JP.

Post hier je voorstellen wat betreft de datum en eventueel andere ideeën voor de borrel. Er is al iets genoemd over een wedstrijdje limbodansen en het over laten vliegen van een Hawaiiaans mixmoppie. Het zandstort-plan gaan we nog even overwegen.
Mocht je nog toepasselijke attributen hebben liggen, post dat dan ook effe hier.

He van Muien,

Dat moppie rechtsboven in, is die ook van Hawaiaanse afkomst? Anders zou zij misschien de door Hans voorgestelde 'barvrouw' kunnen zijn...

8) CaproChilloutBorrol2004 8)

Jurrian schreef: He van Muien, Dat moppie rechtsboven in, is die ook van Hawaiaanse afkomst? Anders zou zij misschien de door Hans voorgestelde 'barvrouw' kunnen zijn...

He Jurrian, jij en Hans willen graag zo'n 'barvrouw'.... als jullie die nou regelen, dan regelen wij de andere ideeen, die in dit forum genoemd worden.......

Zand en een bank op het balkon lijkt mij al voldoende, en iets beter realiseerbaar. Palm(boomp)je erbij...

RC schreef: Zand en een bank op het balkon lijkt mij al voldoende, en iets beter realiseerbaar. Palm(boomp)je erbij...

Bank op het balkon is zelfs al gerealiseerd......

Vriend Niels

Vergeet niet een zwembadje op het balkon te zetten.

Watnou badje op het balkon? Ik wil een bubbelbad! En ook dat slippers in de dresscode worden opgenomen.

Simon schreef: Watnou badje op het balkon? Ik wil een bubbelbad! En ook dat slippers in de dresscode worden opgenomen.

Slippers is een goed idee!!
Verder is het de bedoeling dat we een datum vaststellen..... er is nog geen concrete datum, iemand een voorstel???

Verder is het de bedoeling dat we een datum vaststellen..... er is nog geen concrete datum, iemand een voorstel???[/quote]

Ooh mensen, wat een suuuuuuuper tof id! Wat dachten jullie van begin juni????

We moeten wel oppassen dat het niet tijdens een wedstrijd van het EK is.

van der Jagt schreef: We moeten wel oppassen dat het niet tijdens een wedstrijd van het EK is.

Okee, voor 12 juni dus bedoel je? Wat stel je voor?

EJ en ik dachten meer aan 24 of 26 mei. Voordat alle vakanties en tentamens enzo beginnen.

Jean schreef: EJ en ik dachten meer aan 24 of 26 mei. Voordat alle vakanties en tentamens enzo beginnen.

26 mei finale Champions League. Dus doe dan maar niet. Met nabeschouwen en al duurt dat tot uurtje of 01:00.

24 mei lijkt mij prima!

Krijg nou wat. Dat is al volgende week. Wat mij betreft is dat eigenlijk toch een beetje kort dag. Wanneer beginnen de tentamens en zijn ze weer afgelopen? Henri moet vanaf 28 mei al aan de slag. Van mezelf weet ik het niet. Iemand anders?

Jean schreef: Henri moet vanaf 28 mei al aan de slag. Van mezelf weet ik het niet. Iemand anders?

Sorry ik weet niet wanneer jij je tentamens hebt... Ik weet echter wel dat ik ze pas in vanaf eind juni heb. Wat mij betreft doen we het dus ergens begin juni.

Kan Jurrian btw ff een update geven van de vooruitgang in het regelen van de bardame?

Koopa schreef: [..] Sorry ik weet niet wanneer jij je tentamens hebt... Ik weet echter wel dat ik ze pas in vanaf eind juni heb. Wat mij betreft doen we het dus ergens begin juni.

Tegen! er zijn namelijk 5 rechtenstudenten die dan tentamens hebben.

jurian schreef: 26 mei finale Champions League. Dus doe dan maar niet. Met nabeschouwen en al duurt dat tot uurtje of 01:00.

Net alsof het interressante finale is.... Doe mij maar gewoon 26 mei dan!!

26 mei kan amice vd jagt niet, zit dan zn laatste periode int gesticht uit...

Misschien is het handig als JP en Henri gewoon een datum prikken en dat het dan gewoon is of anders dat ze een paar data voorstellen en dat er daar uit gekozen wordt. Anders kom je er nooit uit!

Eva schreef: Misschien is het handig als JP en Henri gewoon een datum prikken en dat het dan gewoon is of anders dat ze een paar data voorstellen en dat er daar uit gekozen wordt. Anders kom je er nooit uit!

Dat kan, mij komt 26 mei het best uit, maar dan kan Hans al niet, ik (en met mij 4 anderen) hebben vanaf volgende week vrijdag (28 mei) alweer tentamens.......

Tegen! er zijn namelijk 5 rechtenstudenten die dan tentamens hebben.

en twee geschiedenisstudenten...

het is mijn mening slechts, maar met twee waardeloze finalisten zie ik niet in waarom een super, retetoffe Capro chill exotische enzo borrol voor een suffe, uit eveneens suffe kandidaten bestaande kampioenenligafinale zou moeten wijken die overigens toch met penalties beslist wordt in een 4-3 voordeel voor Porto.

Protest! Monaco is best een leuke ploeg. Met name die Rothen.
Echter, een borrel begint vaak pas tegen elven, dus volgens mij is dat inderdaad geen probleem. Jammer Hans...