ik zeg: de barvrouw met de boer mee naar huis als cadeau

o la la, hoe ging dat ook al weer?

barvrouwtje, kom er eens kijke wat er is.... boertje wordt 19!!

ik zeg: zing maar voor. over die corona's kan eventueel onderhandeld worden. over die barvrouw niet, die is voor mij. :wink:

Die barvrouw is mooi geregeld, maar hebben we al een bar?

mensen. wanneer is dat feessie?

Potverdrie, let toch eens op.
Donderdag 3 Juni

We hebben vanavond op papier wat voorbereidingen gedaan, en het wordt echt VEELS te tof! :lol: 8) :D :P :)

3 juni (donderdag) op de basalt 218! Slippers verplicht, en trek je zomers/ tropisch aan........

Ik zet mijn bril met half montuur op, lekker zomers! Heeft iemand trouwens nog een paar slippers (maat 44) te leen?

RC schreef: Ik zet mijn bril met half montuur op, lekker zomers! Heeft iemand trouwens nog een paar slippers (maat 44) te leen?

Je wilt toch niet zeggen dat je geen slippers hebt?? (Op blote voeten mag ook, dat is ook zomers :lol: ) En vergeet vooral niet je 8) (-

ik heb alleen "jezus"slippers over, met wollen sokken; staat wel stoer!

Joshiman schreef: "jezus"slippers

:? sandalen??

Helaas, helaas, helaas, helaas

De grootste feestganger kan niet op het feestje van Capro komen. 3 juni zit ik intern in Utrecht. op mij hoef je dus, jammer genoeg, niet te rekenen. Afkappen maar dat feest. Het wordt bij voorbaat al niks.

van der Jagt schreef: Helaas, helaas, helaas, helaas De grootste feestganger kan niet op het feestje van Capro komen. 3 juni zit ik intern in Utrecht. op mij hoef je dus, jammer genoeg, niet te rekenen. Afkappen maar dat feest. Het wordt bij voorbaat al niks.

Er komen alleen geitjes op een feestje van Capro! Maar de 'grootste' geit kan dus niet komen? Jammer hoor.... Maar dat intern zitten is misschien wel een x nodig idd! :wink:

O ja, er wordt toch wel even gezorgd voor BLIJE muziek (die bij het thema past)???? Of moeten we zelf wat meenemen?

Ik vind alles goed, maar alsjeblieft geen Vengaboys.

Er wordt géén BLIJE muziek gedraaid. Het wordt een Chillout Borrel, dus er wordt chillout muziek gedraaid.
Om je een beetje een indruk te geven:
(klik op de titels links, slechte kwaliteit)
Momenteel heb ik 15 uur en 47 minuten aan muziek staan, dus meenemen lijkt me niet zo nodig.

hee van muijen heb je ook een chilloutfrituurpan?

Maar welzeker. Eentje waarin de hapjes een zeer tropische temperatuur bereiken. 8)

Overigens moeten we nog even kijken hoeveel en welk bier we gaan inkopen. Corona's zijn ontzettend schreeuwend duur!
En Palm (jawel, as in: Palmboom) ook, RC. :wink:

Jean schreef: Maar welzeker. Eentje waarin de hapjes een zeer tropische temperatuur bereiken. 8) Overigens moeten we nog even kijken hoeveel en welk bier we gaan inkopen. Corona's zijn ontzettend schreeuwend duur! En Palm (jawel, as in: Palmboom) ook, RC. :wink:

Amstel Bright misschien???

Henri!! schreef: Amstel Bright misschien???

Goed idee!!! zelf bedacht? :wink:
Het past iig perfect in het sfeertje, maar is ook prijzig denk ik. Het wordt namelijk op curacau gebrouwen van ontzout zeewater... :?
Maar het zal altijd nog goedkoper zijn dan desperados of corrona.
We kunnen ook van alle drie een beetje halen en daarnaast een bulk gewoon bier?