He Robbert, welke tijd heb je op de 4 mijl neergezet?

Wie hebben dr allemaal (nog meer) meegedaan met de 4 mijl? Ik ben er namelijk nog langs gefietst, wat een moeite ineens om in Haren te komen.

HaJee schreef: He Robbert, welke tijd heb je op de 4 mijl neergezet?

dat zeg ik liever niet in het openbaar
ik was wel de snelste van het instituut bedrijfskunde

positie netto tijd bruto tijd tussentijd startnummer naam woonplaats
333 27:18.4 28:29.5 12:58.7 5430 Robbert Kramer Thesinge ?

ok dat is snel... 27 min 18 sec was mijn tijd inderdaad. Dat er Thesinge staat is waarschijnlijk omdat ik pas 2 dagen van te voren aan het team ben toegevoegd.

als je nog ongemotiveerd bent om aan je conditie te werken bekijk dit filmpje dan eens. Het gaat over een vader en een zoon. De zoon werd geboren met de navelstreng om zn nek, en is nu verlamd. Toen op een dag er een goede-doel-run werd georganiseerd voor een highschool genootje van Rick Hoyt(de zoon) zei hij dat hij daar ook graag aan mee zou willen doen. Zn vader besloot om het te proberen om 5 mijl met de rolstoel van zijn zoon te rennen.

Inmiddels hebben ze samen 85 marathons en 212 triathlons gelopen. 2 jaar geleden kreeg Dick Hoyt (de vader) een milde hartaanval. De dokters constateerden dat een van zijn slagaders voor 95% was dichtgeslibd. Als hij niet in zo'n ontzettend goeie conditie was, zou hij waarschijnlijk 15 jaar geleden al overleden zijn.

Succes met hardlopen!

En in dit filmpje wordt het allemaal waarschijnlijk nog wat beter uitgelegd: