En ik speel ook nog, er zijn nog een paar maanden paying over, dus.....aan de slag ermee!! :D

Clemens V ben ik!!

weenyman schreef: En ik speel ook nog, er zijn nog een paar maanden paying over, dus.....aan de slag ermee!! :D Clemens V ben ik!!

Voor de mensen die nog Mobstar spelen. Zijn jullie er nog niet zat van? Ik bedoel, welke uitdagingen staan er nog voor jullie open :?:

Ik ben er bijna 4 maanden uitgeweest, dus dan zijn de uitdagingen weer nieuw!!

En je moet wat als je geen tv hebt hierzo in het hoge noorden!! :wink: :wink:

Ok mensen, na een geweldig begin van het dispuutsjaar (Machteld.... bedankt he!) is het tijd om ook ff te oefenen en eventueel tegelijkertijd een klein toernooitje te houden online. Ik hoorde de naam van itsyourtyrn vallen voor een schaakprogramma online waarbij je minimaal eens in de zoveel tijd moet zetten (denk in termen van dagen).

Nu lijkt het me leuk als de mensen van schaakdispuut iig hieraan meedoen en dan houden we een stand bij. Leuk idee?

Ik vond het iig een toffe avond met bonte uitspattingen :roll: en het was errug gezellig!

ik ga nu die site ff opsnorren en een account aanmaken.

Oeoeoe en ging dat ff snel!!!

www.itsyourturn.com

mijn naam is uiteraard: Mcsicko

die van mij is hneri (typfoutje, waar ik ter laat achter kwam)

Skippy ga je nog zetten?

Henri!! schreef: die van mij is hneri (typfoutje, waar ik ter laat achter kwam)

Ben je dan familie van Albert Neri, de lijfwacht van Don Michael Corleone in deel 2 en 3 van de magnifieke trilogie 'The Godfather'?

Luuk schreef: [..] Ben je dan familie van Albert Neri, de lijfwacht van Don Michael Corleone in deel 2 en 3 van de magnifieke trilogie 'The Godfather'?

is dat ook met een stomme h?

Nee, de stomme h zit 'em in de bekende zin:

Don Vito Corleone schreef: I'll make him ('im) an offer he can't refuse.

Twee opmerkingen:

  1. Ik dacht dat we via jijbent.nl gingen spelen.
  2. Ik dacht dat we een eigen topic kregen.

warom wil je een eigen topic... wordt helemaal gek van al die topics.. en als jij via jijbent.nl wil spelen doe je dat... je bent niets verplicht tov van mij ;)

teeering he.... je bent wel snel van je apropos he :P

Nou rustig maar, ik had dat alleen begrepen nav gisteravond... 't kan me verder geen kont schelen hoor.

Ik speel zowel op itsyourturn.com als jijbent.nl onder de naam santen. Liever geen uitnodingen op itsyourturn. Je hebt hier namelijk slechts 25 zetten op een dag (jij bent als niet vip 50) en ik heb daar in Amerika al 13 partijen lopen. Op jijbent.nl mag iedereen mij zo vaak uitnodigen als hij of zij wil...

ff iets heel anders:

Ik kreeg van HaJee deze link door: www.p4g.com

daar krijg je een fictief bedrag van 10000 en dan kun je daarmee pokeren superverslavend.

iedereen naar GameKnot.com en speel chess alsof je leven ervan af hangt!!

Competitie: haal de hoogste rang van de GSV!!!
Ik sta bijna op 1600!!

Nou dat P4G gaat super langzaam... Kun je beter op www.pokerroom.com spelen.

Lennert schreef: Nou dat P4G gaat super langzaam... Kun je beter op www.pokerroom.com spelen.

loopt niet altijd zo langzaam, maar soms wel ik ga ook ff kijken op die andere

is er nog iemand die een zinloos spel weet? ik heb namelijk een dagje vrij gepland, maar ik begin me nu al te vervelen.

www.hattrick.org

Verslavender dan ooit...

weet ik, heb ik me al voor aangemeld, maar gaat zeker nog een week duren voordat ik een team krijg.