietsen. Hij ligt er namelijk nog steeds.

Gelukkig verteren ananassen..

JP echt hele gave foto's!!!!!!:thumbs:

jeuh!

hey jurrian, wie is die dame waar jij mee op de foto staat?

beter lezen hansie, dat is zn arzizoonse cowgirl...

van der Jagt schreef: hey jurrian, wie is die dame waar jij mee op de foto staat?

dat is onze buurvouw..... een 'schone spaanse' geloof ik

Note voor de volgende borrol: Als er frikandellen in de frituur gaan, is het wenselijk dat ze er ook weer uitgehaald worden :wink:

Over de volgende borrol gesproken:
Ik vind dat dat een snoeihard Industrial-Maschinenfest moet worden! Met fakkels en metaal enzo. Dan wil ik ook wel weer meehelpen met organiseren. 8)

krakrak schreef: belooftie een superhete tropische sensatie achter de bar, komtie aanzakken met een arizoonse cowgirl... beetje jammer van lenthe..!

En dan was ze ook nog eens aan het verkeerde adres...

Jean schreef: Over de volgende borrol gesproken: Ik vind dat dat een snoeihard Industrial-Maschinenfest moet worden! Met fakkels en metaal enzo. Dan wil ik ook wel weer meehelpen met organiseren. 8)

Okee, als je vast een datum prikt zijn er vast wel mensen die willen meehelpen organiseren! Een borrel vind ik altijd leuk alleen met zo'n thema krijg ik niet zulke creatieve ideeen om mee te helpen organiseren!

Is er iemand die het reknr van de capro-rekening weet?

Het lijkt me niet handig om dat op het forum bekend te maken. Stuur Marlies effe een mailtje.

Jean schreef: Het lijkt me niet handig om dat op het forum bekend te maken. Stuur Marlies effe een mailtje.

Heb ik al gedaan, maar die reageert niet.

Maarre laten we het zo doen, als iemand het rekeningnummer weet, mailt die het even naar mij toe.