TheoSikkema

Hoezo reed een van de buschauffeurs een politiemotor aan? :P

, kijk eens naar de video op pagina 2 :)
Vooral die zich-plaatsvervangend-schamende Cleopatranen, prachtig. GSV goed bezig.

Kijk ´Verslag: busreis studenten naar Den Haag´ eens. Hoezo Cleopatra en NSG???

Voor directe link naar de video:

JPV schreef: , kijk eens naar de video op pagina 2 :) Vooral die zich-plaatsvervangend-schamende Cleopatranen, prachtig. GSV goed bezig.

Haha heerlijk

Hoi, hierbij wat van ons protestje.

, en enige bewegende beelden.

Herman Veenhof, waarom moest die broek nu weer uit...

N.B. Steendam

Mooie foto's Ruben, bedankt!

Topfoto´s Ruben! Helemaal fijn dat ze zo snel al online staan!

N.B. Steendam

Kun je mooi gebruiken voor je artikel Mark!

Supermooi was dat protest! HONGER! Echt geweldig genoten met de GSV'ers die mee waren. Fantastisch dat we ook nog het nieuws halen! Niek en Pauline bedankt voor de organisatie.

Koning Drietand

Leuke foto's Ruben en lekker snel online.

Koning Drietand schreef: Leuke foto's Ruben en lekker snel online.

Inderdaad :)

Goeie foto's Ruben! Thanks!

Slecht nieuws:

Samenvatting: Zijlstra legt advies Raad van State overgangsregeling naast zich neer, geen 3000 boete voor universiteiten maar wel 185 miljoen bezuiniging. Raad van State vindt de doelstelling van het wetsvoorstel 'onduidelijk'.

Voorspelling: Universiteiten trekken de stekker uit het protest, en de studenten zijn op zichzelf aangewezen.
Laatste hoop: De Eerste Kamer verwerpt het voorstel wegens het gebrek aan een overgangsregeling, wat in strijd is met de rechtszekerheid.

En wel met z'n allen plannetjes maken voor een nieuw feestje bij Afghanistan in de achtertuin: Kunduz.
Politiek? Ik bedank ervoor.

Oeh cynisch man

Koning Drietand

Kun je ook de rest van nu.nl samenvatten, scheelt mij weer lezen. Wel makkelijk zo.

AssessorJoost

GroenLinks-Kamerlid Jesse Klaver noemt de maatregel een 'boete voor de honger naar kennis'. "Deze kortzichtige korting moet gewoon een gat in de begroting vullen. Zo heeft dit boekhouderskabinet weer zijn centjes binnen."

Scherpe metafoor, Jesse.

Hoi Reebocie,

Ik schrijf een stuk over het sociaal leenstelsel en herinnerde mij opeens een mooie foto van een eerder protest op het malieveld. Een foto van het protest waar dit topic overgaat. Hebben jullie die toevallig op de schijf staan? Links en foto's die in dit topic staan zijn allemaal dood.
Het gaat om een foto met een allemaal boze GSV'ers en de tekst 'HONGER' op het spandoek..

joe

EDIT: Op pagina 6 staat wel een foto die voldoet aan de omschrijving, alleen is er ook een betere foto van gemaakt. Meer van de voorkant zodat je het spandoek beter ziet.