Ha, die nummer 9 lijkt net een mix van een fantastisch tangonummer :p

Leuk Alwin! En aardig goed te doen (in vergelijking met die van Arnoud, daarin was ik belabberd)
Vooral nummertje 4 erg goed gekozen!

Hé toffe nummertjes inderdaad joh! Nummertje 7 meteen even geYoutubed and er weer eens lekker naar geluisterd.

Ohneeohnee, ik vind m wél heel erg moeilijk!
Ik durf eigenlijk niet in te sturen ..

9 punten als het een beetje mee zit.

Nummertje 3, hihihi.
Blast from the past.

albertinenanninga

nummer 7! -hartje

Oh crap, wat een frustratie. Mag het gehalte 'dat nummer kan ik dromen maar hoe HEET het toch' volgende keer ietsje lager? :s

Hallo Alwin,

Wordt de volgende ronde ook Nederlandstalig ivm Koninginnedag?

Nee Robert, dat niet.

Mooi dat de meeste mensen de eerste ronde wel te doen en leuk vonden!
De tussenstand zal ik vandaag of morgen nog even hier plaatsen maar u krijgt nu alvast de antwoorden en daarbij de toelichting met betrekking tot de puntentelling. En natuurlijk volgt er ook meteen een 2e ronde.

Antwoorden en toelichting ronde 1:

  1. Thicke - When I get you alone, alleen goed gerekend als dit er stond, uitgezonderd het noemen van de voornaam.
  2. The Police - Every little thing she does is magic, omdat veel mensen dit wel instuurden ben ik vrij streng geweest. Als 'is magic' mist krijgt u nog punten voor de titel, alleen bij The Police of Sting & The Police krijgt u punten, voor Sting dus niet.
  3. Linkin Park- Somewhere I belong
  4. Aerosmith - Dream on, dit lijkt als 2 druppels water op Sing for the moment van Eminem. Ik heb een genade punt gegeven als iemand dat heeft geantwoord, het is en blijft een cover.
  5. Doe Maar - 32 Jaar (sinds een dag of 2), omdat zelfs Doe Maar zelf niet weet wat de titel nou precies is heb ik voor zowel 32 jaar als sinds een dag of 2 punten gegeven.
  6. Soul Asylum - Runaway Train.
  7. Goo Goo Dolls - Iris.
  8. Florida & David Guetta - Club can't handle me, omdat hier slecht op gescoord werd heb ik als er 1 van de artiesten werd genoemd het ook goed gerekend en heb ik ook als de titel net iets langer of korter was het zoveel mogelijk goed proberen te rekenen.
  9. Ida Engberg - Disco Volante
  10. Hoobastank - The Reason

Heeft u op of aanmerkingen dan hoor ik het uiteraard graag!

Dan nu ronde 2!

Succes!

Ik denk dat ik woensdagavond of donderdagmiddag er weer een nieuwe op zet.

Ah kak, vergeten op te sturen!

albertinenanninga

Krijgen mensen ook minpunten als ze 4 niet weten? :')

Bij deze de tussenstand na ronde 1!

Ja ik weet het, ik had even dat vakje niet moeten selecteren.
Albertine: ik ga er over nadenken...

De deadline wordt sowieso tot morgenmiddag uitgesteld aangezien er nog een aantal mensen die in de eerste ronde wel mee deden nu nog niks hebben ingestuurd..

Laatste kans dus voor degene die nog niks heeft ingestuurd!

ik had hem al wel ingestuurd toch? en dat is het belangrijkste want ik ben rode lantaarndrager

Ja hoor Robert!

Zo, bij deze ronde 3 alweer! De tussenstanden en antwoorden zet ik er morgen of overmorgen denk ik op, daar heb ik nu even geen tijd meer voor. Hopelijk had u allemaal wel door dat er in alle antwoorden een overeenkomst zat, anders ziet u dat morgen wel.

Ronde 3:

Succes!

PS: Vorige ronde waren 2 bestanden een beetje slecht, deze keer nummer 8, volgens mij is het deze keer sowieso geen groot probleem.

Hoera voor nummer 6 :beat:

wut. Dat kon beter.

En ik realiseer me opeens dat ik #6 van ronde 2 gewoon niet heb ingevuld.

Jaaa!! Nummer 6! :love: Lauurraaaaaaaa! :D

de Mole schreef: Jaaa!! Nummer 6! :love: Lauurraaaaaaaa! :D

Arnooouuddd