Shit wat komen die data mij altijd slecht uit. Nou ja ik moet toch eerst weer even de draad oppakken, nauwelijks kunnen hardlopen vanwege drukte. Mochten jullie weer met een groepje gaan lopen geef het dan maar aan.

Wie weet haal ik nét de 3kilometer van de vitalisloop met mijn knie-blessure.. maar daar ga ik maar niet op gokken.

ok dan! ik ga 2 oktober weer een keer proberen

N.B. Steendam

Ga je 3 of 6 km lopen?

ik wil t ook weer proberen, misschien zelfs eerst een proefrondje lopen om te kijken hoe diep mijn conditie nu weer is gesteld! FF kijken, gelijk in mn agenda zetten! Wel zo handig!

kwibus schreef: Ga je 3 of 6 km lopen?

denk 3, maar ik zal binnenkort 's een testrondje lopen :) ga jij ook een keer meelopen kwibus??

N.B. Steendam

Eerst nog even lid van de aclo worden, dan loop ik mee. En nog even oefenen natuurlijk.

oefenen is altijd goed... als je de 3 km loopt kan je heel goed de beste worden omdat daar niet heel veel mensen aan meedoen. de 6 km is natuurlijk de echte competitie!

Robben schreef: de 6 km is natuurlijk de echte competitie!

Bij de heren wel
bij de vrouwen is de 3 ook al een competitie op zich, met catharina dan vooral ;)

Hm, valt tegen tegenwoordig. Allereerst is mijn conditie weg, allertweedst ben ik die dag jarig en ben ik er dus weer niet bij. Gaat m'n kans om wat punten op te bouwen... Maar ik ben nog steeds heel erg van plan om dit jaar elke maand mee te doen. Corien en Renske, jullie dus ook? Gezellig!
Zijn er nog interessante uitslagen te melden uit Winschoten, Robben?

Ja dan mis je inderdaad de 2e keer al, scheelt dat vorige keer niemand de korte afstand heeft gelopen bij de dames, dus je staat maximaal 10 punten achter als je de 3e keer wel meedoet, dus iedereen die punten wil pakken op keet moet er 2 oktober bij zijn!

keet schreef: Zijn er nog interessante uitslagen te melden uit Winschoten, Robben?

We hebben 100 km in 8 uur en 31 minuten gelopen. Heb mijn streeftijd van 45 min. op 11 seconden niet gehaald en ik ben er achter gekomen dat het maar goed is dat Joric niet meedoet aan die ACLOloop, want die liep 10 km netjes in 40:59 :shock: Wel een superevenement.

Ohh ik wil wel puntjes scoren! :( Als het even kan doe ik mee, maar ziek worden is inderdaad niet de bedoeling..

N.B. Steendam

Hoe werkt dat puntensysteem?

Ik ga nu eens kijken hoe ver ik kom met die 6 km. Nog vinkhuizeners die ook zin hebben? Over 5 minuten ga ik weg.

2 oktober denk ik er ook bij te zijn.

Ik zit ook al een tijdje met het hardlopen in mijn hoofd. Ik ben op zoek naar loopgezelschap met de volgende eigenschappen:

  1. conditiepeil erg laag
  2. looptempo redelijk
  3. loopafstand kort
  4. ambitie hoog
  5. loopfrequentie 3 maal per week

Iemand? Kunnen die hardloopschoenen weer eens uit het stof.

Rossatron schreef: Ik ben op zoek naar loopgezelschap met de volgende eigenschappen: 1. conditiepeil erg laag

tjek.

2. looptempo redelijk

tjek.

3. loopafstand kort

tjek.

4. ambitie hoog

tjek.

5. loopfrequentie 3 maal per week

Behoort tot de mogelijkheden...

Iemand? Kunnen die hardloopschoenen weer eens uit het stof.

'k Vind 't best. :wink:

Sorry, Ursa, internetproblemen, was niet persoonlijk bedoeld. Morgenochtend half negen bij mij voor de flat? Eindigen we bij jouw huis, moeten we allebei een stukje alleen lopen.

ik was wel van plan om te gaan, ben het nog steeds wel maar als het (heel hard) regent om 5 uur ga ik niet. maar ik zie nu blauw in de lucht, goed teken

edit:
nu is het alleen nog maar zwart in de lucht en een enorme bui, ik ga dus niet :?

Gister meegedaan. Het was zwaar: regen, wind en ook nog omgelopen... Veel mensen trainden voor de vier mijl, dus die waren supergoed. Maar het was een goede oefening!

Ik ben blij dat ik er niet was. Was de hele dag al natgeregend.
Hebben er meer mensen meegelopen? Tijd neergezet?