Infamous angel

Aha, en zijn we ook allemaal voldoende liquide? Voor het geval dat het toch mis gaat. Dan moeten de kosten wel verdeeld en betaald worden. Wat zouden de beste verdeling kunnen zijn van de functies. Ik heb een BMW in Italië staan, maar die kan overal heen. Ik wil opzich dus Inviter zijn, maar is er dan iemand die de kosten als WE kan voorschieten?

De berekening voor de verdeling van het geld heb ik wel (zowel voor kosten als opbrengsten).

We hebben nog 1 persoon nodig, wie o wie wil er mee? Weening, Antuma? Hier is het waar het grote geld ligt!

Ja hoor, ik sta helemaal open voor de functie als EE, vind het geen probleem daar een aantal centan voor neer te leggen!!
Jan, aan jou de keus, ik ben nu Assassin en verwacht een dezer dagen Local Boss te worden.

Verder wil ik zeggen dat het inderdaad een enorm verslavend spel is, He Jan!!!, en dat een GSV-crew, wat mij betreft eerst uitgeslten is. Ik ben nu bijna underboss in mijn eigen crew, en die heeft als doel gesteld eerst maar eens honderd paying members te hebben. Dat zie ik bij de GSV nog niet gebeuren. Ook deel ik de mening dat beginnede crew niet zeer lang kunnen uitkijken op een grootst cariere, aangezien ze niet erg welkom zijn.
Een fatsoenlijke route voor drug is naar de VS met paddo''s en dan terug naar Italie met opium, en zo heen en weer. Een betere route is er niet, ondanks dat NL soms hogere opiumprijzen heeft.
Paying members kunnen veel geld verdienen met het stelen van auto's en het doen van OC's, dus dat is een aanrader.

Nog een tip, koop nooit iets wat niet optimaal is, dus alleen maar een Humvee en Concorde en dergelijke. Laat je niet verleiden door een goedkoopje, maar spaar voor het duurste wat er te krijgen is!!!(heel belangrijk, want anders verlies je er veel geld mee!!!).
Lik je in bij de crew, en laat zin wat je waard bent, en krijp zo verder op de ladder!!!!

SUCCES!!!

eueueh wening kun jij niet beter WE zijn dat je ff voorschiet? jij hebt meer knakuh?

Infamous angel

Ik ga het lekker ff posten hiero. Er gaat dus een OC komen. Tijd en plaats zijn bekend bij de deelnemers.

Inviter => Cool Iceman
WE => Weenyman
EE => Juan M
Driver => McSicko

Nu maar hopen dat het een goede combinatie is, :D

Ik heb gisteren net nog de politie van me af weten te schudden in mijn Porsche,... Nu was ie wel voor 44% kaduuk,.. dus die staat nu bjij de garage om te laten repareren :)

Tijd: 2.20 uur
Datum: maandag 3 mei 2004
Plaats: www.mobstar.cc
Online: senator, Juan M, Cool Iceman, McSicko, Yioor

Waar moet het heen met deze wereld?

Voor wat betreft de GSV-crew: ik doe vooralsnog niet mee. Ben nr. twee/drie in mijn eigen crew. En ruil dit niet in voor het onzekere en labiele bestaan in een GSV-crew. Zelfde argumenten als Jan: ook ik heb al veel geld in de crewkas gestopt. En we zijn net bezig met recruiteren.
Hoe is het gelopen met de OC? Ben erg benieuwd.

dat wil je niet weten

Hanke schreef: ik zeg: http://www.bootleggers.us/

zelfde soort spelletje hanke? Deze s misschien wel gratis.....

Infamous angel
Skippy schreef: dat wil je niet weten

Nee, dat wil je niet weten, maar met zo een reactie weet je het wel weer... :cry:

Het dream-team werkte niet optimaal. We wisten niet wat te doen met 3 uzi's en maar 25 kogels(niet eens 1 magazijn) per persoon, de driver zat door alle sleutels van al zijn auto's te zoeken naar de goede, de EE had de timer eerst ingesteld op 5u ipv 5sec en de TL had de plattegrond eerst op de kop. Al met al dus geen geslaagde actie :wink:

The Buffalo has joined the crime...

Supervision II also

weet waar je aan begint. ;)

Notification received on 2004-05-06 13:20:42:
Your teamleader has the suitcase wich contains € 2,898,000 of unmarked bills!
Verwijder

Thanks Weenyman, McSicko en Juan M :wink:

HOPPA,

You and your mates were able to make a forced withdrawal of € 2,898,000

DE EERSTE GELUKTE GSV-INBRAAK.
SAMEN MET YIOOR, JUAN M EN MCSICKO.

WELL DONE FRIENDS!!!

voelt zich rijk ;)

Ik ben lid van The Golden Triangle, tenminste als ze ff rap over de brug komen met die uitnodiging. Mondelinge afspraken daar houd ik niet zo van.

ik ben trouwens Laqua

Ben je even weg, wordt je gedood. :(
Nog wel door iemand die me eerst gebruikte als target practice en me in een gesprekje verzekerde dat ik me verder geen zorgen hoefde te maken.

L1Rn4urAyA7aTEe

Je moet jezelf ook beveiligen... (humvee)