UndahCovah schreef: Yehes! Elsa, ga je ook mee en neem je dan de GSV vlag mee?

Elsa mag niet, die heeft een tentamen. Elsa, do as I say, not as I do ;)

Koning Drietand

Maar Elsa wil volgend jaar ook graag een tentamen maken en daarvoor moeten offers gebracht worden. Daarnaast zal ze het later niet kunnen verkroppen dat ze niet bij de grootste studentenmanifestatie aanwezig was uit haar studententijd. Ze zou dan uit schaamte al geen kinderen willen krijgen, omdat ze er dan van baalt dat ze niet voor hun is opgekomen toen de tijd rijp was. En wie zou haar deze gevoelens kunnen kwalijk nemen.

Elsa is slimmer dan dat: ze stuurt gewoon afgevaardigden om in haar naam extra hard te schreeuwen, omdat ze snapt hoe belangrijk het is om dit jaar zoveel mogelijk punten binnen te halen. Bovendien heeft ze voor haar eventuele toekomstige kindertjes uren staan kleumen op de Grote Markt, dus betrokken is ze zeker.

En nou hou ik op in Elsa's naam te spreken omdat het eigenlijk een beetje raar is want dat kan ze zelf wel. Grote meid.

Hoe laat gaat de bus ongeveer? Kunnen we evt meteen door na soos en dan slapen in de bus zeg maar?

Koning Drietand

Op zich vind ik dat ook wel lekker om te weten. Dus bevrijd ons uit deze onzekerheid oh Actiecomité Ons Genoegen. Gaat de Senaat eigenlijk in pak voor de extra allure?

TheoSikkema

Senaat gaat zeker in pak, en Elsa brengt de GSV vlaggen bij de Senaat langs zodat die ook mee gaan:-)

Opgeven, beste GSV'ers!

Koning Drietand

Zet maar in je naam GSV bij opgave, dan weet de organisatie ook direct in welke bus je moet.

Kan ik ook nog mee?

Koning Drietand

Geef je maar op dan komt het goed.

OK, gedaan. Volgens de site vertrekken de bussen vanaf Zernike tussen 8 en 9 u. Ik neem dat ergens in het rijtje ook een GSV/Cleo bus zal staan? Gezellie!

AssessorJoost

ik ga eventjes heel lui doen: op welke site kan ik me opgeven?

N.B. Steendam

@Dik: http://www.groningen.metdebusnaardenhaag.nl/

Update bus:

Alles is geregeld! Het enige wat jullie hoeven te doen is je even in te schrijven op de site en hier aan te geven dat je met de GSV/Cleopatra bus mee wilt. De rest gaat vanzelf.
Let op: morgenvroeg worden de bussen gereserveerd! Wil je dus zeker zijn van een plekje, zorg dat je vannacht (officieel voor 0:00 uur) opgeeft! Ik weet dat het niet op de site staat, het is dan ook exclusieve inside-information. Doe er je voordeel mee.

Voor de duidelijkheid, met 'hier' bedoel je: in dit topic? Zo ja, dan is dat gebeurd :)

N.B. Steendam

Jep, daar is hier.

De lijst:

N.B. Steendam
F.H. Boersema ba
F.J. Bruins
UndahCovah
G-Ziña
TheoSikkema
JPV
Jan Kruidhof
Ruben
Harm Havinga

misschien:

Dik
JW
Annemarieke
Siegard

met OV:

mazzhijs

De lijst is niet compleet weet ik toevallig. De mensen die ook mee gaan maar hier nog niet bijstaan: regel het vandaag nog even!

N.B. Steendam

Wil je heel graag in de GSVbusje-huh (GSVbusje huishoudelijk) om het zenuwcentrum koekjes, ontbijt, bier, vlaggetjes e.d. te worden? Schroom niet en sms of bel mij even. Veel dankbaarheid gegarandeerd. Doen!

AssessorJoost
N.B. Steendam schreef: Jep, daar is hier. De lijst: N.B. Steendam F.H. Boersema ba F.J. Bruins UndahCovah G-Ziña TheoSikkema JPV Jan Kruidhof Ruben Harm Havinga Dik misschien: JW Annemarieke Siegard met OV: mazzhijs De lijst is niet compleet weet ik toevallig. De mensen die ook mee gaan maar hier nog niet bijstaan: regel het vandaag nog even!
N.B. Steendam schreef: Jep, daar is hier. De lijst: N.B. Steendam F.H. Boersema ba F.J. Bruins UndahCovah G-Ziña TheoSikkema JPV Jan Kruidhof Ruben Harm Havinga misschien: Dik JW Annemarieke Siegard met OV: mazzhijs

Bij gebrek aan OV belangstelling heb ik ook maar besloten op te geven voor de bus, dus ik bin dabei im GSV-bus...

N.B. Steendam schreef: Jep, daar is hier. De lijst: N.B. Steendam F.H. Boersema ba F.J. Bruins UndahCovah G-Ziña TheoSikkema JPV Jan Kruidhof Ruben Harm Havinga Chris Arnold misschien: Dik JW Annemarieke Siegard met OV: mazzhijs

Marianne Haan, geef jij je nog even op? Zoals je ziet gaan er al een hele hoop leuke mensen mee, en dat was je voorwaarde..

Ik ben er ook bij.

De lijst:

N.B. Steendam
F.H. Boersema ba
F.J. Bruins
UndahCovah
G-Ziña
TheoSikkema
JPV
Jan Kruidhof
Ruben
Harm Havinga
mazzhijs
Dik
Gerjan

misschien:

JW
Annemarieke
Siegard

AssessorJoost

Ik ben er ook bij.

De lijst:

N.B. Steendam
F.H. Boersema ba
F.J. Bruins
UndahCovah
G-Ziña
TheoSikkema
JPV
Jan Kruidhof
Ruben
Harm Havinga
mazzhijs
Dik
Gerjan
C.A.

misschien:

JW
Annemarieke
Siegard