en ík kan het weten....

ik ben trouwens het lekkerste wijf.

Na die geweldige borrel van gisteren is het nu de tijd van het after-chillouten, helaas niet in mijn bed. Complimenten aan Jan Paul en Henri voor dit idee, de uitwerking en natuurlijk...de flyer.

joh echt super, goed bezig, alleen marlies achter de bar, doe mij maar een kouder typetje!!!! :lol:

Nou dat was me het chill-outborroltje wel zeg! Heb me prima vermaakt. M'n complimenten voor de organisatie, bedankt allemaal!

Ik zeg: tijd voor het nachillen... :afro:

Lieve mensen van Capro (wat toch een hippe naam, wie heeft die ooit bedacht?), en de organisatie in het bijzonder:

hartelijk dank voor dit ontspannen feestje, wat een geweldige locatie, prima catering (je moet dat witte drankje gaan patenteren, Jean) en dito service.

CHILL zeg, wat een onwijs chillen party.

Ik zeg: Organisatievan(voor)chilloutrelaxparty: jullie zijn goed bezig geweest. Heb me wel vermaakt!

waar blijven je meesterlijke foto's jp?

Vriend Niels

Capro bedankt! Het was gezellig en de drankjes smaakten goed, heel goed. Dank JP voor het maken van foto's van mij en voor het mixen van die lekkere cocktails.

Zo, dat was wederom weer een toffe Capro borrel!
:partyman: Goed geregeld!!!!!

Vriend Niels

Heej nichtje!

Ja NEEF!! ik weet na lang en uitgebreid archief en documentatie onderzoek hoe onze familie in elkaar steekt! :lol:

Vriend Niels

Nou vertel... Het begon denk ik in het jaar 1400 in het prachtige plaatsje Wissenkerke te Zeeland...

Iedereen bedankt voor het delen in de feestvreugde! Ik vond het ook erg leuk. Maar wat kunnen jullie een troep maken zeg!

Dick, sorry dat ik je zo'n misbaksel voorschotelde. Die had ik beter tot wat later op de avond kunnen bewaren. Maar ja, dat spul moest ook op.

Momenteel is onze internet (Frits!) traag gelijk een slak op warm asfalt, en het uploaden van de foto's is dan ook een bijzonder moeizame bezigheid. Die laten dus nog even op zich wachten.

Super tof & gezellie gister! (Kan natuurlijk ook niet anders :wink: ) Echt heel goed geregeld!!! :dance:

Tsjonge mensen, ik wist natuurlijk nog wel dat we een super tof jaarverband zijn, maar dat we zo leuk waren!!!!! WOOOOOOOW!!!!!!! Dat was al weer een beetje weggezakt. Maar zo'n borrel is zeker voor herhaling vatbaar. En mensen die het georganiseerd hebben: bedankt, het was echt HELEMAAL PERFECT geregeld, versiert, ed!!!!

Kijk, foto's.

JP, toffe foto's! :D

belooftie een superhete tropische sensatie achter de bar, komtie aanzakken met een arizoonse cowgirl... beetje jammer van lenthe..!

wie is die flapdrol onder die hoed toch elke keer?

en waarom zie ik nergens de ontplofte ananas voor de flat?

Knapzak schreef: wie is die flapdrol onder die hoed toch elke keer? en waarom zie ik nergens de ontplofte ananas voor de flat?