smeerkees schreef:
de Mole schreef: Jaaa!! Nummer 6! :love: Lauurraaaaaaaa! :D

Arnooouuddd

Geel met zwarte LP:)
Wel jammer dat ik maar 3 liedjes ken in deze ronde:(

En hier de stand na ronde 2! Maar eerst natuurlijk de antwoorden:

  1. 30 Seconds to Mars - Kings and Queens
  2. Warmdue Project - King of my castle
  3. King - Love and Pride
  4. John Ewbank en de zijnen - Het Koningslied (natuurlijk alles met bekende nederlanders en John Ewbank goedgekeurd)
  5. Abba - Dancing Queen
  6. Queen - Show Must Go On
  7. Allard en Huib - Je bent een Koning (eigenlijk bijna niks wat afweek goedgekeurd. Allard en Huib of de titel niet weten is een doodszonde, dat weet iedereen).
  8. Peter de Koning - Het is altijd lente (in de ogen van de tandartsassistente) (alles wat hierbij in de buurt kwam qua titel goedgekeurd)
  9. Marc Cohn - Walking in memphis
  10. Kings of Leon - Radioactive

Woensdag volgt er weer een nieuwe ronde, dan kunnen de mensen die misschien vanavond nog van liftweekend terugkomen het morgen ook nog insturen.

Doei!

Shit, gewoon de hele tweede ronde vergeten. Gaan we goedmaken.

Ljekker dit! :D

Ja, ronde 2 ook helemaal vergeten. Lastige ronde, de derde!

Beste quizzers,

Doordat mijn laptop er gister "klaar" mee was kan ik vandaag nog niet de nieuwe ronde op het forum zetten. Ik hoop dat ik binnen een paar dagen een oplossing heb. Moet waarschijnlijk wel lukken. Wacht dus geduldig af!

Shhhiiitttt :(

Hoe staat het ermee Alwin? Is je laptop alweer herrezen uit de dood?

Nog niet, maar ik leen nu een oude van amice Visscher. Morgen komt de nieuwe ronde! Om er dan een beetje tempo weer in te gooien wil ik donderdag weer 1 doen, dan weet u dat vast..

Nogmaals excuses voor de vertraging, maar hij is er weer! Ditmaal ronde 4, maar natuurlijk eerst de antwoorden van 3.

  1. Madcon - Beggin (beggin(g) you ook goed gerekend
  2. Live - Run to the Water
  3. Rudimental ft. John Newman - Feel the Love ( Rudimental ook goed gerekend).
  4. The XX - Sunset
  5. Sting - Englishman in New York (net als bij de vorige keer Sting en The Police ook goed gerekend omdat ik dat zelf ook niet zou weten)
  6. Focus - Hocus Pocus
  7. Blof - Blauw Ruis
  8. Billy Joel - She's always a woman (to me erachter ook goed gerekend)
  9. Black Eyed Peas - Where is the love
  10. A Silent Express - Will I be Around

En dan nu:

Ronde 4!

Er zitten er weer 2 bij die een heel klein beetje vervormd zijn, ik heb nog steeds geen idee hoe dat gebeurd. Ik heb er nu een stuk of 4 moeten verwisselen en heb idee dat dit wel goed genoeg is om te horen wat het is. :D

Klopt het dat nummer drie ongeveer het halve lied is? :p

En de tussenstand na 3 rondes..

Jippie! Lol, die pauperversies maken t juist wel leuk. :)

Als er iets is wat ik geleerd heb na vier rondes is dat mijn muzieksmaak meer op die van Arnoud lijkt dan op die van Alwin.

Thereza schreef: Als er iets is wat ik geleerd heb na vier rondes is dat mijn muzieksmaak meer op die van Arnoud lijkt dan op die van Alwin.

Als je ronde 2 niet meetelt mag dat.
Daarbij, Arnoud kent heel veel van wat ik nu doe. Kunnen we dan stellen dat jij überhaupt een afwijkende muzieksmaak hebt? :D Nou, nou?!

Morgen volgende ronde omdat Laura en Thereza laat waren, hun schuld dus.

DOEI

Kan het nog dan? Ik heb mijne nét gestuurd.

AlwinS schreef: Morgen volgende ronde omdat Laura en Thereza laat waren, hun schuld dus. DOEI

Ik snap niet waarom dat precies de reden is :P je kon toch al makkelijk een nieuw lijstje met liedjes klaar hebben staan?

Maar als nog; sorry!

AlwinS schreef:
Thereza schreef: Als er iets is wat ik geleerd heb na vier rondes is dat mijn muzieksmaak meer op die van Arnoud lijkt dan op die van Alwin.

Als je ronde 2 niet meetelt mag dat.
Daarbij, Arnoud kent heel veel van wat ik nu doe. Kunnen we dan stellen dat jij überhaupt een afwijkende muzieksmaak hebt? :D Nou, nou?!

Morgen volgende ronde omdat Laura en Thereza laat waren, hun schuld dus.

DOEI

Moet je dus wat minder doen wat ik ken. Afgelopen ronde had 8 oude nummertjes die ik dan zo inkop. Meer nieuwe nummertjes ofzo, denk ik.

Yesyes, de antwoorden van ronde 4 en daarna ronde 5!

  1. Aerosmith - I Don't Wanna Miss a Thing
  2. Alan Pearson Project - Old and Wise
  3. Bastille - Pompeii
  4. Eric Clapton - Tears in Heaven
  5. Train - Drops of Jupiter
  6. Saybia - I Surrender
  7. Paul Simon - You Can Call Me Al
  8. INXS - Never Tear Us Apart
  9. Toontje Lager - Stiekem gedanst
  10. Toto - Hold the Line

Hierbij waren niet veel moeilijkheden. Gewoon alle titels en artiesten goed opschrijven en de punten zijn voor jou.

En omdat Arnoud inderdaad bijna alles wist en hij natuurlijk niet mag winnen, ga ik de komende rondes proberen er alles aan te doen om het Arnoud zo moeilijk mogelijk te maken. Als jullie gehoorbeschadiging oplopen excuseer ik me daarvoor, maar het is voor een goed doel.

Ronde 5:

Haha ik gok dat Arnoud hier ook wel veel puntjes scoort hoor.

Hij is best makkelijk deze keer