Roskam schreef: [..] We kunnen ook van alle drie een beetje halen en daarnaast een bulk gewoon bier?

Op zich wat minder tof natuurlijk, maar als jij voor al dat 'gewone' bier nu ff heeeeeeele toffe zomerse etiketten (schrijf je dat zo???) maakt, dan maakt dat al weer een boel goed!!! Dus succes met tekenen dan maar?? :wink:

Een tank tropische drankjes, drie soorten speciaal bier, èn een bulk gewoon bier lijkt me wat overdreven.

dat zomerse bier is donders duur en na 2 flesjes drinkt iedereen toch gewoon bier, dus laat dat maar zitten lijkt mij. palm is zo duur nog niet, dat valt best mee, en als er anders een ruime voorraad heineken is dan vind ik dat ook dikke prima. als palm tropisch is omdat het lijkt op palmboom, dan is heineken ook tropisch, want piet hein voer naar de tropen, dus.

hhmmm, is er alleen bier?? :roll: Wij willen ook mixjes!! (spreek ff namens de meiden)

Gea schreef: hhmmm, is er alleen bier?? :roll: Wij willen ook mixjes!! (spreek ff namens de meiden)

Btje domme vraag gea... :?
Als je nou eens meer leest dan alleen de laatste post, dan zie je dat er ckers wel gemixt gaat worden. Dus dat komt allemaal goed :wink:

ok gelukkie maar! :wink: kheb zin in donderdag!!!! hey iedereen gaat zich toch wel ff verkleden hè? 8)

Het laatste collectieve mailtje is de deur uit. Als mensen dat nou nog steeds niet snappen moeten ze zich maar eens even achter de oren krabben.

Overigens hebben we Marlies weten te strikken om achter de bar te staan. Of nee, ze schreeuwde heel hard dat zij dat wilde doen. Dus vandaar. En vandaar ook de nieuwe flyer.

:lol:

mooi werk jp! overigens wil het feit dat marlies achter de bar gaat staan nog niet zeggen dat er dus geen ruimte meer is voor andere barvrouwen, anders heeft jurrian voor nix een hele nacht lang zn versierkaarten uitgeprobeerd...

ikkke wille ook een flessie fanta grapefruit, das namelijk heeel goed voor de echte dorst! Krijg ik hopelijk net zoveel aandacht als op de reklame

Jean schreef: Het laatste collectieve mailtje is de deur uit.

Mag'tie ook naar mijn mailbokz?
Vind het op zich niet zo'n probleem dat ik al die mailtjes niet krijg (als ik zo reinier z'n post lees....) maar naar mailtjes met nuttige info ben dan wel weer nieuwschierig.

Roskam schreef: [..] Goed idee!!! zelf bedacht? :wink:

nee, het was jou idee, maar ik dacht ik opper het even, omdat jij niet zo vaak op het forum bent..... Maar bij deze: Het was het idee van Roskam!

Echt een slecht plan, dat Amstel-Bright!

RC schreef: Echt een slecht plan, dat Amstel-Bright!

dat vond ik nou ook!! Zei ik toch Rik??? :wink: :wink:

krakrak schreef: , anders heeft jurrian voor nix een hele nacht lang zn versierkaarten uitgeprobeerd...

Vooral de kaart met: "ik vind jou beestachtig lekker" als tekst op een achtergrond van tijgerprint deed het erg goed in de blauwe bengel.
Niels nog bedankt voor die kaarten :wink:

RC schreef: Echt een slecht plan, dat Amstel-Bright!

Ok, stel dat de prijs meevalt en we amstel-bright halen, dan blijf jij er met je tengels vanaf :lol:

als er persee bier moet zijn kunnen we dan niet van die 25cl heineken flesjes doen, die zijn niet zo heel duur en passen wel bij een chilout borrel

maar jij hebt liever deze:

[/img]

Helaas, het bier is reeds ingeslagen. Maar we willen natuurlijk niemand de moed ontnemen zelf wat lekkers mee te brengen! :D

Sinds wanneer zijn borrels op donderdag??? :?: :roll:

Deze zien er ook wel lekker uit: