80 cm ?

1 m?

85 cm

69,69 cm

David jij zat er het dichtstbij, het was 70 cm

Jij bent

Oh wow, ik had niet verwacht dat het ook nog eens bijna correct was, maar wel nice.
Ik heb wel een leuke vraag:

In 1991 introduceerde Casio Computer Co. een simpel en straight to the point horloge: de Casio F-91W.
Dit model werd bij het grote publiek populair door onder andere de lage prijs, simpele design en gebruiksgemak.
Tegenwoordig is dit model over de hele wereld nog steeds voor minder dan 10 euro te krijgen (een stukje geschiedenis om je pols voor <10 euro!).

Toch is er iets bijzonders aan dit horloge, waar het een beruchte reputatie van kreeg.

Mijn vraag is: waarom is dit horloge zo berucht geworden?

Het wordt massaal gedragen door terroristen dacht ik. Zelfs zo vaak dat de Amerikanen mensen hebben opgepakt puur omdat ze dit horloge droegen.

Dit is inderdaad goed. Het horloge kon gemanipuleerd worden voor het detoneren van bommen. Het bezitten van dit model door gevangenen in Guantanamo Bay was voor de staff dan ook een aanwijzing dat ze in bommaken waren getrained door al-Qaeda.
beschrijving

Nieuw feitje ..!

Sorry Charlotte, je hebt gelijk! Ik denk er vandaag nog even over na. Als ik niets weet, mag iemand anders wel.

Ja, Peder? Iets bedacht?

Zoniet dan weet ik wel een vraag!

Marjan Dwarshuis

Ga ervoor!

Oké, hier komt ie!:

Welk zeedier heeft ongeveer dezelfde dichtheid als water, waardoor hij met scanners én echolocatie moeilijk te detecteren is?

albertinenanninga

Een kwal

Octopus

Garnaal

Zeepaardje

hier een hint : het dier dat ik bedoel is een weekdier, kan van kleur veranderen en leeft meestal 1 tot 2 jaar ...

grasMaaiker

Oester