Grapjas?
Schaken kun je echt niet :wink:

Van: Yioor ontvangen op 2004-04-24 22:20:05

On 2004-04-24 22:12:46, Hazy JZ wrote:
noviet van het jaar!

Welkom Hazy JZ! Bevalt het een beetje?
Ik ben trouwens niet begonnen met het jatten van een kind... Ik ging gelijk naar de hoeren :-)

:shock:

Infamous angel
Adwin schreef: Van: Yioor ontvangen op 2004-04-24 22:20:05 On 2004-04-24 22:12:46, Hazy JZ wrote: noviet van het jaar! Welkom Hazy JZ! Bevalt het een beetje? Ik ben trouwens niet begonnen met het jatten van een kind... Ik ging gelijk naar de hoeren :shock:

Wat gebeurt daar toch bij die Breda locals, vraag je jezelf dan af.

Verder kan ik dat gokken van harte afraden bij iedereen. Het geld wat ik heb, komt iig niet daardoor (sterker nog het had meer kunnen zijn).

L1Rn4urAyA7aTEe

Open ik een topic met een onschuldig remspelletje, beginnen ze een criminele organisatie. En de Senaat doet zelfs mee...

:shock:

Ik wijs alle vormen van aansprakelijkheid af... 8)

Inge op 19 april schreef: Even mijn reactie op de nieuwe hype: "It wasn't me, I didn't do it."
Inge op 25 april schreef: Open ik een topic (...) Ik wijs alle vormen van aansprakelijkheid af...

Inge, je bent helemaal geweldig! Wij zijn slechts minkukels, en jij bent de koningin van alles! Als we jou toch niet hadden! Onze dank is onbegrensd! Toon uw nederigheid, gij overig forumgepeupel! :evil:

Dat wilde je even horen toch? :| Jammer alleen dat met Mobstar kwam. :P
Overigens kan ik niet voor mezelf spreken. Geen zogenaamd briljante spelletjes voor mij.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ga ik reageren, ga ik reageren?

... toch maar niet.

:roll:

Infamous angel
Ingûh schreef: Ga ik reageren, ga ik reageren? ... toch maar niet. :roll:

Goed zo, verstandige keus, moet je vaker doen.

Enniwee, ik kan Mobstar van harte aanraden, 't is een errug tof spel.
:!: Pas op, het kan wel enorm verslavend zijn :!:

jongens,.. ik ben paying member! Jawohl. Ik kan een poging doen om auto's te jatten mensen opsproen en omleggen!!!

Echt lachuh en vooral dat irritante click limiet heb je niet meer!!!

Infamous angel
Skippy schreef: jongens,.. ik ben paying member! Jawohl. Ik kan een poging doen om auto's te jatten mensen opsproen en omleggen!!! Echt lachuh en vooral dat irritante click limiet heb je niet meer!!!

Cool man, wanneer heb jij betaald, en hoeveel dagen heeft het geduurd dan?
Die click limiet heb je nogsteeds, alleen moet je dan wel 40x per minuut klikken ipv 20, da's een stuk lastiger om er dan nog overheen te komen.

Het is afgelopen!! :wink:

Jean schreef: Inge, je bent helemaal geweldig! Wij zijn slechts minkukels, en jij bent de koningin van alles! Als we jou toch niet hadden! Onze dank is onbegrensd! Toon uw nederigheid, gij overig forumgepeupel! :evil: Dat wilde je even horen toch? :| Jammer alleen dat met Mobstar kwam. :P Overigens kan ik niet voor mezelf spreken. Geen zogenaamd briljante spelletjes voor mij.
Iceman schreef: Goed zo, verstandige keus, moet je vaker doen.

:x Toe nou! Ga lekker spelletjes spelen (doe ik ook :wink:, nee ik ga NU wat nuttigs doen!) ofzo... In plaats van een oud-gsver in de zeik te zetten.

mensen, beetje laat misschien, maar weer een mobstarfanaat erbij. Mijn naam is gijsbert goudglans en zit bij de alcatraz prison gang. Heb geen id wat je daaraan hebt. Heb nu ongeveer 10000 verdiend aan snoep jatten enz. Hoe lang moet ik hier nog mee doorgaan?
Het echte werk wacht

Adwin schreef: Van: Yioor ontvangen op 2004-04-24 22:20:05 On 2004-04-24 22:12:46, Hazy JZ wrote: noviet van het jaar! Welkom Hazy JZ! Bevalt het een beetje? Ik ben trouwens niet begonnen met het jatten van een kind... Ik ging gelijk naar de hoeren :-) :shock:

Die periode heb ik nu ook afgesloten hoor :oops: Nu gijzel ik en vermoord ik mensen voor een klein bedrag :wink:
Inmiddels ben ik Assasin en peacekeeper voor Prevailers. Op naar het grote geld, maar ik stop met gokken... Vanmorgen door het oog van de naald. Een getalletje teveel ingetypt. Dat scheelt nogal, maar gewonnen. Nu is de grote vraag wie het eerste godfather is...

het wordt een race tussen jan en jou denk ik.

Ik zet 5 k hier op in :) Jan word het ;)

Skippy schreef: het wordt een race tussen jan en jou denk ik. Ik zet 5 k hier op in :) Jan word het ;)

5k maar sipko? Niet zo zuinig he met je geld :wink:

donder op joh ;) ik heb net 750k verloren met een OC. Heb dus weinig meer,. maar 4 ton!!! ;)

Ik zet 10k op Weening :wink:

W2W schreef: mensen, beetje laat misschien, maar weer een mobstarfanaat erbij. Mijn naam is gijsbert goudglans en zit bij de alcatraz prison gang. Heb geen id wat je daaraan hebt. Heb nu ongeveer 10000 verdiend aan snoep jatten enz. Hoe lang moet ik hier nog mee doorgaan? Het echte werk wacht

hier moet je volgens mij best lang mee doorgaan. ik, 'senator', zit nu op 500k. op een duur kun je mee doen aan een OC toch? of moet je dan ook betaald hebben? voorlopig alleen een beetje misdaad doen en koerier spelen.
martijn ben je nu helemaal gestopt?

Wanneer je hoger wilt komen dan hitman moet je inderdaad betalen. Dan kun je ook auto's jatten en mensen het zwijgen op leggen... :wink: Dat heb ik tot nu toe een keer zonder succes geprobeerd. Wat ook leuk is: zie je berichtenbox Roelof ;)

Hey mensen. Wie kan me op weg helpen. Ik zit nu al redelijk lang kinderen te beroven van hun snoep, auto´s te jatten bij de stoplichten, drugs kopen, roulette te spelen, getallen te raden, maar het schiet niet echt op.
Hoe krijg je zo snel mogelijk veel geld ?(in het spel dan he)
tips. aub