N.B. Steendam

Er zijn geen plaatsen meer te vergeven in de GSVbus. Als je graag mee wilt kun je je evt op de reservelijst zetten, of zelf iets regelen.
Voor de uitverkorenen: zorg dat je er rond half negen bent!

En wel hier:

De bussen komen in 3 shifts, de GSV-Cleo bus zal bij de laatste zitten. Dat wijst zich allemaal vanzelf, en als je in de war bent mag je mij bellen.

N.B. Steendam

Ennnn we hebben weer één plekje vrij. Herbsgarden neemt een andere bus. Post het hier als je toch nog mee wilt.

Ik hoorde dat er geen plekken vrijgehouden worden enzo. Wordt de GSV-bus wel alszijnde GSVbus ingezet? niet dat er allemaal lelijke mensen in onze bus zitten strakjes.

N.B. Steendam

Er is één bus die exclusief voor de GSV & Cleopatra is. De gsv'ers die zich in dit topic hebben opgegeven hebben recht op een plekje in die bus. En er is zelfs nog 1 plekje over!

Wanneer en van waar vertrekt de Vinkhuizen-groep?

Ik heb net in de baas zn tijd een kilo peren gekocht!
Vers van groenteboer "De verwennerij"
jammie!

N.B. Steendam

Mocht je een spandoek willen: neem een oud laken of een lap karton mee naar de bus. Ik heb een spuitbus. Toedels en tot morgen!

N.B. Steendam
JPV schreef: Wanneer en van waar vertrekt de Vinkhuizen-groep?

Tien over acht voor de gele. Dan zijn jullie in elk geval mooi op tijd.

we zitten inmiddels al een uur in de bus! ideaal die cc'er van het gsvbusje huh. we hebben chocomel,koffie,thee, en daarnaast heerlijk eten... versgeperste sinaasappelsap

oja van fre moet ik zeggen dat pauline haar jas aan het naaien is. en dat is echt waar. super dit!

moet je bijzijn!!

Succes! Ik hoor op het nieuws dat er alleen rekening gehouden wordt met rellen en er extra politieinzet is!

Vooral heel veel plezier vandaag! En laat je niet dooddrukken enzo

Let u allen op het honger spandoek vooraan!

imhotep schreef: Succes! Ik hoor op het nieuws dat er alleen rekening gehouden wordt met rellen en er extra politieinzet is!

Ik hoorde dat Theo Sikkema een honkbalknuppel bij zich heeft, daar gaat z'n carrière in de lokale christelijke politiek.

Het protest is vanaf 13.00u te volgen. Zet hem op daar!

wat een waardeloze camerapositie daar op journaal 24

edit: nu beter :) en de gsv in beeld bij het spandoek met HONGER

haha, mooi in beeld idd!

Haha, het spandoek werd ff genoemd.. Erwtensoep van Roemer

Leuk inderdaad om het spandoek te zien, samen met Chris A. en Alwin, maar, amai, ik vind het maar een schaamachtig debat.

Idd, ik vind die man van de CU gelukkig nog waardigheid uitstralen, maar de rest....

Ik durf nu niet te kijken tijdens het protestlied (hoe slecht moeten de inzendingen zijn geweest als dit de winnaar is), heb last van plaatsvervangende schaamte. Over niet al te lange tijd komt de staatssecretaris van onderwijs Halbe Zijlstra. Dat is dan wel weer interessant.