en ik..

k kom niet, veel succes!

leanne jij moet ook :P

Schoentjes gekocht, volgende week begint m'n schema!

HaJee schreef: Schoentjes gekocht, volgende week begint m'n schema!

Volgens mij is dat gisteravond al begonnen :wink:

Hmm, buikspieroefeningen staan niet op mijn programma, hoewel ik die misschien wel zou moeten overwegen. Spierontwikkelingstechnisch gezien kan ik iig nog wel vooruitgang boeken, zal ik maar zeggen.

Lekker strak voor de zomer is wel een idee :wink:

vanmiddag vanaf 17:00 uur inschrijving ACLO-vitalisloop
17:30 uur start ACLO-vitalisloop
doen er nog mensen mee?

nee, beetje jammer dat ik nu al 2 keer niet kan maar heb een vergaderingetje.

succes in ieder geval voor wie gaat, zweten wordt 't!

nop.

ik moet, tot mijn schande, bekennen dat ik mezelf ook niet in het zweet heb gewerkt vanmiddag, maar mijn stekkie aan de hoornse plas verkoos boven deze inspannende activiteit. Ik denk dat ik het maar houd op hardlopen vroeg in de ochtend of laat in de avond, met dit weer

De GSV was sterk ondervertegenwoordigd in één persoon, die jullie bij dezen een tip kan meegeven: drink genoeg voor je gaat hardlopen in zulk weer, het werd mij een beetje zwart voor de ogen...

Zometeen ACLO-loop inschrijven vanaf 17:00 uur, start om 17:30 uur.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Wie gaat er dit jaar aan de haal met de prijzen. Mijn derde plaats van vorig jaar leverde mij helaas niets op, dit jaar proberen om wel zo'n bonnetje te scoren.
Beekhuis is er vanmiddag ook bij, voor de dames, keet is er niet bij, dus grijp je kans.

had t kunnen weten, t luchtalarm werd ook al getest.. maar helaas heb al gefietst vandaag. succes iig!

Robben schreef: Beekhuis is er vanmiddag ook bij, voor de dames

Beekhuis bedankt! was weer lekker

Rubberen Robbie het was weer goed. Leer in het vervolg ff wanneer je een punt en wanneer je komma moet zeggen.

Hoe hebben jullie gelopen?

zelfde rondje als altijd, lange weg, rechts, links, weer links, tot de brug, dan links langs het water met de wind in de rug, voor de brug links, langs de tennisvelden, langs de fietsenhokken en toen nog een keer hetzelfde, aan het einde bij de fietsenhokken links naar de ingang van de aclo, daar een banaantje gegeten, kop koffie gedronken en toen kwam beekhuis.

ow hoe? beekie 25:40, ik 23:04. Viel best wel weer tegen, twas ook best warm en ik had veel te lang niet gelopen. Maar het blijft gezelligheid, ja toch beekhuis?

schuif het op de hitte. je hebt gister weer gerookt enorme tokkie!

van je vrienden moet je het hebben...

in ieder geval is het de hoogste tijd om de GSV weer eens wakker te schudden en warm te maken voor een paar mooie loopjes. Gister met maar liefst 7 oud-GSV'ers de run van Winschoten gelopen (waar halen ze de tijd vandaan?) en dat was leuk. Maar het zou ook leuk als de hardlopende enthousiastelingen van de GSV er ook bij zouden zijn. Daarom even een update met de belangrijkste activiteitjes voor de komende maand:
2 oktober ACLO-vitalisloop 3 of 6 km bij de ACLO
14 oktober Zuidlaardermarktloop 5 of 10 km in Zuidlaren