Wieringa

De VGST heeft afgelopen vrijdag en zaterdag een foto verander vrijdag gehad. De deelnemers moesten in beelden vatten waar het vaandel van u mogelijk kon/kan zijn. Natuurlijk moet een deskundige jury dit beoordelen en ik denk dat u bekwaam genoeg bent om dit te doen. Uw onpartijdigheid zal een prachtige en eerlijke uitslag geven.

Veel plezier met foto's bekijken en waarderen! Succes!

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Ignore. Repeat: IGNORE!

Ja hoor, hier negeren en dan intern gaan zeggen dat het briljante foto's zijn...

idd hoezo negeren, ik vind sommige foto's best leuk gesjopt, een paar zijn echt te dom en te lelijk en getuigen van het grote gebrek aan creativiteit... toch ga ik voor foto 13 alwaar de VGST'ers zichzelf afschilderen als een stelletje trieste fundamentalisten die denken door iets te doen met een symbool ook degene waar het symbool van is kapot te maken.
edit: ow ja ik moet er natuurlijk wel iets bij zetten in de trant van: dit moeten jullie natuurlijk niet in het echt proberen, ik waardeer als onpartijdige sjurie het fotosjop-talent, niet de afgebeelde actie :?

Ik vind de foto's best wel knap gemaakt hoor, maar gewoon meedoen (door de poll in te vullen) aan het spelletje van die tukkers waaruit minachting voor ons Vaandel blijkt, gaat me te ver.

nVidious schreef: Ja hoor, hier negeren en dan intern gaan zeggen dat het briljante foto's zijn...

Ik heb het in dat andere topic ook al gezegd, maar hier ook nog maar eens: is er bij jullie helemaal niemand die inziet dat het schaamteloos gebruiken van andermans account(s) onder het kopje 'brutaal/asociaal/illegaal/kinderachtig/etc' valt?

Wij moeten nu als Webcie gaan overleggen over een manier om wachtwoorden te gaan resetten of iets dergelijks. Buiten dat dat redelijk wat onnodig werk oplevert, is het naar mijn idee ontzettend flauw en idioot dat zoiets nodig is.
Het makkelijkst en meest normale zou zijn als jullie gewoon interne aangelegenheden zouden respecteren, maar blijkbaar is het voor jullie toch prettig om in elk geval de mogelijkheid te hebben om, als dat nodig is, even intern mee te kunnen spieken.
Dit is mijn mening, zie maar wat je ermee doet.

Er zit overigens een aantal leuke Sjops tussen, maar dat levert slechts 1 respect-credit op. Wat jullie totaal door bovenstaande praktijken op -238 brengt. Peanuts dus.

Helemaal mee eens!

Foto 1 is nu mij desktop achtergrond. Dat zegt genoeg denk ik.

rinze, het vaandel is niet echt op de maan hoor. dat is op de kompjoeter gedaan

gsv has conquered the moon!

We nemen de openstelling heel erg letterlijk, nu mogen de maanmannetjes ook lid worden!

@JP.
Uit uw posting concluderend kan ik nu met zekerheid zeggen dat het eerder door mij gesuggereerde statement waar is. Ook uit andere postings blijkt dat u, als GSV, de 'sjops' best waarderen kan.

beste hackers,
ik geloof dat JP wel degelijk gelijk heeft! Ik moet toegeven dat tussen de gesjopte foto's er leuke tussenzitten, maar een forum hacken vind ik een beetje kinderachtig... tot het zielige toe zelfs.
Wat heb je eraan? Het was grappig om 1x te laten zien dat je het kan en bravo hoor, maar nu? Gun een vereniging ook zijn eigen deel en discussies; sommige dingen staan niet voor niets intern...
Als je zo flauw gaat doen om een complimentje los te peuteren, daal je bij mij wel diep in waardering!

Wel goed dat u nu wel GSV zegt amice nVidious. U leert het al...

erg mooi hoor, die tweede, ben je wel even mee bezig geweest ofnie?
trouwens; er stond bij die van die playmobiel; spielerei fur kinder.

Deze topic gaat off-topic.

Het ging hier over foto's en niet over hacken of iets dergelijks. Opent u daarvoor maar een nieuw topic of houdt de discussie direct met de betrokkenen, zoals amice Musch nu doet over de MSN.

Overigens wil ik wel benadrukken dat we met de account van Dian alleen gekeken hebben in de ene relevante topic over uw vaandel. Met de rest hebben wij absoluut niets te maken. Bovendien zit er een zeker verschil tussen hacken en een inloggen met een wachtwoord dat we toevallig hebben. Dat u zo slordig bent met uw wachtwoorden dat is uw zaak.

T van Dijk.

P.S. wat de foto's betreft, heb ik amice Wieringa al dusdanig beinvloed dat ik gewonnen heb, ondanks dat ik niet gefotoshopt heb. Hij is dus omkoopbaar :-)

beetje flauw, Tom...
als jij je msn-geschiedenis leest, weet je ook dat ik eerst vroeg of jij het was!

en over off-topic gaan, jullie beginnen zelf met een nieuw topic, dus je krijgt geheid commentaar. de foto's had ik allang gezien via dat andere topic...

maar goed, tommie, als je het er hier niet over wil hebben...je kan me altijd bellen :P

tvandijk schreef: alleen gekeken hebben in de ene relevante topic over uw vaandel. Met de rest hebben wij absoluut niets te maken. Bovendien zit er een zeker verschil tussen hacken en een inloggen met een wachtwoord dat we toevallig hebben. Dat u zo slordig bent met uw wachtwoorden dat is uw zaak.
Amice tvandijk, ik waag het om dit sterk te betwijfelen. Ik zie dat u in de database op een onverklaarbare wijze, ineens als moderator/admin vermeld staat. Zoiets gebeurt niet zomaar, en ik verwacht niet dat iemand van de WebCie dat heeft geregeld. Ik heb dat teruggezet, want dat kan niet onze bedoeling zijn. Aangezien ik eigenlijk oud-webcielid ben, regel ik dit niet voor u, dat mag de huidige webcie doen als ze dat nodig vinden. Ik ben sinds kort lid-af van de GSV, en ga dus dit niet meer uitvoeren. PS: ik moet overigens toegeven dat ik het knap vind dat het u is gelukt om uzelf admin te maken zonder rechten te hebben. Kennelijk zitten er security leaks in de forumsoftware. Dat dat erin zit geloof ik graag, maar 't is toch knap om dat daadwerkelijk te vinden...
tvandijk schreef: Bovendien zit er een zeker verschil tussen hacken en een inloggen met een wachtwoord dat we toevallig hebben.

Dat is zo'n beetje hetzelfde verschil als tussen het doorknippen van een fietsslot om vervolgens de fiets mee te nemen en het meenemen van andermans fiets die per ongeluk niet op slot staat.

Ow VGST willen jullie nou nog 1 truukje met de computer doen? ahhhh wat knap!!

tvandijk schreef: Deze topic gaat off-topic.

Het blijven mooie plaatjes.