Gerjan schreef: Dit is niet helemaal correct: De lijst: F.H. Boersema BA Annemarieke MSc Siegard MSc
Koning Drietand
UK 20 januari 2011 schreef: Ook beloofde hij de studentenverenigingen dat ze een eigen bus mogen claimen. Zwarts: 'De gereformeerde studentenvereniging vertelde me dat de studenten alleen mee wilden als ze een eigen bus mochten. Dat heb ik toegezegd. Dat ging natuurlijk als een lopend vuurtje. Nu willen Vindicat en Albertus ook aparte bussen"

Lekker bezig Niek, de trendsetter.

N.B. Steendam

Jaja. Ondertussen is de GSVbusje-huh ook al geinstalleerd en druk bezig versnaperingen voor onderweg te regelen. CC'er en contactpersoon is Pauline Veenstra. Jullie zien het: dit word het laatste schoolreisje van jullie leven. Bijzijn is meemaken!

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen!! wordt vast leuk,.

is er nog een speciale kleur die we aan gaan doen, zodat we extra opvallen?

Ja, als in hopelijk de laatste excursie van je leven. Ik doe niet mee met bukken als de ouders ons komen ophalen.

@ G-Zina: voor de boodschap kun je een ton aandoen.

Koning Drietand

Kom je mij niet oppikken na het schoolreisje papa?

Zoon neem jij de GSV camera mee voor wat mooie beelden of in ieder geval een opgeladen fototoestel?

N.B. Steendam

Geef je nog snel op, er zijn nog maar enkele plaatsen! Met dank aan Cleopatra zit de bus al bijna vol.... Nog even de GSVlijst:

Dik schreef: Ik ben er ook bij. De lijst: N.B. Steendam F.H. Boersema ba F.J. Bruins UndahCovah G-Ziña TheoSikkema JPV Jan Kruidhof Ruben Harm Havinga mazzhijs Dik Gerjan C.A.
N.B. Steendam schreef: Geef je nog snel op, er zijn nog maar enkele plaatsen! Met dank aan Cleopatra zit de bus al bijna vol.... Nog even de GSVlijst:
Dik schreef: Ik ben er ook bij. De lijst: N.B. Steendam F.H. Boersema ba F.J. Bruins UndahCovah G-Ziña TheoSikkema JPV Jan Kruidhof Ruben Harm Havinga mazzhijs Dik Gerjan C.A. Alwin Mark
N.B. Steendam schreef: Jaja. Ondertussen is de GSVbusje-huh ook al geinstalleerd en druk bezig versnaperingen voor onderweg te regelen. CC'er en contactpersoon is Pauline Veenstra. Jullie zien het: dit word het laatste schoolreisje van jullie leven. Bijzijn is meemaken!

Heel fijn. Buiten dat ben ik ook de secretaris, penningmeester en loopjongen, dus wie meldt zich aan en helpt mee? :)

Moet je op dat internetportal ook nog ergens aanklikken dat je in een bepaalde bus wilt?
ik kan dat nergens vinden namelijk.

N.B. Steendam

update bus: we zitten nu op 49 busreizigers. Hoeveel er precies mee kunnen ben ik nog aan het uitzoeken, wel is bekend dat je 50 man nodig had om een bus te reserveren. Ik laat snel weten of dat ook het maximum is.

Kusjes van actiecomité Ons Genoegen

Dijkio schreef: Moet je op dat internetportal ook nog ergens aanklikken dat je in een bepaalde bus wilt? ik kan dat nergens vinden namelijk.

Nee hoeft niet. Gewoon aanmelden, verder niks.

Koning Drietand
Ursa schreef: OK, gedaan. Volgens de site vertrekken de bussen vanaf Zernike tussen 8 en 9 u. Ik neem dat ergens in het rijtje ook een GSV/Cleo bus zal staan? Gezellie!

Heeft ook iemand enig idee wanneer de GSV bus vertrekt? Jammer als ik er om 8 uur ben en tot 9 uur buiten moet uitbrakken. Zou ik toch wel vervelend vinden. En Niek hoe laat vertrekt de fietsgroep uit de mooiste wijk van Groningen?

N.B. Steendam schreef: verder niks.

Dat is niet helemaal waar, namelijk:

Koning Drietand schreef: Kom je mij niet oppikken na het schoolreisje papa? Zoon neem jij de GSV camera mee voor wat mooie beelden of in ieder geval een opgeladen fototoestel?

Ik neem mijn kiekjesapparaat ook wel mee, voor het geval dat.

Dr. Oetker heeft fantastische browniemixpakketten. Hoef je alleen water en 50gram boter bij te doen en dan in de oven.
Lijkt me heerlijk, ik heb alleen geen oven...
Wie bakt?:D

Ik heb er zin in!

Wie gaat er van soos in een rats door? ik ben opzich wel voor..

Farmer schreef: Ik neem mijn kiekjesapparaat ook wel mee, voor het geval dat.

Leuk :)

Voor koffie en thee wordt gezorgd btw. Ben je inspiratieloos qua mee te nemen goederen? Schroom niet me te bellen.

edit:
Gulle uitleners/koffie en theezetters bedankt!

TheoSikkema

Wie heeft er een Thermoskan voor mij te leen?

Koning Drietand

Volgens mij ligt er bij ons nog eentje.

Het malieveld schijnt trouwens een modderpoel te zijn dus laarzen zijn een pre. Protesteer maar even extra hard voor mij wanneer ik m'n tentamen aan het maken ben.

Koning Drietand schreef: Volgens mij ligt er bij ons nog eentje.

Ben je bereid die, gevuld met lekkere warme koffie, mee te nemen?