hoeveel, hoe hard en hoe lang loop je eigenlijk?
Lijkt me lastig als er heel veel verschillende 'lopers' samen gaan rennen

ik wil ook wel met je meehuppelen henri, voor 4 februari moet de conditie weer helemaal up 2 deet zijn natuurlijk :)

4 februari???

Misschien bedoelt ie 14 februari?

ikzelf 11 juni 2004 schreef: maar hoe ver? of hoe lang wil je lopen? en hoe hard? Wil je trainen voor een bepaalde afstand, of gewoon een beetje zomaar wat?
renskebuit schreef: hoeveel, hoe hard en hoe lang loop je eigenlijk? Lijkt me lastig als er heel veel verschillende 'lopers' samen gaan rennen
JP schreef: Inderdaad Henri, ouwe forums doorsnuffelen is best grappig.

inderdaad grappig, ik denk trouwens 4 februari de competitie weer begint voor Prince, Henri en de rest van ON3

waarom 14? 4 februari is een uitstekende datum om de conditie weer op peil te hebben. ja toch niet dan? gekke mausie...ren je mee?

ik denk zelf dat ik deze week nog een keer ga...

Leuk detail: Henri rookt op dit precieze moment zijn laatste peuk.
Dat gaat de goede kant op zo.

de laatste peuk van de avond? Heey Henri... morgen een interviewtje doen?

He Mausie, als je net zo'n slechte conditie hebt als ik, kunnen we het mooi in Beijum houden.

Oplossing voor alle motivatieproblemen ( ?! )

Katsumi, Personal Motivator De website helpt je om in beweging te komen en te blíjven. Je grootste hulp daarbij is je Personal Motivator, Katsumi. Deze staat je met raad en daad terzijde en helpt je om je persoonlijke sportieve doel te verwezenlijken. Op de site maak je een gepersonaliseerd trainingsschema aan voor 5km hardlopen of 10km wandelen. Iedere keer dat je vervolgens inlogt op de site geeft Katsumi je een motiverende tip of een reactie op de voortgang van je training. Maar ook als je trainingen mist of een tijdje niet inlogt op de site, neemt Katsumi contact met je op om je een hart onder de riem te steken en je aan te sporen je trainingen weer op te pakken.

Ideaaaal :)

pff. zo zit je op gsvnet te koekeloeren, zo zit je vast aan een hardloopprogramma tot 4 maart voor 10 kilometer! oioioi... ik denk dat ik katsumi heel goed ga kunnen ontwijken!

Zo weer eens dit topic ophalen... aangezien hardlopen weer helemaal hot is en de GSV ook lekker bezig is en omdat de batavierenrace is afgelopen en omdat Henri maar weer eens moet gaan stoppen met roken en HARDLOPEN DE NIEUWE NETWERKSPORT IS (lees NRC-next van twee weken terug, of lees Paul Rösemuller zijn boekje) enzovoorts...

Aanstaande maandag 1 mei is de volgende ACLOloop
3 km of 6 km lekker parcoers op het Zernike terrein.
vanaf 17:00 uur inschrijven
start om 17:30 uur

He hardlopers, ff een vraagje aan jullie: schoeisel schijnt nogal belangrijk te zijn. Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt aan een paar stappers? Hebben jullie je nog laten adviseren oid?

Ongeveer E100,-
Bij run2day kun je een 'looptestje' doen, dan kijken ze welke schoenen bij je passen. Alleen begint bij hun de prijs bij 80euro volgens mij....

Ja ik heb mijn schoentjes voor 80 euri bij de Perry gescoord. Ze lopen wel retelekker moet ik zeggen en er zit ook een enigzins verantwoorde demping in.

Maar maandag lijkt me helemaal top!! Ik doe mee! Kijken of ik een tijd kan verbeteren :wink:

HaJee schreef: He hardlopers, ff een vraagje aan jullie: schoeisel schijnt nogal belangrijk te zijn. Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt aan een paar stappers? Hebben jullie je nog laten adviseren oid?

bij de intersport nu asics voor €40,-

en kzal s kijken of ik maandag tijd heb :)

Robben schreef: Zo weer eens dit topic ophalen... aangezien hardlopen weer helemaal hot is en de GSV ook lekker bezig is en omdat de batavierenrace is afgelopen en omdat Henri maar weer eens moet gaan stoppen met roken en HARDLOPEN DE NIEUWE NETWERKSPORT IS (lees NRC-next van twee weken terug, of lees Paul Rösemuller zijn boekje) enzovoorts... Aanstaande maandag 1 mei is de volgende ACLOloop 3 km of 6 km lekker parcoers op het Zernike terrein. vanaf 17:00 uur inschrijven start om 17:30 uur

vanavond! niet vergeten ;)

Wie gaat er allemaal mee?

nou, ik...