zeg, na een middagje had ik dat nog niet voor elkaar.

L1Rn4urAyA7aTEe

Zorg dat dat je bij een goeie crew zit.

Probeer het opnieuw als The Smurf :)

Infamous angel
weenyman schreef: HOPPA, You and your mates were able to make a forced withdrawal of € 2,898,000 DE EERSTE GELUKTE GSV-INBRAAK. SAMEN MET YIOOR, JUAN M EN MCSICKO. WELL DONE FRIENDS!!!

Heej, feli man! Dat was een goede combinatie dus of we hadden de vorige keer gewoon pech. Het bedrag is alleen wel wat laag :wink:
Mijn banksaldo is nog hoger.

gheghe, pocher!!!

Infamous angel
weenyman schreef: gheghe, pocher!!!

Huh? Wie, ikke? Nee hoor, echt niet! Ik ben alleen maar Boss met een vette bankrekening, maar verder nix hoor :oops:
Ik moedig jullie alleen maar aan, want in die OC's ligt het grote geld, daar heb ik nu al 3mil uigehaald.
Laat het me weten als ik ook eens mee kan doen met jullie. Ik kan driver (7 auto's in verschillende landen), EE en WE zijn. Dat TL doe ik niet meer!

L1Rn4urAyA7aTEe

Wel irri dat de gameserver er telkens uitligt als ik weer ff wil klikken... :evil:

Da's voor je eigen bescherming. Dan doen wij verslaafden ook nog wat anders....

HaJee schreef: Da's voor je eigen bescherming. Dan doen wij verslaafden ook nog wat anders....

Het ligt er nu helemaal uit :cry:

mobstar.nl schreef: Could not connect to the money server, please be patient it will be fixed

Hij doet het weer!

Jup!!! en het GSv team heeft er weer een geslaagde bankoverval bij!!!

Notification received on 2004-05-07 13:49:36:
Your teamleader has the suitcase wich contains € 3,150,000 of unmarked bills!

Juan M, McSicko, Weenyman en Yioor zijn de BOM! 8)

Infamous angel
Skippy schreef: Jup!!! en het GSv team heeft er weer een geslaagde bankoverval bij!!! Notification received on 2004-05-07 13:49:36: Your teamleader has the suitcase wich contains € 3,150,000 of unmarked bills! Juan M, McSicko, Weenyman en Yioor zijn de BOM! 8)

Nou dan ga ik ook maar ff showen!

Notification received on 2004-05-07 21:26:17:
Your teamleader has the suitcase wich contains € 4,016,250 of unmarked bills!
Verwijder

Whoeha! Da's nog eens een overval.

Jan je kunt het ook niet laten he. Gun elkaar gewoon veel plezier en probeer niet zo wanhopig te laten zien dat je goed bent. Dat geloven we nu wel.

Allemaal: gefeliciteerd met de overvallen

Infamous angel

Eej, niet zo serieus doen man. 't Is mij iig gewoon voor de fun en dat begrijpen de genen in kwestie ook wel (hoop ik dan maar, anders bij dezen). :wink:
Dat ik goed ben dat hoef ik niet te laten zien, dat ben ik gewoon :wink:

Ben nu familie aan het genereren, Gaat behoorlijk goed ;)

Notification received on 2004-05-09 23:29:01:
Your teamleader has the suitcase which contains € 2,494,800 of unmarked bills!
Verwijder

JAAHOOOOOO!!!!!!

Ook mijn eerste buit is binnen. Ik bleek geschapen voor de rol van wapenexpert!! :D
Het supertoffe GELE weekend is nog niet voorbij gebeurt er dit.. wat wil een mens nog meer...

Boss worden 8)

Of niet Jan!! :P

ben bijna paying, duurt lang met die postbank :(
Waar is die familie goed voor?

HaJee schreef: Waar is die familie goed voor?

Nergens voor, wel handig voor mensen die niet zo makkelijk in de sociale omgang zijn... :)

Hmm, ik ben helemaal niet sociaal, maar op fora e.d. lukt dat stukken beter... :lol: