Henri L

Heb jij op de vragen van dit onderwerp volmondig ja geantwoord? Dan ben jij de persoon die ik zoek!
Omdat ik al een tijdje niks meer aan mijn conditie heb gedaan, en dat toch echt weer moet gebeuren, ben ik van plan hard te gaan lopen. Ik heb dit al een tijdje gedaan, maar in je eentje is enorm saai. Daarom zoek ik mensen die ook willen hardlopen, zodat we in een groepje kunnen hardlopen.
Dat moet dan zo'n 3x in de week gebeuren, of vaker.
Het gaat vooral om mensen in Vinkhuizen.
Heb jij zin om mee te lopen? Laat het me even weten!

Henri!! schreef: Het gaat vooral om mensen in Vinkhuizen.

Ja dat vind ik dan weer discriminatie...
maar hoe ver? of hoe lang wil je lopen? en hoe hard?
Wil je trainen voor een bepaalde afstand, of gewoon een beetje zomaar wat?

Robbert schreef: [..] Ja dat vind ik dan weer discriminatie... maar hoe ver? of hoe lang wil je lopen? en hoe hard? Wil je trainen voor een bepaalde afstand, of gewoon een beetje zomaar wat?

ongeveer een uurtje, redelijk tempo, maar dat zien we dan wel.
En mensen buiten Vinkhuizen mogen ook wel, maar dan is een mogelijk startpunt moeilijk af te spreken.

Nou dat valt wel mee, toch? Je kunt een afspreken dat je naar een plek loopt precies in het midden van de verschillende locaties... of gewoon bij een adres afspreken, dan fiets je er gewoon heen. Maar het lijkt mij wel prima

Henri!! schreef: ... Ik heb dit al een tijdje gedaan, maar in je eentje is enorm saai. ...

In je eentje lopen is juist super relaxed! Lekker rustig lopen door het landschap!

even als aanvulling op wat robbert zei: je kunt ook afzonderlijk naar een plek lopen, daar een bak koffie drinken, en dan weer alleen de terugtocht beginnen.. (ik trouwens niet)

Ja idd, in je eentje lopen is wel drie keer zo relaxed, maar ik zelf heb te weinig discipline om te blijven lopen. Dan loop je een paar weken drie keer in de week. Die wek daarna een keer. Dan een week niet dan weer twee keer.
Als je met meer loopt kun je elkaar stimuleren om wel te gaan.
Toch?

Martijn schreef: [..] In je eentje lopen is juist super relaxed! Lekker rustig lopen door het landschap!

Vind je?? Ik raak daar heel ongemotiveerd door.
Maar Robbert jij doet wel mee? Ik hoorde van Tijssen en van Houwelingen dat ook zij misschien wel meedoen.

Ik loop ook af en toe hard (laatste tijd niet veel meer), maar in je ééntje kun je wel beter voor jezelf het tempo bepalen, wat volgens mij handiger is...

Carloz schreef: Ik loop ook af en toe hard (laatste tijd niet veel meer), maar in je ééntje kun je wel beter voor jezelf het tempo bepalen, wat volgens mij handiger is...

dat is waar, er zitten misschien wel meer voordelen aan alleen lopen, maar ik verzaak redelijk snel, dus zoek ik naar een beetje motivatie! Bovendien als je in een groep loopt, is er meestal wel iemand, die net zo loopt als jij.

Robbert schreef: Ja idd, in je eentje lopen is wel drie keer zo relaxed, maar ik zelf heb te weinig discipline om te blijven lopen. Dan loop je een paar weken drie keer in de week. Die wek daarna een keer. Dan een week niet dan weer twee keer. Als je met meer loopt kun je elkaar stimuleren om wel te gaan. Toch?

Als je te weinig discipline hebt om met enige regelmaat een rondje te lopen kun je beter met een ander gaan lopen. Maar als de ene dan een keer niet kan zit je wel weer met het probleem dat je genoeg discipline moet hebben om toch dan maar in je uppie te gaan lopen.

Martijn schreef: [..] Als je te weinig discipline hebt om met enige regelmaat een rondje te lopen kun je beter met een ander gaan lopen. Maar als de ene dan een keer niet kan zit je wel weer met het probleem dat je genoeg discipline moet hebben om toch dan maar in je uppie te gaan lopen.

Een groepje kan ook meer dan 2 mensen groot zijn. :D

Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar het is moeilijk om een groep mensen te vinden die ongeveer op hetzelfde niveau zitten.

Martijn schreef: Ja daar heb je helemaal gelijk in. Maar het is moeilijk om een groep mensen te vinden die ongeveer op hetzelfde niveau zitten.

Daar heb jij weer gelijk in, maar ja, dan is mijn niveau maar iets hoger/ :arrow: lager, dan doe ik iig wat..

Henri!! schreef: [..] Daar heb jij weer gelijk in, maar ja, dan is mijn niveau maar iets hoger/ :arrow: lager, dan doe ik iig wat..

Maar dat is echt heel irritant. Ik loop af en toe ook wel eens met mijn moeder een rondje. Maar dan moet je je tempo aanpassen aan dat van haar. En dat maakt het alleen maar zwaarder...

Martijn schreef: Maar dan moet je je tempo aanpassen aan dat van haar. En dat maakt het alleen maar zwaarder...

Hebben jullie er toch nog allebei wat aan, voor jou is het lastiger omdat je rustiger moet lopen en voor haar omdat zij iets harder wil... toch?

Maar gaan er nog meer mee? Of blijft het bij deze 2 fanatiekelingen?

Ik heb al tijden grootse plannen om iets aan conditie te gaan doen, maar ik heb afgezien van die motivatieproblemen nog lang geen conditie om een uur of zo te gaan rennen.

HaJee schreef: Ik heb al tijden grootse plannen om iets aan conditie te gaan doen, maar ik heb afgezien van die motivatieproblemen nog lang geen conditie om een uur of zo te gaan rennen.

het is slechts een indicatie

dan zal ik er ff over nadenken...

HaJee, jij? Niet te geloven. Ik dacht dat jij zelfs nooit aan je conditie dacht. Weer wat geleerd.