krakrak schreef: 26 mei kan amice vd jagt niet, zit dan zn laatste periode int gesticht uit...

inderdaad! Doe voor mij maar 24 mei. En wat betreft die 5 rechtenstudenten die tentamens hebben begin juni. Het is waar!

van der Jagt schreef: [..] inderdaad! Doe voor mij maar 24 mei. En wat betreft die 5 rechtenstudenten die tentamens hebben begin juni. Het is waar!

Ik vind het best, maar misschien is het wat kort dag....

Bovendien weet ik toevallig dat een viertal mensen dan al een andere borrol heeft. De 24e valt dus definitief af.

Het vervelende is dat er op elke willekeurige datum waarschijnlijk in ieder geval één iemand niet kan. De 26e zou wat mij betreft ook wel kunnen (sorry Hans), maar dan moet iedereen als de gesmeerde bliksem geld overmaken naar die rekening en helpen met de voorbereidingen.

Kom maar op met dat rekeningnummer en de kosten.

Bij nader inzien vind ik 26 mei ook wel goed. Maar dan uiteraard na de finale, wat ik met RC eens ben; Dit is zeker geen waardeloze finale. AS Monaco speelt bij vlagen fantastisch voetbal (8-3 tegen Deportivo la Coruna en 3-1 tegen Real Madrid!!!) en Porto heeft met Deco en McCarty natuurlijk ook een aantal aardige spelers.

Moeten we idd nu wel snel ff wat regelen. Hoeveel gaat het kosten??

En nog ff voor Koops: De onderhandelingen zijn reeds in een ver gevorderd stadium. Het is echter wel redelijk prijzig, dus we zullen tijdens de borrol nog ff een collecte houden. In het kader van: t kost wat, moar dan heje ook wat!

Er is dus besloten de borrel wat later te houden omdat het anders allemaal wat te kortdag is. Ik heb via de mail 2 juni voorgesteld en daar al wat positive reacties op gehad, dus nu ook via dit medium:
woensdag 2 juni???

2 juni vind ik prima

3 juni hebben rechtenluitjes een tentamen, dus 2 juni komt mij nie zo heel goed uit, maar als op andere data mensen ook niet kunnen dan moet dat maar. prik iig gewoon een datum en verander die niet meer!!! dr is altijd wel iets...

Ik stel voor dat iedereen naar iedereen drie mailtjes gaat sturen. In het eerste mailtje zet iedereen dat hij/zij enorme zin heeft in een borrel en dat de flyer zo mooi is. In het tweede mailtje doet iedereen een voorstel voor een datum en in het derde mailtje legt iedereen uit waarom hij/zij op een bepaalde datum niet kan. Efficiente besluitvorming, Capro maakt het mogelijk!

Je hebt gelijk Rieneir. Zie ook uw aller mailbox.

We zitten nu wel de hele tijd over maandag of woensdag te praten, maar wat mij betreft kan het ook wel gewoon op een donderdag. Dan maar een keertje niet naar SooS toch?

3 Juni zou dan dus ook een optie zijn. Hoe staat het de 4e met de tentamens?

ik stel voor dat RC zijn bijdehandte grappen voor zich houdt en meehelpt bij de voorbereidingen. overigens heeft hij wel gelijk, sturen maar al die mailtjes. ;)

datum maakt mij geen ruk uit. een keertje soos skippen vind ik ook prima. ik stel voor dat we 2 en 3 juni op een muntje zetten, 2 op de kop, 3 op de munt. en dat we dat muntje met die kop erop dan de lucht in gooien....en doen wat onderop ligt.

JP wanneer gaan we bij elkaar zitten voor drank?

is er een exotischedrankjesexpert in de zaal??? een van de dames misschien.

Bij elkaar zitten voor drank kan natuurlijk altijd EJ! :lol:
Ik heb vorige week al een lijstje gemaakt met wat al die zooi zoal kost, dus het is nu een kwestie van kijken hoeveel mensen er komen en wat er dus gekocht moet worden en wat er dus door de mensen betaald moet worden. Woensdagavond?

mensenvriend

Joehoe, hebben we al een datum? Wat mij betreft is de derde juni wel een optie. Mijn tentamens beginnen de 7e, dus een borrel voor die tentamens is prima.
Enne, ik wil wel mee helpen met de voorbereidingen, oke?

Jean schreef: Ik heb vorige week al een lijstje gemaakt met wat al die zooi zoal kost, dus het is nu een kwestie van kijken hoeveel mensen er komen en wat er dus gekocht moet worden en wat er dus door de mensen betaald moet worden.

Er staat nog geld op de 'capro-rekening', omdat we van de vorige borrel nog geld overhebben. Er zijn ook mensen die de vorige keer 10 euro ipv 5 betaald hebben. Als het goed is weet marlies welk bedrag er nog op de rekening staat en wie hoeveel betaald heeft. lijkt me handig om te weten bij de kostenberekeningen.

Ik vind 2 of 3 juni ook prima!!!! En omdat ik nog niet gemeeld heb zal ik ook nog maar ff zeggen dat ik er heel erg veel zin in heb!!!!

Kvind ook wel prima!

Heel mooi. Dan is bij dezen de datum vastgesteld! 8)

Brengt allen uw bloemetjeskleding, slippers en zonnebrillen mee!
Ik zal Marlies even mailen voor de rekeninggegevens en alles. Dan weet u hoeveel kudos u waarheen moet overmaken en kan het feest losbarsten!

Kheb er al zin in!!! En die datum is perfect want Rechten heeft op die dag een tentamen.... Kunnen we al onze negatieve ervaringen die dag ff omzetten in een Toffe Capro Borrel!!! Tjakkah!!!!!!!! :google:

heeeej! kijk ik net even op de kalender en zie ik dat ondergetekende gewoon even jarig is die dag, die derde.
kijk, dat vind ik nou zo geweeeldig aan dit jaarverband he, dat ze zomaar eventjes een feest voor mij organiseren. Capro, alvast bedankt hé! :D

Arnold schreef: heeeej! kijk ik net even op de kalender en zie ik dat ondergetekende gewoon even jarig is die dag, die derde.

Ik zeg: Eerste rondje Corona`s is van de Boer als traktatie